Últimos temas
Subxassís per al Niva
Página 1 de 1.
Subxassís per al Niva
Fa dues setmanes que el meu mecànic per fi em va muntar el subxassís en el Niva; la funció principal d'aquest subxassís és reforçar tota la zona on va ancorada la transfer, ja que amb els anys els moviments i vibracions de la transfer han acabat per partir el xassís autoportant de l'Niva en molts vehicles, és a dir on va ancorada la transfer.
Quan es col·loca el subxassís, la transfer es treu del seu lloc d'origen i es col·loca cargolada al subxassís mitjançant tres silenblocks,) en origen va ancorada només a dos), a més el subxassís va cargolat al silenblocks del suport del canvi i per descomptat a els travessers dels quals representa el xassís del Niva mitjançant quatre cargols amb ànima d'acer perquè no es dobli el xassís del Niva al fer força, amb això es treuen vibracions del transfer i per tant vam aconseguir, a part de treure les susdites vibracions treure soroll dins de l'habitacle (cosa molt bona en el Niva doncs és una màquina bastant sorollosa).
Però sempre hi ha una pega, almenys en el meu cas que porto els col·lectors 4.2.1 Stinger, a més dels silenciosos de la mateixa marca i vaig haver de posar-li un catalitzador nou (en el cas dels d'origen potser no molesta), em vaig trobar primer que tocava el subxassís amb la primera de les sonda lamba, amb la qual cosa el mecànic va haver de fer un petit tall per la part superior del subxassís perquè no toqués la sonda lamba, bé és veritat que s'hagués pogut tallar el tub d'escapament i girar la sonda lamba per deixar-la més amunt i s'hagués solucionat el problema, però la feina hauria estat molt més llarga i costosa; però no van acabar aquí els meus problemes, resulta que el catalitzador en el seu tram inicial (mirant des del motor), tocava amb un dels travessers del subxassís i ahir amb l'altre dels meus mecànics, va tallar aquest travesser i va soldar un igual de llarg, però la meitat de gruix i es va solucionar el problema.
Aquest dissabte a la sortida que tenim prevista comprovaré si aquest subxassís va millor per evitar les vibracions de les palanques de la transfer, a la carretera, ciutat i autopista sí que va bastant millor.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Quan es col·loca el subxassís, la transfer es treu del seu lloc d'origen i es col·loca cargolada al subxassís mitjançant tres silenblocks,) en origen va ancorada només a dos), a més el subxassís va cargolat al silenblocks del suport del canvi i per descomptat a els travessers dels quals representa el xassís del Niva mitjançant quatre cargols amb ànima d'acer perquè no es dobli el xassís del Niva al fer força, amb això es treuen vibracions del transfer i per tant vam aconseguir, a part de treure les susdites vibracions treure soroll dins de l'habitacle (cosa molt bona en el Niva doncs és una màquina bastant sorollosa).
Però sempre hi ha una pega, almenys en el meu cas que porto els col·lectors 4.2.1 Stinger, a més dels silenciosos de la mateixa marca i vaig haver de posar-li un catalitzador nou (en el cas dels d'origen potser no molesta), em vaig trobar primer que tocava el subxassís amb la primera de les sonda lamba, amb la qual cosa el mecànic va haver de fer un petit tall per la part superior del subxassís perquè no toqués la sonda lamba, bé és veritat que s'hagués pogut tallar el tub d'escapament i girar la sonda lamba per deixar-la més amunt i s'hagués solucionat el problema, però la feina hauria estat molt més llarga i costosa; però no van acabar aquí els meus problemes, resulta que el catalitzador en el seu tram inicial (mirant des del motor), tocava amb un dels travessers del subxassís i ahir amb l'altre dels meus mecànics, va tallar aquest travesser i va soldar un igual de llarg, però la meitat de gruix i es va solucionar el problema.
Aquest dissabte a la sortida que tenim prevista comprovaré si aquest subxassís va millor per evitar les vibracions de les palanques de la transfer, a la carretera, ciutat i autopista sí que va bastant millor.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5269
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Subxassís per al Niva
Amb aquest reforç no crec que tornis a tenir problemes, ja que es veu molt sòlid.
TC- SEGUIDOR DEL NIVA
- Mensajes : 99
Fecha de inscripción : 17/09/2015
Página 1 de 1.
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.
» Reportaje Lada Niva en canal TV francesa
» Quadre de rellotges analògic
» Reposabraços per al Niva
» Debut en la UE: el primer LADA Niva Travel llegó a Alemania
» Insonorización completa del Niva
» LADA 4x4 vuelve al mercado británico
» Reforma de maletero
» Un gran amigo que se va
» Casi se cala al acelerar. Carburador por reparar?
» Eliminar ruidos y vibraciones
» Primeras mejoras
» El coche de los sueños: el legendario 'kópek' soviético cumple 50 años
» Busco amigos del foro
» Limpieza carburador Lada Niva
» Solucionó un problema con la cardan
» Consejos para realizar un rescate o ser rescatado
» Cambiar una homocinetica delantera
» Triste noticia Lada Mirauto ha cerrado por defunción
» Video de mi diario personal con el Lada Niva