Últimos temas
Actualització del meu Niva 1.6
Página 1 de 2.
Página 1 de 2. • 1, 2
Actualització del meu Niva 1.6
Actualització del meu Niva 1.6
El proper mes de gener farà 13 anys que tinc aquest Niva, el qual era en origen un "Lada Niva 1.6", o sigui un Lada 2121, però amb el pas d'aquests 13 anys, ho he anat actualitzant i en l'actualitat només té la carrosseria de 2121; ara és un "lada Niva 1.7i multipunt", o sigui un Lada 21214.
Durant aquest període de temps li he posat una infinitat de millores, les quals a continuació les descric:
(No estan per ordre d'incorporar-les al Niva)
Començant pel frontal de l'Niva:
Graella del Lada Niva Urban.
Entrada d'aire pel capó de plàstic
Sortida d'aire de plàstic pels laterals posteriors
Guarda fang de plàstics en els quatre passos de rodes.
Amortidors de gas.
Motor 1.7i multipunt
electroventiladors
Arbre de lleves més creuat.
Papallona d'admissió més gran (d'origen porta una de 48 mm de diàmetre), jo porto una de 54 mm. de diàmetre.
Col · lectors de fuites independents 4.2.1 de la marca Stinger
Silenciós intermedi i posterior de la marca "Stinger" de millor respiració i de diàmetre del tub de 51 mm.
direcció assistida
aire condicionat
Embragatge del Chevrolet Niva, actualment el porta el Niva M.
Cilindre d'embragatge del Chevrolet Niva (autoregulable), actualment el porten els Nivas M
Transfer amb súper reductora
Òptiques amb regulació d'altura elèctriques
Miralls retrovisors de regulació elèctrica i calefactables
Portes amb cristalls verds del Niva 1.7i
Vidres de les portes de regulació elèctrica
Manetes de les portes modernes
Tancament centralitzat amb comandament a distància.
Panell en les portes amb reposa gots i butxaca porta objectes.
Tires laterals que cobreixen tota la part lateral del Niva.
Silenblocks en els amortidors de gas de poliuretà
Quadre de comandament modern "Lada 4x4 Confort"
Quadre de comandaments modern amb el qual es poden entre moltes altres coses, les avaries del Niva i esborrar-les.
Túnel central modern amb reposa gots
Tires laterals de plàstic amb la llum d'interior lateral.
Panell de sostre amb llum a l'obrir les portes
Para-sols amb mirall de cortesia.
Seients del Niva 1.7
Fundes en els seients 1.7 (Lux)
Moqueta gris al pis del Niva
Safata posterior del maleter
Suports de plàstic del maleter del Niva 1.7i
Volant del Niva 1.7i
Tirants i barra Panhard en la suspensió posterior amb silenblocks de poliuretà i reforçades.
Material insonoritzant al pis del Niva, en portes i al capó motor.
subxassís
Centraleta nova (reprogramada), està de camí des de Rússia i en un parell de setmanes la tindré.
Filtre d'aire Sport (tipus K & N)
Adorns en taloneres (per la part interior)
Tulipes posteriors tipus "Tuning"
Presa de corrent en el suport esquerre de la safata
En la porta porto la tira de plàstic que porta el 1.7 on porta el model de Niva, jo porto escrit en rus "НИВУШКА", És Niva però en pla afectuós.
I no recordo res més.
En perspectiva està posar-li kit d'elevació de la carrosseria 4.5 cm
aletines
Estriberes
I també llandes de 15 "amb pneumàtics Insa Turbo Sàhara competició 195/80/15
Aquest any ja no li penso posar res més, és possible i pel fet que tinc una de les tapes laterals interiors del darrere trencada que aprofiti i li compri unes modernes que hi ha.
Salutacions
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
El proper mes de gener farà 13 anys que tinc aquest Niva, el qual era en origen un "Lada Niva 1.6", o sigui un Lada 2121, però amb el pas d'aquests 13 anys, ho he anat actualitzant i en l'actualitat només té la carrosseria de 2121; ara és un "lada Niva 1.7i multipunt", o sigui un Lada 21214.
