Últimos temas
Reenviament amb coixinet i eix reforçat
Página 1 de 1.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5268
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Reenviament amb coixinet i eix reforçat
Joer. Ese reenvio partirá al coche antes que se rompa! que guapo y robusto se ve!
Sulaco- AFICIONADO AL NIVA
- Mensajes : 228
Fecha de inscripción : 07/06/2015
Re: Reenviament amb coixinet i eix reforçat
Si que se ve robusto la verdad
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5268
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Reenviament amb coixinet i eix reforçat
Si, es interesant. Jo tinc en ment comprar el de coixinets. Aquest es de fabricació casolana o es ven?
Invitado- Invitado
Re: Reenviament amb coixinet i eix reforçat
El del video, es casolà
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5268
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Reenviament amb coixinet i eix reforçat
Bé avui m'ha arribat el reenviament de la direcció que havia demanat a Rússia, juntament amb altres recanvis.
Jo ja tinc un reenviament nou, però parlant fa uns dos mesos amb Denis, em va dir que el 21213 (és el 1.7 de carburació) (i el que jo tenia), és diferent al de l'2121, (que és el meu cotxe), tot i que jo porti un motor de 1.7 injecció multipunt, doncs bé avui he comparat els dos reenviaments i si és veritat que hi ha una diferència, és en l'bieleta que la del 2121 és una mica més corbada. A la foto que acompanya aquest escrit podeu veure la diferència, el reenviament que es veu més baix i amb la bieleta més recta, és el que jo tenia, o sigui el del 21213 i el de més amunt, o sigui el que m'ha arribat avui el del 2121.
Ja sé que es pot treure la rosca autoblocante que porta la bieleta, llevar-la i posar la d'origen del cotxe, però he preferit comprar una de nova.
Aquests reenviaments són amb coixinet.
[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]
Jo ja tinc un reenviament nou, però parlant fa uns dos mesos amb Denis, em va dir que el 21213 (és el 1.7 de carburació) (i el que jo tenia), és diferent al de l'2121, (que és el meu cotxe), tot i que jo porti un motor de 1.7 injecció multipunt, doncs bé avui he comparat els dos reenviaments i si és veritat que hi ha una diferència, és en l'bieleta que la del 2121 és una mica més corbada. A la foto que acompanya aquest escrit podeu veure la diferència, el reenviament que es veu més baix i amb la bieleta més recta, és el que jo tenia, o sigui el del 21213 i el de més amunt, o sigui el que m'ha arribat avui el del 2121.
Ja sé que es pot treure la rosca autoblocante que porta la bieleta, llevar-la i posar la d'origen del cotxe, però he preferit comprar una de nova.
Aquests reenviaments són amb coixinet.
[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5268
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Página 1 de 1.
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.
» Reportaje Lada Niva en canal TV francesa
» Quadre de rellotges analògic
» Reposabraços per al Niva
» Debut en la UE: el primer LADA Niva Travel llegó a Alemania
» Insonorización completa del Niva
» LADA 4x4 vuelve al mercado británico
» Reforma de maletero
» Un gran amigo que se va
» Casi se cala al acelerar. Carburador por reparar?
» Eliminar ruidos y vibraciones
» Primeras mejoras
» El coche de los sueños: el legendario 'kópek' soviético cumple 50 años
» Busco amigos del foro
» Limpieza carburador Lada Niva
» Solucionó un problema con la cardan
» Consejos para realizar un rescate o ser rescatado
» Cambiar una homocinetica delantera
» Triste noticia Lada Mirauto ha cerrado por defunción
» Video de mi diario personal con el Lada Niva