Últimos temas
Duresa de canvi del Lada Niva
2 participantes
Página 1 de 1.
Duresa de canvi del Lada Niva
S'ha parlat molt de la duresa del canvi del Lada Niva, dient sobretot en els dels 1.7, que no aguntaba el parell motor i que sobretot la 5a marxa, acabava petant, i penso després de veure el cotxe que porta el canvi del Lada Niva, que no serà tan tou, ja que el motor que porta, supera amb escreix el parell motor del Lada Niva, no ja amb la preparació que porta, si no amb el motor de sèrie.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5395
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Duresa de canvi del Lada Niva
Los que hemos tenido problemas con la caja de cambios hablamos desde la experiencia de usuario, no somos ingenieros y no entendemos de caja de cambios. No sabemos el motivo por que se han producido la avería. No creo que sea un problema de calculo, yo creo más que ha sido por defectos de fabricación, o calidad de los materiales baja.
Charly214- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 3901
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Duresa de canvi del Lada Niva
Aquest es un tema que jo ( repeteixo, JO) resoldré amb 2 exemples:
A Holanda, hi ha una frase feta que diu: " A l'altra banda de les muntanyes, l'herba és verda". Com tots sabeu, Holanda es un pais practicament pla i l'expresio" a l'altra banda de les muntanyes" vol dir " al pais veí". Es a dir: " Al pais veí, l'herba es millor".....
L'altra exemple, es que, a españa, hi havia molta gent que deia que els Fiats eren mes durs que els seats, i a Italia, molts italians deien que els Seats eren mes durs que els Fiats
Qué vull dir? Doncs que sempre, lo que no es te, "es millor".
Per mi, com a dur( repeteixo, com a dur, es a dir, durabilitat), un niva de serie no necesita un canvi de seat 124, i un 124 de serie no necesita un canvi de niva. En el món dels 124, es monta el canvi del niva, perque es la manera barata de muntar un canvi de 5 marxes i perque crec( no ho se segur) que el niva te la relació de marxes una mica mes curta que alguns 124. I aixo, ho monten per els que fan rallies o pujades en costa amb 124's.
Dintre d'aixo, doncs crec que es pot tenir qualsevol pega ( mes per fatiga, que per mala qualitat de materials) en els 2 canvis de marxes, i tambe per portar valvulines no adecuades, nivells no adecuats, l'estat del casquillo i gomes que van dintre de la palnca de canvi tambe es important etc...
A Holanda, hi ha una frase feta que diu: " A l'altra banda de les muntanyes, l'herba és verda". Com tots sabeu, Holanda es un pais practicament pla i l'expresio" a l'altra banda de les muntanyes" vol dir " al pais veí". Es a dir: " Al pais veí, l'herba es millor".....
L'altra exemple, es que, a españa, hi havia molta gent que deia que els Fiats eren mes durs que els seats, i a Italia, molts italians deien que els Seats eren mes durs que els Fiats




Qué vull dir? Doncs que sempre, lo que no es te, "es millor".
Per mi, com a dur( repeteixo, com a dur, es a dir, durabilitat), un niva de serie no necesita un canvi de seat 124, i un 124 de serie no necesita un canvi de niva. En el món dels 124, es monta el canvi del niva, perque es la manera barata de muntar un canvi de 5 marxes i perque crec( no ho se segur) que el niva te la relació de marxes una mica mes curta que alguns 124. I aixo, ho monten per els que fan rallies o pujades en costa amb 124's.
Dintre d'aixo, doncs crec que es pot tenir qualsevol pega ( mes per fatiga, que per mala qualitat de materials) en els 2 canvis de marxes, i tambe per portar valvulines no adecuades, nivells no adecuats, l'estat del casquillo i gomes que van dintre de la palnca de canvi tambe es important etc...
Invitado- Invitado

» Lada Xray amb motor 1.8 i canvi robotitzat.
» Canvi de gomes de les finestres davanteres del Niva 1.7
» Diferents relacions del canvi de marxes del Niva
» Prova de maneig Lada 4x4 (LADA NIVA) turó EGAS ABS.Niva.V sense conductor.
» Relació del canvi amb pneumàtics de sèrie en un Niva 2121 (1.6)
» Canvi de gomes de les finestres davanteres del Niva 1.7
» Diferents relacions del canvi de marxes del Niva
» Prova de maneig Lada 4x4 (LADA NIVA) turó EGAS ABS.Niva.V sense conductor.
» Relació del canvi amb pneumàtics de sèrie en un Niva 2121 (1.6)
Página 1 de 1.
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.
» Calado distribucion lada niva 1.7i multipunto
» fusible cuadro instrumentos
» Manual de mecánica en inglés 1.7, 1.7 i, 1.9 TD
» NIva 2004, fallos varios.
» Casi se cala al acelerar. Carburador por reparar?
» Diferencial Torsen en el eje trasero.
» Compra catalizador en Rusia
» Solo necesito charlar, Niva con mucha vibración transmisiones, problemas y futuro incierto
» ¿Es un ruido de correas?
» Tacómetro en Niva con motor Citroen 1.9 D
» Holgura Dirección
» Avui Renault ha deixat de ser propietari d'Avtovaz
» Consumo de gasolina de mi Niva
» No va nada mal el Niva
» Vibraciones a ciertas velocidades
» Ventanilla Conductor
» Me estáis asustando
» despreniment
» tensor cadena transmisión