Últimos temas
L'avi dels 4x4
Página 1 de 1.
L'avi dels 4x4
Aquest matí a l'anar al taller per preguntar-li sobre un tema al meu amic mecànic, m'he trobat amb la grata sorpresa de veure al taller a l'avi dels 4x4, com no podia ser d'altra manera es tractava d'un Jeep Wylis, aquests en concret es van construir amb llicència americana a França i aquest és dels principis dels 50, o sigui que ja ha de tenir sobre 60 anys o més.
No he pogut resistir la temptació de fer-li unes fotos i muntar-me sobre d'ell, el volant queda just tocant-me la panxa, i el seient no és regulable, per la qual cosa la conducció és una mica justa, però bé, tampoc corre molt, té només 3 marxes, els pneumàtics amb dibuix original, ja que encara es fan, porta una destral, una pala, un pic, una xarxa, un setrill, el bidó de la benzina.
Per cert els pneumàtics són molt alts, i estrets, ideals per fangars i neu, els angles d'atac, sortida i ventral són boníssims ia més com a bon 4x4, dur com una pedra, la xapa és molt gruixuda i l'amortiment és per ballestes.
Salutacions a aquest gran veterà
[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]
[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]
[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]
[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]
[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]
[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]
[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]
No he pogut resistir la temptació de fer-li unes fotos i muntar-me sobre d'ell, el volant queda just tocant-me la panxa, i el seient no és regulable, per la qual cosa la conducció és una mica justa, però bé, tampoc corre molt, té només 3 marxes, els pneumàtics amb dibuix original, ja que encara es fan, porta una destral, una pala, un pic, una xarxa, un setrill, el bidó de la benzina.
Per cert els pneumàtics són molt alts, i estrets, ideals per fangars i neu, els angles d'atac, sortida i ventral són boníssims ia més com a bon 4x4, dur com una pedra, la xapa és molt gruixuda i l'amortiment és per ballestes.
Salutacions a aquest gran veterà
[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]
[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]
[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]
[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]
[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]
[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]
[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5395
Fecha de inscripción : 20/05/2015

» Mesura dels cilindres
» Debat: Per què considero el Niva el rei dels 4x4
» Avaries en el Niva dels siberians
» Il·luminació dels poms del canvi
» Regulació hidraùlica dels fars
» Debat: Per què considero el Niva el rei dels 4x4
» Avaries en el Niva dels siberians
» Il·luminació dels poms del canvi
» Regulació hidraùlica dels fars
Página 1 de 1.
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.
» NIva 2004, fallos varios.
» Casi se cala al acelerar. Carburador por reparar?
» Diferencial Torsen en el eje trasero.
» Compra catalizador en Rusia
» Solo necesito charlar, Niva con mucha vibración transmisiones, problemas y futuro incierto
» ¿Es un ruido de correas?
» Tacómetro en Niva con motor Citroen 1.9 D
» Holgura Dirección
» Avui Renault ha deixat de ser propietari d'Avtovaz
» Consumo de gasolina de mi Niva
» No va nada mal el Niva
» Vibraciones a ciertas velocidades
» Ventanilla Conductor
» Me estáis asustando
» despreniment
» tensor cadena transmisión
» Mangueta delantera izquierda Lada 1.7
» Processos anticorrosió del Lada Niva
» La dirección se queda pillada