Últimos temas
Vendes de Lada a Letònia.
Página 1 de 1.
Vendes de Lada a Letònia.
Les vendes de LADA 4x4 a Letònia durant l'any 2015, van augmentar respecte a l'any 2014
Els resultats en el mercat letó dels vehicles SUV 4x4 LADA. L'any passat a Letònia van ser venuts 331 cotxes d'aquest model. I les vendes de 4x4 LADA van pujar a un rècord de 3.210% respecte al 2014 any. En el rànquing dels models més populars a Letònia en 2015 LADA 4x4 SUV aconseguir les 10a posició.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Els resultats en el mercat letó dels vehicles SUV 4x4 LADA. L'any passat a Letònia van ser venuts 331 cotxes d'aquest model. I les vendes de 4x4 LADA van pujar a un rècord de 3.210% respecte al 2014 any. En el rànquing dels models més populars a Letònia en 2015 LADA 4x4 SUV aconseguir les 10a posició.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5222
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Vendes de Lada a Letònia.
Buenas noticias, una pregunta ¿desde el cese de la fabricación cuánto tiempo estaremos sin problema de recambios ?
Charly214- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 3792
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Vendes de Lada a Letònia.
Teoricamente, las fabricas tienen que continuarar sirviendo recambio durante cinco años, pero en el caso del Niva, con la cantidad de vehiculos que circulan por Rusia, tendremos recambio durante muchisimos años.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5222
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Vendes de Lada a Letònia.
Com diu medvedev, son 5 anys. Fins no fa gaires anys, aixo era obligatori fins els 10 anys, pero "gracies" a les multinacionals del automobil i els seus Lobbys, van aconseguir rebarixar-ho a 5.....
Realment, no crec que tinguem problemes en recanvis en aquest aspecte, el cotxe es tot un classic a nivell mundial. Hi ha moltes empreses, compartim peçes amb cotxes que ja fa anys que no es fabriquen i en canvi, per el fet de la restauracio/preparacions, es continuen fent peçes etc...
Ara, si a "nivell mundial", la gent no cuida les carroseries( en el sentit de bones pintures, engravillats etc..) i ens plantem en que al cap de 10 anys de diexarse de fabricar el cotxe, nomes queda un 15% d'unitats a tot el món( cosa casi imposible)......no tindrem recanvis, perque a les fabriques no els hi sortira rentable la fabricacio de peçes, perque no hi haura vendes. Personalment trobo imposible que pasi aixo, pero es una opcio.
En resum, crec que tenim el recanvi garantitzat, esperem evidentment, que no tinguem guerres, sancions inutils( que no perjudiquen a qui teoricament voldrien perjudicar, sinó al poble i les empreses) i que nosaltres tambe tinguem salut i governants amb seny, que ens deixin continuar fent servir aquest i d'altres cotxes. Per aixó pasem unes itvs.
PD: Bones noticies les vendes de Letonia, pais que tambe m'agradaria visitar algun dia.
Realment, no crec que tinguem problemes en recanvis en aquest aspecte, el cotxe es tot un classic a nivell mundial. Hi ha moltes empreses, compartim peçes amb cotxes que ja fa anys que no es fabriquen i en canvi, per el fet de la restauracio/preparacions, es continuen fent peçes etc...
Ara, si a "nivell mundial", la gent no cuida les carroseries( en el sentit de bones pintures, engravillats etc..) i ens plantem en que al cap de 10 anys de diexarse de fabricar el cotxe, nomes queda un 15% d'unitats a tot el món( cosa casi imposible)......no tindrem recanvis, perque a les fabriques no els hi sortira rentable la fabricacio de peçes, perque no hi haura vendes. Personalment trobo imposible que pasi aixo, pero es una opcio.
En resum, crec que tenim el recanvi garantitzat, esperem evidentment, que no tinguem guerres, sancions inutils( que no perjudiquen a qui teoricament voldrien perjudicar, sinó al poble i les empreses) i que nosaltres tambe tinguem salut i governants amb seny, que ens deixin continuar fent servir aquest i d'altres cotxes. Per aixó pasem unes itvs.
PD: Bones noticies les vendes de Letonia, pais que tambe m'agradaria visitar algun dia.
Invitado- Invitado
Página 1 de 1.
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.
» Duda palieres
» Nuevo detector para la salida de la caja de cambios
» Temblores en primera
» Primeros días con mi flamante Niva 1.6
» Historia de la marca Lada
» Motores Diésel Vaz 21215
» Historia de la marca Auviga Lada Niva autocaravana
» Cómo elegir la relación del grupo diferencial delantero?
» El Lada Niva a lo largo de la historia en 14 imágenes del todoterreno ruso
» Tubos de vacío de lada 1600
» Duda neumaticos
» Los 4 récord Guinness del modelo Niva
» Montaje de snorkel
» Canvio de valvulina. Trucos y tema importante.
» Video Ibinauto 1.982
» Un pequeño viaje al pasado de la mano de Lada Poch
» Sobre carburadors.
» Recambios y demás
» Muy buenas Noticias para el Niva