Foro nivamania
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Niva 1.7i multipunto
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Icon_minitimeMiér Mar 08, 2023 9:04 pm por Soc_Jo

» Calado distribucion lada niva 1.7i multipunto
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Icon_minitimeMar Mar 07, 2023 8:50 am por Loa

» fusible cuadro instrumentos
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Icon_minitimeDom Feb 19, 2023 8:19 pm por Perspi

» Manual de mecánica en inglés 1.7, 1.7 i, 1.9 TD
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Icon_minitimeJue Dic 08, 2022 1:53 pm por Boni30

» NIva 2004, fallos varios.
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Icon_minitimeMiér Nov 02, 2022 5:07 pm por currio

» Casi se cala al acelerar. Carburador por reparar?
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Icon_minitimeVie Oct 14, 2022 4:16 pm por Juanjobs223

» Diferencial Torsen en el eje trasero.
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Icon_minitimeVie Oct 14, 2022 4:11 pm por Juanjobs223

» Compra catalizador en Rusia
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Icon_minitimeVie Oct 14, 2022 4:10 pm por Medvedev

» Solo necesito charlar, Niva con mucha vibración transmisiones, problemas y futuro incierto
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Icon_minitimeJue Sep 22, 2022 6:45 pm por Medvedev

» ¿Es un ruido de correas?
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Icon_minitimeMar Ago 30, 2022 6:37 pm por Soc_Jo

» Tacómetro en Niva con motor Citroen 1.9 D
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Icon_minitimeSáb Jun 25, 2022 12:33 am por Elcampon

» Holgura Dirección
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Icon_minitimeMiér Jun 08, 2022 11:02 pm por Wilson Diaz

» Avui Renault ha deixat de ser propietari d'Avtovaz
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Icon_minitimeJue Mayo 19, 2022 6:19 pm por Soc_Jo

» Consumo de gasolina de mi Niva
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Icon_minitimeSáb Mayo 07, 2022 7:29 am por Admin

» No va nada mal el Niva
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Icon_minitimeDom Abr 24, 2022 7:17 pm por Admin

» Vibraciones a ciertas velocidades
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Icon_minitimeJue Abr 21, 2022 6:41 pm por Diego

» Ventanilla Conductor
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Icon_minitimeJue Abr 21, 2022 6:31 pm por Diego

» Me estáis asustando
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Icon_minitimeMiér Abr 20, 2022 9:59 pm por Soc_Jo

» despreniment
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Icon_minitimeLun Abr 04, 2022 10:31 pm por Soc_Jo

» tensor cadena transmisión
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Icon_minitimeVie Abr 01, 2022 7:44 pm por Soc_Jo

Tienda Mikorama
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Ebay10
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Shop2510
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Logo10
Tienda Lada Power
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Lada_p11
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Big_lo10
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis
Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov 16010

Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov

3 participantes

Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Empty Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov

Mensaje por Medvedev Vie Oct 09, 2015 3:51 pm

Aquí us reprodueixo l'entrevista que li va fer Valery Demidov a JordiNivakg:

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

Espero que us agradi, la traducció és literal del rus.

Salutacions
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Empty Re: Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov

Mensaje por Tot4x4 Vie Oct 09, 2015 7:49 pm

Molt guapa la entrevista, l'altre Niva de quin any és?
Tot4x4
Tot4x4
AFICIONADO AL NIVA
AFICIONADO AL NIVA

Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov Empty Re: Entrevista amb JordiNivaKg per Valeri Demidov

Mensaje por Charly214 Vie Oct 09, 2015 9:18 pm

Muy buena cronica, mil aplausos..
Charly214
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Invitado Sáb Oct 10, 2015 8:52 pm

Tot 4x4, l'altre niva tambe es del 89, 100% sovietic! Very Happy Very Happy

La veritat es que el Valeri, es un noi molt molt agradable i sovint, parlem, de fet durant la setamana, potser parlem 2 o 3 vegades. Ell viu a Togliatti, i te un niva del any 80 o 81!! Que el va comprar el seu avi, i sempre ha estat a la familia. Es el seu cotxe de dia a dia, i li agrada motl tenirlo original, nomes amb 4 milores. Suposo que el fet de la joventut dels 2 ( ell te 22 anys, jo 28), el fet de que ell li agradi molt el niva i que li agradi molt tenirlo original( amb nomes 4 millores, com jo), i el fet de que ell es un fanatic del barça i una apasionat de barcelona/catalunya, i jo un apasionat de russia......ejjee doncs crec que tot aixó, ha fet que ens entenguem tan be! Perque ell no parla gens d'angles ni gens de castellà/català, jo tinc un nivell inicial de rus....doncs entre traducions d'ell via traductor, i coses que jo li escrit en rus, doncs ens anem entenent!.

De fet, jo li vaig enviar fa unes setmanes uns regals, i ell m'ha fet un paquet tambe amb 4 coses per el niva ejeje. Aquestes per mi, son les coses xules d'aquesta aficio, molt mes que si " el meu corre mes que el teu" per exemple.

Invitado
Invitado

Mensaje por Charly214 Sáb Oct 10, 2015 9:03 pm

Tienes toda la razón, mola mucho el intercambio de piezas del Niva. Vamos que has encontrado tu hermano gemelo ruso, jeje
Charly214
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Invitado Sáb Oct 10, 2015 9:12 pm

adjunto alguens fotos del niva del valeri. En una, veureu el garatge de casa el seu avi, restaurant la galera vikinga vermella( per mi, com ha de ser! Very Happy Very Happy ), rentan el cotxe avui, el Samara del seu pare etc...

Invitado
Invitado

Mensaje por Invitado Sáb Oct 10, 2015 9:15 pm

ajajjaj si charly! de alguna manera, si Very Happy

Nos diferencian 2 cosas: él pronto tiene que ir a la mili y tiene novia. Yo no.

Valeri es un chico muy muy agradable de habalr de cualquier cosa, muy humano e inteligente. Él me hizo descubrir, que el cuadro de relojes de los M, en realidad es el que desde hace unos años llevan los "Kamaz Oka" ( que es el fabricante actual de los pequeños Oka)

Invitado
Invitado

Mensaje por Charly214 Sáb Oct 10, 2015 9:27 pm

Muy chulas las fotos e interesante información.
Charly214
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Medvedev Dom Oct 11, 2015 5:47 am

Molt interessants aquestes fotos JordiNivakg, i veig que no només tenen un Niva, també tenen un Samara, bon vehicle per cert el Samara.
També crec que el Samara portava (almenys els últims), aquest quadre que porten els M, almenys crec recordar que era així, encara que igual estic equivocat.
I si tens tota la raó que l'important és l'amistat que es genera amb les aficions, (nosaltres amb els Niva), i no si un Niva corre més o aquesta millor o pitjor, o els altres són millors o pitjors etc., el important és l'amistat i gaudir de la vida que són quatre dies.
Salutacions
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA