Últimos temas
Lada Vesta guanya terreny a Europa
Página 1 de 1.
Lada Vesta guanya terreny a Europa
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
L'automòbil rus Lada Vesta, fabricat pel consorci AvtoVAZ, ha entrat en la llista Top-100 dels automòbils més venuts a Europa, informa l'agència analítica Avtostat.
El Lada Vesta ocupa el 99è lloc en el rating europeu amb 33.154 vendes. Els seus competidors veïns són l'Opel Meriva (98º lloc amb gairebé 33.776 vendes) i BMW X3 (100º lloc amb 33.101).
Un altre cotxe de AvtoVAZ que forma part de la llista és el Lada Granta que està en el 64è lloc amb 57.383 vendes.
El model insígnia de AvtoVAZ, Lada Vesta, va ser llançat a la producció el 25 de setembre de 2015. Es ven en dues versions, amb caixa de canvis manual i robotitzada.
L'automòbil és un dels deu més venuts en el mercat rus. El preu d'unitat és uns 8.000 dòlars en la versió bàsica d'aquest model, i fins unes 9.500 dòlars en 'full' equip.
Actualment, els dissenyadors del Lada pensen continuar la sèrie de Lada Vesta amb el nou prototip elèctric, anomenat Vesta EV, que va ser recentment presentat en un festival organitzat pel consorci rus Rosatom.
A més, a la fira automobilística de Moscou d'aquest any va ser presentat el concepte de Lada Xcode, un nou model que segueix millorant tant el disseny com les tecnologies del consorci automotriu rus.
L'automòbil rus Lada Vesta, fabricat pel consorci AvtoVAZ, ha entrat en la llista Top-100 dels automòbils més venuts a Europa, informa l'agència analítica Avtostat.
El Lada Vesta ocupa el 99è lloc en el rating europeu amb 33.154 vendes. Els seus competidors veïns són l'Opel Meriva (98º lloc amb gairebé 33.776 vendes) i BMW X3 (100º lloc amb 33.101).
Un altre cotxe de AvtoVAZ que forma part de la llista és el Lada Granta que està en el 64è lloc amb 57.383 vendes.
El model insígnia de AvtoVAZ, Lada Vesta, va ser llançat a la producció el 25 de setembre de 2015. Es ven en dues versions, amb caixa de canvis manual i robotitzada.
L'automòbil és un dels deu més venuts en el mercat rus. El preu d'unitat és uns 8.000 dòlars en la versió bàsica d'aquest model, i fins unes 9.500 dòlars en 'full' equip.
Actualment, els dissenyadors del Lada pensen continuar la sèrie de Lada Vesta amb el nou prototip elèctric, anomenat Vesta EV, que va ser recentment presentat en un festival organitzat pel consorci rus Rosatom.
A més, a la fira automobilística de Moscou d'aquest any va ser presentat el concepte de Lada Xcode, un nou model que segueix millorant tant el disseny com les tecnologies del consorci automotriu rus.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5222
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Página 1 de 1.
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.
» Duda palieres
» Nuevo detector para la salida de la caja de cambios
» Temblores en primera
» Primeros días con mi flamante Niva 1.6
» Historia de la marca Lada
» Motores Diésel Vaz 21215
» Historia de la marca Auviga Lada Niva autocaravana
» Cómo elegir la relación del grupo diferencial delantero?
» El Lada Niva a lo largo de la historia en 14 imágenes del todoterreno ruso
» Tubos de vacío de lada 1600
» Duda neumaticos
» Los 4 récord Guinness del modelo Niva
» Montaje de snorkel
» Canvio de valvulina. Trucos y tema importante.
» Video Ibinauto 1.982
» Un pequeño viaje al pasado de la mano de Lada Poch
» Sobre carburadors.
» Recambios y demás
» Muy buenas Noticias para el Niva