Durant aquest període de temps li he posat una infinitat de millores, les quals a continuació les descric:
(No estan per ordre d'incorporar-les al Niva)
Començant pel frontal de l'Niva:
Graella del Lada Niva Urban.
Entrada d'aire pel capó de plàstic
Sortida d'aire de plàstic pels laterals posteriors
Guarda fang de plàstics en els quatre passos de rodes.
Amortidors de gas.
Motor 1.7i multipunt
electroventiladors
Arbre de lleves més creuat.
Papallona d'admissió més gran (d'origen porta una de 48 mm de diàmetre), jo porto una de 54 mm. de diàmetre.
Col · lectors de fuites independents 4.2.1 de la marca Stinger
Silenciós intermedi i posterior de la marca "Stinger" de millor respiració i de diàmetre del tub de 51 mm.
direcció assistida
aire condicionat
Embragatge del Chevrolet Niva, actualment el porta el Niva M.
Cilindre d'embragatge del Chevrolet Niva (autoregulable), actualment el porten els Nivas M
Transfer amb súper reductora
Òptiques amb regulació d'altura elèctriques
Miralls retrovisors de regulació elèctrica i calefactables
Portes amb cristalls verds del Niva 1.7i
Vidres de les portes de regulació elèctrica
Manetes de les portes modernes
Tancament centralitzat amb comandament a distància.
Panell en les portes amb reposa gots i butxaca porta objectes.
Tires laterals que cobreixen tota la part lateral del Niva.
Silenblocks en els amortidors de gas de poliuretà
Quadre de comandament modern "Lada 4x4 Confort"
Quadre de comandaments modern amb el qual es poden entre moltes altres coses, les avaries del Niva i esborrar-les.
Túnel central modern amb reposa gots
Tires laterals de plàstic amb la llum d'interior lateral.
Panell de sostre amb llum a l'obrir les portes
Para-sols amb mirall de cortesia.
Seients del Niva 1.7
Fundes en els seients 1.7 (Lux)
Moqueta gris al pis del Niva
Safata posterior del maleter
Suports de plàstic del maleter del Niva 1.7i
Volant del Niva 1.7i
Tirants i barra Panhard en la suspensió posterior amb silenblocks de poliuretà i reforçades.
Material insonoritzant al pis del Niva, en portes i al capó motor.
subxassís
Centraleta nova (reprogramada), està de camí des de Rússia i en un parell de setmanes la tindré.
Filtre d'aire Sport (tipus K & N)
Adorns en taloneres (per la part interior)
Tulipes posteriors tipus "Tuning"
Presa de corrent en el suport esquerre de la safata
En la porta porto la tira de plàstic que porta el 1.7 on porta el model de Niva, jo porto escrit en rus "НИВУШКА", És Niva però en pla afectuós.
I no recordo res més.
En perspectiva està posar-li kit d'elevació de la carrosseria 4.5 cm
aletines
Estriberes
I també llandes de 15 "amb pneumàtics Insa Turbo Sàhara competició 195/80/15
Aquest any ja no li penso posar res més, és possible i pel fet que tinc una de les tapes laterals interiors del darrere trencada que aprofiti i li compri unes modernes que hi ha.
Salutacions
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5268
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Actualització del meu Niva 1.6
I l'aixeta ceramica de la calefacio? i l'homocinetica de la transfer? i les bujies de 3 electrodes? i l'hidraulic del capó?
Invitado- Invitado
Re: Actualització del meu Niva 1.6
Llista actualitzada, gràcies Jordinivakg
Aixeta Ceramica
Homocinetica transfer
Amortidor hidràulic del capot
Bugies de 3 elèctrodes
Barra estabilitzadora davantera.
Crec que no està gens malament la quantitat de millores que porta el meu Niva.
