Últimos temas
Algun taller que muntin Fedima?
2 participantes
Página 1 de 1.
Algun taller que muntin Fedima?
Bon dia,
algú coneix un taller on trobar les Fedima Extreme (a bon preu si pot ser)?¿?
algú coneix un taller on trobar les Fedima Extreme (a bon preu si pot ser)?¿?
Deivitz- SEGUIDOR DEL NIVA
Re: Algun taller que muntin Fedima?
Envia-li un privat a jordinivakg, que el coneix a Terrassa un taller que munta i ven pneumàtics a molt bon preu i igual aquest taller les pot aconseguir.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
Jo no et recomano gens gens, els neumatics recauxutats( en aquest cas, els Fedima), per carretera es gasten abans que els no recauxutats, per muntanya, les pedres fan malbé abans els tacs també, i d'altra banda, sempre provoquen més vibracions a la direció que uns no recauxutats.
Quina mida vols de neumatic? Ho dic perque, segons mida, tens molt bones opcions tan en neumatics MT o AT, a preus molt semblants a fedima, insa( uns altres recauxutats) i amb millors prestacions en tots els aspectes.
Ara, si tens clar que tens les fedima, pots preguntar aqui:
http://www.paginasamarillas.es/f/terrassa/rafael-miguel-hernandez-navarro_218299360_000000001.html
Si ells no els tenen, tu els pots comprar per internet i ells SI que t'els monten( hi ha llocs on aixó no ho acepten). Truca i pregunta.
Quina mida vols de neumatic? Ho dic perque, segons mida, tens molt bones opcions tan en neumatics MT o AT, a preus molt semblants a fedima, insa( uns altres recauxutats) i amb millors prestacions en tots els aspectes.
Ara, si tens clar que tens les fedima, pots preguntar aqui:
http://www.paginasamarillas.es/f/terrassa/rafael-miguel-hernandez-navarro_218299360_000000001.html
Si ells no els tenen, tu els pots comprar per internet i ells SI que t'els monten( hi ha llocs on aixó no ho acepten). Truca i pregunta.
Invitado- Invitado
Bon dia,
gràcies Jordi, finalment he muntat les fedima extreme, per a l'estiu ja em va be ara per l'hivern ja em mirare unes mes bones.
Per cert, algú te coneixement de les diferencies entre les Fedima Extrem i les Fedima Extreme 2? qm'han muntat...
MERCI
gràcies Jordi, finalment he muntat les fedima extreme, per a l'estiu ja em va be ara per l'hivern ja em mirare unes mes bones.
Per cert, algú te coneixement de les diferencies entre les Fedima Extrem i les Fedima Extreme 2? qm'han muntat...
MERCI

» lada niva rally y algun detalle
» Experiencia en Taller HAD.
» Taller H.A.D (Barcelona)
» Taller F.J Car (Badalona)
» Taller Lada Niva
» Experiencia en Taller HAD.
» Taller H.A.D (Barcelona)
» Taller F.J Car (Badalona)
» Taller Lada Niva
Página 1 de 1.