Últimos temas
LADA NIVA 1.7 CARBURADOR.
2 participantes
Página 1 de 1.
LADA NIVA 1.7 CARBURADOR.
Hola tots, finalment ja tinc Niva, si tot va bé aquest cap de setmana aniré a per ell, tinc un parell de dubtes i es per si em podeu ajudar, tinc que comprar recanvis i vestants pq no està en molt bon estat, també us tinc que dir que per un preu simbòlic de 100euros que m'ha costat no puc demanar gaire cosa , el tema està , el motor , frens .....etc....es el mateix que el 1.6?. Les aletes de davant estan molt destruïdes, van colla des?..es per fer canvi per unes de desguàs! El embrague està com una pedra , no es mou ni un mil·límetre, jo diria que és el cilindre receptor , que us sembla?? Gràcies
Xevi's- SEGUIDOR DEL NIVA
- Mensajes : 8
Fecha de inscripción : 16/10/2016
Re: LADA NIVA 1.7 CARBURADOR.
El primer, enhorabona per ser propietari d'un Niva.
Comencem a aclarir una mica la restauració:
Aletes, doncs no, no són cargolades, al Lada Niva van soldades per punts, amb la qual cosa si vols aconseguir unes de desballestament, cal tenir trepant i unes broques que són especials per precisament anar foradant els punts, però cal treure les portes per poder treure els punts de dins.
Un cop tinguis les aletes, has de fer els mateix amb les teves i després atornillarlas o remacharlas, tret que tinguis màquina de soldar a punts, si les compres noves, no són cares, però el problema és que un planxista et cobrarà bastant per canviar-les i pintar-les, si és possible; el millor és reparar les que porta el Lada Niva.
Segon punt si tens el bombin o la bomba de l'embragatge espatllada, i les has de canviar, aprofita i posa el bombin del Niva M (els actuals), a part que és autoregulable (el de sèrie no ho és), la suavitat del pedal val la pena. En el cas que fos tot l'embragatge, el mateix, aprofita i posa el del Niva M, que és més gran, això si cal canviar el volant motor, però val la pena.
Moltíssimes peces són les mateixes que les del 1.6, però ara el carburador no és el mateix.
Peces de recanvi, quan tinguis el Niva ens avises, fas una llista del que necessites i es poden demanar en diferents llocs, i depenent de la pressa que tinguis es pot demanar a Rússia, Ucraïna, Alemanya o Espanya (el més car).
Salutacions
Comencem a aclarir una mica la restauració:
Aletes, doncs no, no són cargolades, al Lada Niva van soldades per punts, amb la qual cosa si vols aconseguir unes de desballestament, cal tenir trepant i unes broques que són especials per precisament anar foradant els punts, però cal treure les portes per poder treure els punts de dins.
Un cop tinguis les aletes, has de fer els mateix amb les teves i després atornillarlas o remacharlas, tret que tinguis màquina de soldar a punts, si les compres noves, no són cares, però el problema és que un planxista et cobrarà bastant per canviar-les i pintar-les, si és possible; el millor és reparar les que porta el Lada Niva.
Segon punt si tens el bombin o la bomba de l'embragatge espatllada, i les has de canviar, aprofita i posa el bombin del Niva M (els actuals), a part que és autoregulable (el de sèrie no ho és), la suavitat del pedal val la pena. En el cas que fos tot l'embragatge, el mateix, aprofita i posa el del Niva M, que és més gran, això si cal canviar el volant motor, però val la pena.
Moltíssimes peces són les mateixes que les del 1.6, però ara el carburador no és el mateix.
Peces de recanvi, quan tinguis el Niva ens avises, fas una llista del que necessites i es poden demanar en diferents llocs, i depenent de la pressa que tinguis es pot demanar a Rússia, Ucraïna, Alemanya o Espanya (el més car).
Salutacions
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5395
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: LADA NIVA 1.7 CARBURADOR.
Ostres, moltes gràcies per els consells , quan comenci a revisar l ' estat , havia'm que em trobo ja us passaré Fotos!!
Xevi's- SEGUIDOR DEL NIVA
- Mensajes : 8
Fecha de inscripción : 16/10/2016

» Limpieza carburador Lada Niva
» Canvi de motor d'un 1.6 a carburador per un 1.7 a carburador.
» Prova de maneig Lada 4x4 (LADA NIVA) turó EGAS ABS.Niva.V sense conductor.
» La nova generació LADA 4x4 preservarà l'estil del clàssic "Niva" (Nueva generación Niva)
» Problemas de encendido y carburador
» Canvi de motor d'un 1.6 a carburador per un 1.7 a carburador.
» Prova de maneig Lada 4x4 (LADA NIVA) turó EGAS ABS.Niva.V sense conductor.
» La nova generació LADA 4x4 preservarà l'estil del clàssic "Niva" (Nueva generación Niva)
» Problemas de encendido y carburador
Página 1 de 1.
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.
» NIva 2004, fallos varios.
» Casi se cala al acelerar. Carburador por reparar?
» Diferencial Torsen en el eje trasero.
» Compra catalizador en Rusia
» Solo necesito charlar, Niva con mucha vibración transmisiones, problemas y futuro incierto
» ¿Es un ruido de correas?
» Tacómetro en Niva con motor Citroen 1.9 D
» Holgura Dirección
» Avui Renault ha deixat de ser propietari d'Avtovaz
» Consumo de gasolina de mi Niva
» No va nada mal el Niva
» Vibraciones a ciertas velocidades
» Ventanilla Conductor
» Me estáis asustando
» despreniment
» tensor cadena transmisión
» Mangueta delantera izquierda Lada 1.7
» Processos anticorrosió del Lada Niva
» La dirección se queda pillada