Aixeta Ceramica
Homocinetica transfer
Amortidor hidràulic del capot
Bugies de 3 elèctrodes
Barra estabilitzadora davantera.
Crec que no està gens malament la quantitat de millores que porta el meu Niva.
Última edición por Medvedev el Sáb Oct 22, 2016 4:17 pm, editado 1 vez
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5268
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Actualització del meu Niva 1.6
Home clar que no esta malament. Som varis els que portem millores( algunes mes utils que d'altres i cadascuna al gust del propietari. Esperem que tots les poguem disfrutar duran molts anys.
PD: Encara t'has deixat algunes coses...pero jo no te les dire. Pensa una mica!!
PD: Encara t'has deixat algunes coses...pero jo no te les dire. Pensa una mica!!


Invitado- Invitado
Re: Actualització del meu Niva 1.6
Jordinivakg, ja he posat una altra de les millors que ho he fet al meu НИВУШКА
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5268
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Actualització del meu Niva 1.6
Amb les bugies de 3 elèctrodes es nota alguna millora? O només es allò de que semblem millors?
I els amortidors de gas, respecte als que porta el M d'origen, Es nota realment una millora important?
Salutacions
I els amortidors de gas, respecte als que porta el M d'origen, Es nota realment una millora important?
Salutacions
Soc_Jo- PURISTA DEL NIVA
- Mensajes : 841
Fecha de inscripción : 21/05/2015
Edad : 62
Localización : Isona i Conca Dellà (Lleida) / Barcelona / Catalunya
Re: Actualització del meu Niva 1.6
Ostras que de cosas le has puesto al coche. Cuanta pasta te has dejado en él. A disfrutarlo.
Charly214- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 3867
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Actualització del meu Niva 1.6
Amb les bugies de 3 elèctrodes, segur que alguna cosa fa, però si fa molt o poc no ho sé, ja que jo les hi vaig posar a la vegada, què vaig posar el filtre d'aire tipus K & N, i si que noti alguna cosa, una mica de alegria al cotxe.
Jo sóc de la creença que una mica d'aquí i una mica d'alla, sempre va millorant.
Jo de tu quan em toqui canviar les bugies, les posaria, ja que mal no li faran al Niva.
Referent als amortidors de gas no tinc ni idea, jo els vaig posar quan em vaig quedar el Niva, ja que els d'origen estaven fets pols, o sigui porto amb ells gairebé tretze anys i més de 50.000 quilòmetres. Pel que fa als que porta el teu Niva M, la veritat que no sé la diferència, m'imagino qe els de gas seran millors, ja que si has llegit les notícies actuals, Avtovaz a partir d'aquest mes d'octubre a tots els Nivas nous els posa amortidors de gas.
Charly214, si li he fet moltíssimes coses al meu Niva més del que sembla, ja que moltes no es veuen però hi són, ho gaudeixo molt quan surto, però no el que jo voldria doncs per diferents motius faig poques sortides, i clar així no es gaudeix el Niva.
En aquests 6 mesos últims, només li he fet uns 1.500 quilòmetres i això és molt poc.
En fi esperem que l'any que ve estiguem tots més animats i fem (aprofitant el 40 aniversari), moltes sortides i concentracions amb els nostres Nivas.
Jo sóc de la creença que una mica d'aquí i una mica d'alla, sempre va millorant.
Jo de tu quan em toqui canviar les bugies, les posaria, ja que mal no li faran al Niva.
Referent als amortidors de gas no tinc ni idea, jo els vaig posar quan em vaig quedar el Niva, ja que els d'origen estaven fets pols, o sigui porto amb ells gairebé tretze anys i més de 50.000 quilòmetres. Pel que fa als que porta el teu Niva M, la veritat que no sé la diferència, m'imagino qe els de gas seran millors, ja que si has llegit les notícies actuals, Avtovaz a partir d'aquest mes d'octubre a tots els Nivas nous els posa amortidors de gas.
