Foro nivamania
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Dudas de un novato.
Concentració de Nivas a Catalunya Icon_minitimeAyer a las 9:27 pm por Charly214

» 0 a 100 Chevrolet Niva
Concentració de Nivas a Catalunya Icon_minitimeMiér Oct 20, 2021 5:58 pm por Medvedev

» Kit de encendído lada power, cambiar también cables de bobina y bujías??
Concentració de Nivas a Catalunya Icon_minitimeMar Oct 19, 2021 10:29 pm por Soc_Jo

» Perquè després diguin que els Nivas no pugen bé
Concentració de Nivas a Catalunya Icon_minitimeLun Oct 18, 2021 9:51 pm por Medvedev

» Duda reparación avería tras Itv
Concentració de Nivas a Catalunya Icon_minitimeDom Oct 17, 2021 8:10 pm por Chevy_m1009

» Ruido al poner el contacto
Concentració de Nivas a Catalunya Icon_minitimeMiér Oct 13, 2021 11:32 am por Medvedev

» Sortida 30 d'octubre
Concentració de Nivas a Catalunya Icon_minitimeDom Oct 10, 2021 8:26 am por Medvedev

» Niva Electrico
Concentració de Nivas a Catalunya Icon_minitimeJue Sep 09, 2021 6:55 am por Medvedev

» Lada Niva: ¿Mitos y realidades?
Concentració de Nivas a Catalunya Icon_minitimeMiér Sep 08, 2021 3:29 pm por Medvedev

» Aceite motor
Concentració de Nivas a Catalunya Icon_minitimeMiér Sep 08, 2021 1:58 pm por Soc_Jo

» Nuevo formato de vídeos de noticias sobre el Lada Niva
Concentració de Nivas a Catalunya Icon_minitimeMar Sep 07, 2021 3:27 pm por Medvedev

» Avería misteriosa
Concentració de Nivas a Catalunya Icon_minitimeDom Sep 05, 2021 7:52 am por Medvedev

» Versiones del Modelo Niva
Concentració de Nivas a Catalunya Icon_minitimeDom Sep 05, 2021 7:50 am por Medvedev

» Direccion asistida hidraulica
Concentració de Nivas a Catalunya Icon_minitimeDom Sep 05, 2021 7:49 am por Medvedev

» Banco de potencia
Concentració de Nivas a Catalunya Icon_minitimeLun Ago 30, 2021 10:05 am por Medvedev

» El vídeo més antic filmat de l'Niva any 1.975
Concentració de Nivas a Catalunya Icon_minitimeMar Ago 24, 2021 6:24 pm por Admin

» Neumático y llantas
Concentració de Nivas a Catalunya Icon_minitimeSáb Ago 14, 2021 9:49 pm por Soc_Jo

» Talleres en Murcia
Concentració de Nivas a Catalunya Icon_minitimeSáb Ago 14, 2021 7:57 pm por Soc_Jo

» Problema de encendido y revoluciones
Concentració de Nivas a Catalunya Icon_minitimeSáb Ago 14, 2021 7:47 pm por Soc_Jo

» Cerradura arranque
Concentració de Nivas a Catalunya Icon_minitimeMiér Ago 11, 2021 7:08 am por Medvedev

Tienda Mikorama
Concentració de Nivas a Catalunya Ebay10
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Concentració de Nivas a Catalunya Shop2510
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Concentració de Nivas a Catalunya Logo10
Tienda Lada Power
Concentració de Nivas a Catalunya Lada_p11
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Concentració de Nivas a Catalunya Big_lo10
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis
Concentració de Nivas a Catalunya 16010

Concentració de Nivas a Catalunya

3 participantes

Concentració de Nivas a Catalunya Empty Concentració de Nivas a Catalunya

Mensaje por Medvedev Jue Ene 28, 2016 6:44 pm

Des de fa temps estic pensant que seria una bona idea, fer una concentració anual del màxim nombre de Nivas que puguem aconseguir de Catalunya.

la primera concentració la podríem fer a l'octubre o novembre d'aquest any o desembre m'és igual, l'important seria trobar un cap de setmana on ens anés bé al màxim nombre de persones i la meva idea seria que s'arribés dissabte al matí i ens marxéssim el diumenge a la tarda després de dinar, en aquesta concentració l'ideal seria que es poguessin organitzar diferents xerrades, del Niva, novetats de la nostra marca, forma d'aconseguir els recanvis al país d'origen, xerrades tècniques de mecànica del Niva, ja ser possible que aquesta concentració estigués al costat de algun circuit de 4x4 i així poder gaudir el que ho vulgui de les corresponents rutes, incloent per al que ho vulgui d'alguna nocturna, sortida aquesta (la nocturna que un cop jo vaig fer una amb un UAZ que tenia, i va durar tota la nit i em vaig divertir moltíssim), el que no vulgui anar a la nocturna, el meu ideal seria dormir si es pot en tendes de campanya, perquè fos tot molt més en contacte amb la natura.

Resumint, concentració un dissabte al matí, xerrades, menjar tant d'esmorzar com de dinar, sopar i esmorzar de diumenge, diferents xerrades i cursos, entre ells també podria haver-hi un de tècniques de conducció del 4x4, sortida nocturna, menjar final de diumenge i cap a casa.

A partir d'aquí espero que entre tots desenvolupem aquesta idea.

Salutacions
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Concentració de Nivas a Catalunya Empty Re: Concentració de Nivas a Catalunya

Mensaje por charlie 2121 Vie Ene 29, 2016 10:02 am

Esa idea, la veo perfecta. Sería buena cosa, organizar una salida y hacer una caravana de Niva´s. Pasar el fin de semana y quien quiera hacer una rutilla que la haga, ya que se podría escojer el hotel el algún lugar específico y quien no, pues en el hotelito.
Por mi, perfecto!! Contad conmigo!!!!

charlie 2121
AFICIONADO AL NIVA
AFICIONADO AL NIVA

Mensaje por Charly214 Vie Ene 29, 2016 11:12 am

Ir aportando sitios que encajen con lo que se pretende hacer.
Charly214
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Medvedev Vie Ene 29, 2016 4:11 pm

Yo la verdad no tengo ni idea de que sitios encajan, pero creo que Subi, sabía algún circuito de 4x4, igual hay hotel o camping por la zona, a ver si da alguna idea.

De momento ir proponiendo fechas para hacer esta concentración
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA