Últimos temas
Reenviament amb coixinet i eix reforçat
2 participantes
Página 1 de 1.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5392
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Reenviament amb coixinet i eix reforçat
Joer. Ese reenvio partirá al coche antes que se rompa! que guapo y robusto se ve!
Sulaco- AFICIONADO AL NIVA
- Mensajes : 228
Fecha de inscripción : 07/06/2015
Re: Reenviament amb coixinet i eix reforçat
Si que se ve robusto la verdad
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5392
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Reenviament amb coixinet i eix reforçat
Si, es interesant. Jo tinc en ment comprar el de coixinets. Aquest es de fabricació casolana o es ven?
Invitado- Invitado
Re: Reenviament amb coixinet i eix reforçat
El del video, es casolà
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5392
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Reenviament amb coixinet i eix reforçat
Bé avui m'ha arribat el reenviament de la direcció que havia demanat a Rússia, juntament amb altres recanvis.
Jo ja tinc un reenviament nou, però parlant fa uns dos mesos amb Denis, em va dir que el 21213 (és el 1.7 de carburació) (i el que jo tenia), és diferent al de l'2121, (que és el meu cotxe), tot i que jo porti un motor de 1.7 injecció multipunt, doncs bé avui he comparat els dos reenviaments i si és veritat que hi ha una diferència, és en l'bieleta que la del 2121 és una mica més corbada. A la foto que acompanya aquest escrit podeu veure la diferència, el reenviament que es veu més baix i amb la bieleta més recta, és el que jo tenia, o sigui el del 21213 i el de més amunt, o sigui el que m'ha arribat avui el del 2121.
Ja sé que es pot treure la rosca autoblocante que porta la bieleta, llevar-la i posar la d'origen del cotxe, però he preferit comprar una de nova.
Aquests reenviaments són amb coixinet.
[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]
Jo ja tinc un reenviament nou, però parlant fa uns dos mesos amb Denis, em va dir que el 21213 (és el 1.7 de carburació) (i el que jo tenia), és diferent al de l'2121, (que és el meu cotxe), tot i que jo porti un motor de 1.7 injecció multipunt, doncs bé avui he comparat els dos reenviaments i si és veritat que hi ha una diferència, és en l'bieleta que la del 2121 és una mica més corbada. A la foto que acompanya aquest escrit podeu veure la diferència, el reenviament que es veu més baix i amb la bieleta més recta, és el que jo tenia, o sigui el del 21213 i el de més amunt, o sigui el que m'ha arribat avui el del 2121.
Ja sé que es pot treure la rosca autoblocante que porta la bieleta, llevar-la i posar la d'origen del cotxe, però he preferit comprar una de nova.
Aquests reenviaments són amb coixinet.
[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5392
Fecha de inscripción : 20/05/2015

» Com muntar un palier desmuntable reforçat
» Com canviar el reenviament de la direcció
» Reemplaçant la caixa de reenviament
» Canviar reten i coixinet del diferencial davanter
» Com canviar retén, cèrcol i coixinet del palier darrere.
» Com canviar el reenviament de la direcció
» Reemplaçant la caixa de reenviament
» Canviar reten i coixinet del diferencial davanter
» Com canviar retén, cèrcol i coixinet del palier darrere.
Página 1 de 1.
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.
» Consumo de gasolina de mi Niva
» No va nada mal el Niva
» Vibraciones a ciertas velocidades
» Ventanilla Conductor
» Me estáis asustando
» despreniment
» tensor cadena transmisión
» Mangueta delantera izquierda Lada 1.7
» Processos anticorrosió del Lada Niva
» La dirección se queda pillada
» Rellotge de gasolina
» Nous poms de les palanques del Lada Niva
» Vídeo sobre el Lada Niva
» Nou volant
» Primera prueba
» Rellotge de pressió d'oli
» Comienza el Dakar Classic 2022
» Por fin el niva en casa
» Sortida 11 de desembre 2021