Charly214, si li he fet moltíssimes coses al meu Niva més del que sembla, ja que moltes no es veuen però hi són, ho gaudeixo molt quan surto, però no el que jo voldria doncs per diferents motius faig poques sortides, i clar així no es gaudeix el Niva.
En aquests 6 mesos últims, només li he fet uns 1.500 quilòmetres i això és molt poc.
En fi esperem que l'any que ve estiguem tots més animats i fem (aprofitant el 40 aniversari), moltes sortides i concentracions amb els nostres Nivas.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5268
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Actualització del meu Niva 1.6
Soc_Jo. Personalment no recomano les bujies de mes d'un electrode, a no ser que sigui un cotxe que de fabrica ja les porta o be un cotxe amb el motor molt preparat( peró.....preparat eh, culata rebaixada, colectors independents, carburacio o modificadio de la cartografia de la centraleta, caudalimentre mes gros, arbe de lleves mes creuat, volant alleugerit d'embrague,, bobina de competició, bomba de gasolina de mes litres x hora etc etc......
sobre el tema dels amortiguadors de gas( jo porto uns fenox de gas darrera i uns koni heavy track d'oli al davant).
En teoria els de gas, aguanten mes be la fatiga( es a dir, el funcionament constant) que els d'oli, es a dir, els d'oli, en una pista rapida trencada( tipo raid, com a mi m'agraden) tard o d'hora perden més efectivitat que els de gas( perque els d'oli, es recalenten i el seu oli es torna mes fluid i perd la resistencia hidraulica que "amortigua") per aixó, els Koni i trail master( 2 de les millors marques en suspensions en 4x4 i que solen treballar amb oli o bé amb ampolla lateral de precarga) fabriquen els cilindres mes grossos, perque internament hi hagi més capacitat de disipar la calor i no perdre les seves propietats. Cosa que els de gas, no necesiten, aguanten molt millor la fatiga.
Per contra, els de gas, el dia que es fan malbé....peten quasi de cop( en alguns cops, de cop) i no t'en dones compte( el gas s'escapa per el retén...i "adiós muy buenas") en canvi els d'oli, mica en mica els veus a suar.
Per mi en el meu cas, prefereixo gas( perque el cotxe fa carretera, autopista i pistes rapides) a qui li agradi molt trialejar o 4x4 "lent", ( es a dir, pasos complicats i tal) recomano els d'oli.
sobre el tema dels amortiguadors de gas( jo porto uns fenox de gas darrera i uns koni heavy track d'oli al davant).
En teoria els de gas, aguanten mes be la fatiga( es a dir, el funcionament constant) que els d'oli, es a dir, els d'oli, en una pista rapida trencada( tipo raid, com a mi m'agraden) tard o d'hora perden més efectivitat que els de gas( perque els d'oli, es recalenten i el seu oli es torna mes fluid i perd la resistencia hidraulica que "amortigua") per aixó, els Koni i trail master( 2 de les millors marques en suspensions en 4x4 i que solen treballar amb oli o bé amb ampolla lateral de precarga) fabriquen els cilindres mes grossos, perque internament hi hagi més capacitat de disipar la calor i no perdre les seves propietats. Cosa que els de gas, no necesiten, aguanten molt millor la fatiga.
Per contra, els de gas, el dia que es fan malbé....peten quasi de cop( en alguns cops, de cop) i no t'en dones compte( el gas s'escapa per el retén...i "adiós muy buenas") en canvi els d'oli, mica en mica els veus a suar.
Per mi en el meu cas, prefereixo gas( perque el cotxe fa carretera, autopista i pistes rapides) a qui li agradi molt trialejar o 4x4 "lent", ( es a dir, pasos complicats i tal) recomano els d'oli.
