Últimos temas
Reenviament amb coixinet i eix reforçat
Página 1 de 1.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5215
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Reenviament amb coixinet i eix reforçat
Joer. Ese reenvio partirá al coche antes que se rompa! que guapo y robusto se ve!
Sulaco- AFICIONADO AL NIVA
- Mensajes : 228
Fecha de inscripción : 07/06/2015
Re: Reenviament amb coixinet i eix reforçat
Si que se ve robusto la verdad
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5215
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Reenviament amb coixinet i eix reforçat
Si, es interesant. Jo tinc en ment comprar el de coixinets. Aquest es de fabricació casolana o es ven?
Invitado- Invitado
Re: Reenviament amb coixinet i eix reforçat
El del video, es casolà
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5215
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Reenviament amb coixinet i eix reforçat
Bé avui m'ha arribat el reenviament de la direcció que havia demanat a Rússia, juntament amb altres recanvis.
Jo ja tinc un reenviament nou, però parlant fa uns dos mesos amb Denis, em va dir que el 21213 (és el 1.7 de carburació) (i el que jo tenia), és diferent al de l'2121, (que és el meu cotxe), tot i que jo porti un motor de 1.7 injecció multipunt, doncs bé avui he comparat els dos reenviaments i si és veritat que hi ha una diferència, és en l'bieleta que la del 2121 és una mica més corbada. A la foto que acompanya aquest escrit podeu veure la diferència, el reenviament que es veu més baix i amb la bieleta més recta, és el que jo tenia, o sigui el del 21213 i el de més amunt, o sigui el que m'ha arribat avui el del 2121.
Ja sé que es pot treure la rosca autoblocante que porta la bieleta, llevar-la i posar la d'origen del cotxe, però he preferit comprar una de nova.
Aquests reenviaments són amb coixinet.
[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]
Jo ja tinc un reenviament nou, però parlant fa uns dos mesos amb Denis, em va dir que el 21213 (és el 1.7 de carburació) (i el que jo tenia), és diferent al de l'2121, (que és el meu cotxe), tot i que jo porti un motor de 1.7 injecció multipunt, doncs bé avui he comparat els dos reenviaments i si és veritat que hi ha una diferència, és en l'bieleta que la del 2121 és una mica més corbada. A la foto que acompanya aquest escrit podeu veure la diferència, el reenviament que es veu més baix i amb la bieleta més recta, és el que jo tenia, o sigui el del 21213 i el de més amunt, o sigui el que m'ha arribat avui el del 2121.
Ja sé que es pot treure la rosca autoblocante que porta la bieleta, llevar-la i posar la d'origen del cotxe, però he preferit comprar una de nova.
Aquests reenviaments són amb coixinet.
[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5215
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Página 1 de 1.
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.
» Montaje de snorkel
» Un pequeño viaje al pasado de la mano de Lada Poch
» Duda neumaticos
» Sobre carburadors.
» Recambios y demás
» Muy buenas Noticias para el Niva
» Primeros días con mi flamante Niva 1.6
» Se terminó la búsqueda con esta joya...
» Canvi d'oli
» Talleres Mirauto S.L
» cambiar las ventanas traseras
» Nos llaman destroza Nivas
» Primera ITV pasada!!!
» Palanques transfer
» Bones Festes
» Retrovisores mas grandes
» El canal de YouTube ya tiene 1000 suscriptores
» Lada Niva Travel
» Cambiar tubería de gasolina