Últimos temas
Centraletes programables.
2 participantes
Página 1 de 1.
Centraletes programables.
Crec que he trobat a Rússia unes centraletes que són les adequades per reprogramar i que a més es venen amb els cables i connectors per a poder posar-les a l'ordinador, estic esbrinant si també porten el programa de l'ordinador perquè es puguin llegir els mapes de la centraleta i si és compatible amb el Niva o són només per altres models de vehicles de l'empresa Avtovaz.
El preu rus és molt interessant 21.000 rubles, avui el ruble està a 77.82 rubles per euro, això vol dir que el preu a Rússia d'aquesta centraleta al canvi seria de 270 €, això vol dir que és baratíssima per tractar-se d'una centraleta amb els connectors per a poder entrar-hi a través de l'ordinador i si et donen també el programa per entrar, doncs la veritat que la veig molt i molt bé de preu, si no m'equivoco hi ha dues classes al mateix preu i això crec que és segons el sistema Bosch que tingui el vehicle d'origen. Quan tingui tota la informació i posaré els enllaços corresponents perquè el que vulgui la pugui adquirir.
El preu rus és molt interessant 21.000 rubles, avui el ruble està a 77.82 rubles per euro, això vol dir que el preu a Rússia d'aquesta centraleta al canvi seria de 270 €, això vol dir que és baratíssima per tractar-se d'una centraleta amb els connectors per a poder entrar-hi a través de l'ordinador i si et donen també el programa per entrar, doncs la veritat que la veig molt i molt bé de preu, si no m'equivoco hi ha dues classes al mateix preu i això crec que és segons el sistema Bosch que tingui el vehicle d'origen. Quan tingui tota la informació i posaré els enllaços corresponents perquè el que vulgui la pugui adquirir.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
Re: Centraletes programables.
Muy interesante para quien quiera potenciar el motor del Niva 1.7 i
Charly214- TRABAJADOR DE LADA
Parece ser, (tengo que acabar de enterarme), que son centralitas que tienen varios mapas diferentes y mediante ordenador y el programa informatico, puedes pasar a un programa o el otro.
La ventaja, que te olvidas de reprogramaciones, ya que estan hechas desde el mismo fabricante y tu vas eligiendo que programa te interesa mas.
La pega es que creo que esto igual solo sirve para vehiculos de competicion, veremos que me dice Denis.
La ventaja, que te olvidas de reprogramaciones, ya que estan hechas desde el mismo fabricante y tu vas eligiendo que programa te interesa mas.
La pega es que creo que esto igual solo sirve para vehiculos de competicion, veremos que me dice Denis.
Bé segons m'explica Denis, aquestes centraletes són modernes i no li serveixen al meu Niva, ja que en el cas de voler muntar-la, hauria de canviar el cablejat elèctric que va a tots els sensors.
Página 1 de 1.