Invitado- Invitado
Re: Actualització del meu Niva 1.6
Posant-li les diferents millores en el meu Niva, durant aquesta setmana, se li ha posat el subxassís, que havia comprat des de feia més d'un any i si bé per el què va ser concebut (que no vibressin les palanques del reductor i el bloqueig del diferencial ), i això a falta d'una prova en carretera i una altra a la muntanya, sembla que s'ha aconseguit, ja que tant en ralentí com en circulació a baixa velocitat per ciutat no es mouen, en el meu cas i degut a que el meu vehicle és el d'injecció i porta catalitzador, la unió entre els col·lectors i el catalitzador toca el subxassís i repica en deixar anar l'accelerador i retenir el motor. En les dues properes setmanes es solucionarà això i llavors ja tindré una altra de les millores fetes al 100%.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5268
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Actualització del meu Niva 1.6
Este vídeo se grabó hace dos años. Creo recordar que fue con el cambio del 1.6, pero ya con las homócineticas. Si, a 130 con el cambio del 131 voy a más vueltas. En esa época tenía fisuras en el escape.
Con esto me vengo a referir que de serie también se consigue que no vibre las palancas, el problema es que siempre hay un punto en mi caso siempre ronda los 105 que en ciertas circunstancias el juego de la transfer canta.
Charly214- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 3867
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Actualització del meu Niva 1.6
Si en autopista o asfalto no haría falta nada, o con una transfer de serie, pero yo llevo ka super reductora de Zupo y en montaňa sobretodo en subidas, sin conectar la reductora va normalitata, pero a la que conectas la reductora, no quieras ver como se mueve la palanca tanto de ka transfer como del bloqueo, por eso me decidí a poner el subchasis, ya que de serie la transfer lleva dos puntos de apoyo y con el subchasis tres y tendría que moverse menos, cuando la pruebe ya te diré si se ha arreglado.
Por cierto cuando llevaba la transfer normal, de serie, no lo hacía.
Por cierto cuando llevaba la transfer normal, de serie, no lo hacía.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5268
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Actualització del meu Niva 1.6
Ese problema que tienes es también de componentes o alineado. No es problema de puntos de apoyo. Puede ser un conjunto de todo. Es importante que estén en buen estado los 4 espárragos de sujeción. Lo siguiente el Donut, ya no que este en perfecto estado sino también la calidad del material. Luego pasamos a las crucetas que estén bien engrasadas y en buen estado. Por último dar con la alineación adecuada del motor.
Última edición por Charly214 el Sáb Nov 19, 2016 11:08 am, editado 1 vez
Charly214- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 3867
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Actualització del meu Niva 1.6
Es que va perfecta, se alineo y a cualquier velocidad que vallas incluso a 140 por hora no vibran, en montaña tampoco vibran, solamente se mueven las palancas cuando vas con la reductora puesta y sobre todo cuando hace subidas; esto, es lo que me Tanía mosqueado y por eso decidí comprar y ponerle el subchasis, ya que deduje que por alguna razón que desconozco, la reductora corta hecha por zupo hacia esto, no sé si las demás que ha hecho también lo hacen o si lo hace la reductora corta de origen rusa, o solamente lo hace la mía.
Cuando pueda la probaré en montaña y saldré de dudas.
Cuando pueda la probaré en montaña y saldré de dudas.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5268
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Actualització del meu Niva 1.6
La de origen si está mal alinea hace también eso en subidas con cortas se mueve. Quien la mueve son los cardans por qué alguna cruceta está girando en una posición tope y no puede adaptarse al movimiento y arrastra a la transfer.
Charly214- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 3867
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Actualització del meu Niva 1.6
Bueno, pues si es debido a las cardanes, el subchasis, seguramente no hará absolutamente nada de nada.
En el caso de que sea esto que dices, no me tocará más remedido que más adelante, cuando acabe con el tema ruido y con el tema centralita, alinear las cardanes.
Por cierto como se alinean
En el caso de que sea esto que dices, no me tocará más remedido que más adelante, cuando acabe con el tema ruido y con el tema centralita, alinear las cardanes.
