Últimos temas
Trial de veritat
Página 1 de 1.
Trial de veritat
Com no recordo si aquest vídeo el tenim penjat, ho deixo aquí perquè veieu el que és fer trial de veritat, és antic, però la veritat que dóna gust veure com es mou el Niva per aquests pedregars. Ni cinturó de seguretat, ni volant modern el de pasta original, ni seients envoltants, els de sèrie del 1.6, amb les llantes originals, aquests si amb pneumàtics més alts i de pur trial, (no sé quina mesura tindrà, però segurament una 205 , o semblant), però no toca a la xapa. L'únic dubte que m'assalta és si va amb la reductora de sèrie o és la súper reductora.
Espero que gaudiu tant com jo al veure-ho.
Espero que gaudiu tant com jo al veure-ho.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5395
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Trial de veritat
El conductor es ni mes ni menys que Jean claude Briavoine, un habitual pilot de Lada poch. Va correr amb els primers nivas ( praxticament de serie) en el dakar, i va acabar amb els "proto.
Per mi, la dificultat mes gran del video, es la posibilitat de volcar quan gira la direcio amb el cotxe inclinat, que en qualsevol roca al baixar la roda, et pot baixar masa i fer aixecar una roda del altre eix etc.. S'ha de tenir molta tencnica i ell, la tenia. Sense asistida, sense cinturo y sense baquets.
Per mi, la dificultat mes gran del video, es la posibilitat de volcar quan gira la direcio amb el cotxe inclinat, que en qualsevol roca al baixar la roda, et pot baixar masa i fer aixecar una roda del altre eix etc.. S'ha de tenir molta tencnica i ell, la tenia. Sense asistida, sense cinturo y sense baquets.
Invitado- Invitado
Re: Trial de veritat
Cal reconèixer que és o era un gran pilot i per descomptat sense seients especials ia més sense porta, fer aquesta trialera ja és saber per on trepitja el Niva, ja que si t'equivoques i bolca, et pots matar al sortir acomiadat del vehicle.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5395
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Página 1 de 1.
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.
» NIva 2004, fallos varios.
» Casi se cala al acelerar. Carburador por reparar?
» Diferencial Torsen en el eje trasero.
» Compra catalizador en Rusia
» Solo necesito charlar, Niva con mucha vibración transmisiones, problemas y futuro incierto
» ¿Es un ruido de correas?
» Tacómetro en Niva con motor Citroen 1.9 D
» Holgura Dirección
» Avui Renault ha deixat de ser propietari d'Avtovaz
» Consumo de gasolina de mi Niva
» No va nada mal el Niva
» Vibraciones a ciertas velocidades
» Ventanilla Conductor
» Me estáis asustando
» despreniment
» tensor cadena transmisión
» Mangueta delantera izquierda Lada 1.7
» Processos anticorrosió del Lada Niva
» La dirección se queda pillada