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Mensaje por Medvedev el Miér Mar 16, 2016 11:17 am

Repassant revistes de proves del Niva , he trobat una empresa de Madrid que fa reprogramacions de centraletes , a partir 199 € , no sé si faran del Niva , però deixo l'enllaç per si interessa.

http://www.demacreprogramaciones.com/

Salutacions
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Mensaje por Soc_Jo el Miér Mar 16, 2016 7:55 pm

Si tinc que anar amb el Lada a Madrid, quasi què és queda així. Ara, si és pugues enviar només la centraleta, ja seria un altra cosa.
Interesant, si que ho és.

Salutacions,
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Mensaje por Medvedev el Miér Mar 16, 2016 8:10 pm

Segurament es pot enviar la centraleta, és qüestió de preguntar-ho.
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Mensaje por charlie 2121 el Miér Mar 16, 2016 8:16 pm

Acordaros que un admosférico, con una simple reprogramación, es perder el dinero ( hay que complementarlo con otras cosas ). No he hablado con ningún mecánico ( y los conozco que hacen reprogramaciones ), que recomiende eso en un motor gasolina sin turbo.
Soc jo. Hazle la repro a tu Insignia y en aceleración, arrugas el asfalto!!

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Mensaje por Soc_Jo el Miér Mar 16, 2016 9:47 pm

Amb el meu Insignia sort tinc de la tracció 4x4 perquè sinó amb 250 cavalls em deixaria 100 euros de pneumàtic a terra cada cop que dones un cop de gas.
El Lada no sé ben bé que guanyaria fent una reprogramació ja que no tinc massa clar fins on es pot optimitzar.

Salutacions,
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Mensaje por Medvedev el Miér Mar 16, 2016 9:54 pm

Es verdad que en un atmosferico las ganancias son pequeñas, en el caso del Niva, dicen que unos 8 o 9 CV, que de todas maneras no son muchos, es verdad, pero si que tambien es verdad, que si quieres ir al aumento del motor y pasar de 1.7 a 1.8 o 1.9, ponerle colectores, culata con válvulas mas grandes y con los conductos de admision-escape agrandados y pulidos, árbol de levas mas cruzado, mariposa de admisión mas grande o colector de admision individual, con inyectores de mas caudal, regulador de presion mas potente y bomba de gasolina de mas caudal, es imprescindible reprogramar la centralita para ponerle los nuevos parametros del coche, en caso contrario practicamente no se ganara nada.

Ahora dicho esto y para el caso de soc_jo, en Rusia existen unas centralitas ya preparadas que llevan tres programas distintos en ellas y puedes escojer el que quieras con lo cual ya lo tienes hecho.

Yo le pregunte a Denis y me confirmo que si, pero que no sirven para mi Niva, ya que tendria que cambiarle el cableado electrico que va desde la centralita a los sensores, pero el Niva de soc_jo, al ser moderno, si que se le puede poner una de estas centralitas.
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Mensaje por charlie 2121 el Miér Mar 16, 2016 10:40 pm

Eso es otra cosa. Con todo lo que has dicho, efectivamente la reprogramación es o sí o sí. Yo ves, no tengo ese problema, si algún dia puedo hacer lo que te comenté, a lo sumo serán ponerle unos chicles mas grandes en el carburador.

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Mensaje por Medvedev el Jue Mar 17, 2016 11:01 am

Como en esta página de reprogramación de centralitas, también pone que miran la potencia del motor y el par en los bancos de pruebas, he encontrado en internet una manera de averiguar la potencia y el par de manera casera, evidentemente no será tan precisa como la que te dan en un banco de pruebas, pero para comparar el antes y el después igual vale y si los que entienden de electricidad electrónica, lo clarifican un poco para que todos lo podamos hacer sería muy de agradecer, ya que dice que hay que enrollar un cable en la bobina y la verdad no sé cómo se puede hacer en el Niva 1.7 o en el 16.

Soc_jo, tu que eres un manitas a ver si nos puedes aclarar exactamente cómo hacerlo en el Niva

Os dejo el enlace y a ver si entre todos sacamos la manera de hacerlo en nuestros Nivas.

http://www.gti16.com/usr/coco/streetdyno/streetdyno.html

Será el Banco de potencia para los pobres.
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Mensaje por Soc_Jo el Jue Mar 17, 2016 10:43 pm

Em sembla que el programa Torque diu lo del parell i la potència i bastantes coses més. Només cal un Android (mòbil o tauleta) i un connector OBDII, comunicar-los per Bluetooth i a llegir dades.
No sé quan exacte serà, però segons la web del Torque:
Features:
Find problems before they happen
See ECU data in realtime
Fix many simple faults
•View live OBD engine data on your Android phone - Connect to your vehicle ECU
•Fully customisable dashboard screens - Design your own layouts and custom dials, use your own themes
•Retrieve Fault Codes (DTCs) and clear Check Engine lights - View fault descriptions using the built-in databases
•Upload live OBD2 data to your webserver or the torque web viewer in realtime
•Check the performance of your vehicle with BHP / Torque / 0-60 & Quarter Mile widgets
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Mensaje por Medvedev el Lun Mayo 23, 2016 6:43 pm



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Mensaje por Medvedev el Mar Jun 28, 2016 10:59 am

Bé continuant amb el tema de la reporgramación de les centraletes, fa uns dies vaig saber que les centraletes que portem en els nostres Nivas, tipus Euro 3, no són reprogramables (o almenys algunes com la que porto jo, no ho és), (les euro 4 o euro 5, en ser més modernes igual si).

Llavors només ens queden dos camins si volem reprogramar la nostra centraleta, a causa que se li hagin posat, col·lectors de sortides independents, arbre de lleves més creuat, papallona d'admissió més gran et., O simplement volem augmentar la potència i el parell del nostre Niva.

El primer camí és que un reprogramador expert, ens tregui el xip de la nostra centraleta i el connecti a un ordinador i llavors podrà reprogramar la nostra centraleta, això ho ha de fer un expert de veritat o es pot carregar el xip i adeu a la centraleta.

El segon camí, és comprar una centraleta que si sigui reporgramable, que encara que sembli que no hi hagi, doncs si que hi ha almenys a Rússia.

Ara quin preu té una d'aquestes centraletes, doncs, jo em vaig molestar a esbrinar-ho i aquest és el preu en rubles i euros a dia d'avui (que això canvia cada dia, ja que el ruble s'està enfortint pel tema Britànic):

Centraleta: 16.350 rubles
Despeses PayPal 647.65 rubles
euros: 249 €

Però fins aquí, només tenim la centraleta, la qual cal reprogramar i això que aquí a Espanya et surt, el més barat que he trobat en l'altre fòrum, és per 250 €, a Rússia val:

3.000 rubles
Despeses PayPal 127 rubles
Euros: 46 €

Com podeu veure a Rússia és molt barat reporgramar, unes 5 vegades menys que aquí.
Però l'ideal perquè no hagin problemes és comprar tot el cablejat amb els sensors del Niva (no és imprescindible, però és recomanable, si el Niva té molts anys).
Això val el següent:
5.000 rubles
Despeses PayPal 205 rubles
Euros 76,25 €

Aquí faltarien les despeses de transport i duana,

Amb això tindrem la centraleta adequada per al que li hàgim fet al nostre Niva i amb l'excepció que ens quedarà una centraleta nova per si hi hagués alguna pega a la ITV.
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