Por cierto como se alinean
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5268
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Actualització del meu Niva 1.6
La alineación es un conjunto de mucha experiencia, sabiduría, horas, y suerte. De hay sale un resultado mejor o peor. Si va todo bien tiene que quedar casi perfecta. Otro motivo puede venir por los sinenblocks de las orejetas de la sujeción de la transfer.
Charly214- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 3867
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Actualització del meu Niva 1.6
Estos silenblocks son completamente nuevos, o sea que por este lado no hay problema.
Bueno esperaré a poder probar el coche por la montaña y veremos el resultado.
Bueno esperaré a poder probar el coche por la montaña y veremos el resultado.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5268
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Actualització del meu Niva 1.6
El subchasis absorberá pequeñas desviaciones del conjunto o juegos procedentes de la salida del cambio. Si hubiera una desviación más importante creo que el suschasis puede resultar prejudicial para la transfer debido que le has acortado el movimiento de absorción.
Charly214- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 3867
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Actualització del meu Niva 1.6
Pues nada si se mueve como antes a equilibrar las cardanes.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5268
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Actualització del meu Niva 1.6
En la alineación se tiene que tener varios puntos en cuenta, la inclinación de la transfer con respecto al cambio, la posición de más avanzado o más atrasada con respecto al motor y el centraje. Una inclinación no adecuada o que este más hacia atrás o hacia delante, en el caso de las homocineticas le estas quitando o dando más juego a unas que a otras. Tiene que quedar el ajuste centrado. Toda una ciencia de prueba y ensalzó.
Charly214- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 3867
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Actualització del meu Niva 1.6
Bueno ya te lo dejaré para que lo alinees perfectamente.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5268
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Actualització del meu Niva 1.6
Alinear un cardan tiene que ser por qué le has dado un golpe o has hecho mucha montaña con arrancadas bruscas con cortas y con ruedas de tacos. Lo que está claro que cuando de mueve la transfer mucho es por qué no se está realizando un movimiento natural para las crucetas. Te has desviado de su punto óptimo de trabajo y la cardan obliga a la cruceta a trasmitir ese moviendo a la transfer.
Charly214- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 3867
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Actualització del meu Niva 1.6
Yo soy muy teórico pero no tengo práctica. Me he peleado mucho con mi alineado. El director de orquesta es Paco yo solo soy el que me quejo y doy instrucciones para su corrección.
Charly214- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 3867
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Actualització del meu Niva 1.6
Bueno, pues nada cuando acabemos con todo lo que hay que hacerle, si continúa haciendo este movimiento de palancas, quedamos con Paco y entre los tres dejamos maqueado el Niva.
Por cierto, dentro del 40 aniversario, podemos hacer algunas clases de teoría y práctica de mecánica, entonces o bien Paco o bien tu amigo el que tiene el comprobador de potencia de motores, podrán venir y darlos la charla teórica y práctica.
Por cierto, dentro del 40 aniversario, podemos hacer algunas clases de teoría y práctica de mecánica, entonces o bien Paco o bien tu amigo el que tiene el comprobador de potencia de motores, podrán venir y darlos la charla teórica y práctica.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5268
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Página 1 de 2. • 1, 2
Página 1 de 2.
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.
» Reportaje Lada Niva en canal TV francesa
» Quadre de rellotges analògic
» Reposabraços per al Niva
» Debut en la UE: el primer LADA Niva Travel llegó a Alemania
» Insonorización completa del Niva
» LADA 4x4 vuelve al mercado británico
» Reforma de maletero
» Un gran amigo que se va
» Casi se cala al acelerar. Carburador por reparar?
» Eliminar ruidos y vibraciones
» Primeras mejoras
» El coche de los sueños: el legendario 'kópek' soviético cumple 50 años
» Busco amigos del foro
» Limpieza carburador Lada Niva
» Solucionó un problema con la cardan
» Consejos para realizar un rescate o ser rescatado
» Cambiar una homocinetica delantera
» Triste noticia Lada Mirauto ha cerrado por defunción
» Video de mi diario personal con el Lada Niva