Foro nivamania
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» El porqué de la mala fama de Lada
Lada Niva & Land _Rover Defender Icon_minitimeLun Jun 21, 2021 11:16 pm por Charly214

» Compras a la firma Stinger
Lada Niva & Land _Rover Defender Icon_minitimeMar Jun 08, 2021 6:10 am por Medvedev

» Arbol de transmisión reforzado
Lada Niva & Land _Rover Defender Icon_minitimeSáb Mayo 29, 2021 7:33 pm por Srubio

» Motor 2.0 cc para el Niva
Lada Niva & Land _Rover Defender Icon_minitimeSáb Mayo 29, 2021 3:52 pm por Medvedev

» Fundes originals per al Niva
Lada Niva & Land _Rover Defender Icon_minitimeDom Mayo 23, 2021 7:55 am por Medvedev

» Kit buje para Lada Niva
Lada Niva & Land _Rover Defender Icon_minitimeVie Mayo 21, 2021 4:07 pm por Medvedev

» Luces LED H4
Lada Niva & Land _Rover Defender Icon_minitimeMar Mayo 18, 2021 7:08 am por Medvedev

» Bombillas LED para el cuadro de instrumentos
Lada Niva & Land _Rover Defender Icon_minitimeMar Mayo 18, 2021 7:07 am por Medvedev

» Alça vidres elèctric (Alza vidrios eléctrico)
Lada Niva & Land _Rover Defender Icon_minitimeJue Mayo 06, 2021 8:08 pm por Soc_Jo

» Aire condicionat connectat. Aire acondicionado conectado
Lada Niva & Land _Rover Defender Icon_minitimeMar Abr 27, 2021 9:26 am por Medvedev

» Dubtes quan augmentes potència (Dudas cuando aumentas potencia)
Lada Niva & Land _Rover Defender Icon_minitimeVie Abr 23, 2021 7:12 am por Medvedev

» Primeras mejoras
Lada Niva & Land _Rover Defender Icon_minitimeJue Abr 22, 2021 9:12 pm por Soc_Jo

» Quadre de rellotges analògic
Lada Niva & Land _Rover Defender Icon_minitimeJue Abr 22, 2021 6:41 pm por Medvedev

» Un altre país de la Unió Europea que ven Ladas
Lada Niva & Land _Rover Defender Icon_minitimeLun Abr 19, 2021 7:11 am por Medvedev

» Primera prueba y la cosa no ha ido bien
Lada Niva & Land _Rover Defender Icon_minitimeMiér Abr 14, 2021 2:50 pm por Charly214

» Reportaje Lada Niva en canal TV francesa
Lada Niva & Land _Rover Defender Icon_minitimeSáb Abr 10, 2021 5:15 pm por Charly214

» Reposabraços per al Niva
Lada Niva & Land _Rover Defender Icon_minitimeMiér Abr 07, 2021 6:33 am por Medvedev

» Debut en la UE: el primer LADA Niva Travel llegó a Alemania
Lada Niva & Land _Rover Defender Icon_minitimeMiér Abr 07, 2021 6:31 am por Medvedev

» Insonorización completa del Niva
Lada Niva & Land _Rover Defender Icon_minitimeDom Abr 04, 2021 9:13 am por Medvedev

» LADA 4x4 vuelve al mercado británico
Lada Niva & Land _Rover Defender Icon_minitimeDom Abr 04, 2021 9:01 am por Medvedev

Tienda Mikorama
Lada Niva & Land _Rover Defender Ebay10
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Lada Niva & Land _Rover Defender Shop2510
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Lada Niva & Land _Rover Defender Logo10
Tienda Lada Power
Lada Niva & Land _Rover Defender Lada_p11
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Lada Niva & Land _Rover Defender Big_lo10
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis
Lada Niva & Land _Rover Defender 16010

Lada Niva & Land _Rover Defender

Lada Niva & Land _Rover Defender Empty Lada Niva & Land _Rover Defender

Mensaje por Medvedev Vie Ago 21, 2015 9:57 am

M'ho sembla a mi o és un Niva amb la porta del darrere ja dels moderns i amb volant a la dreta.

Jo tenia entès que els Niva moderns ja no es van fabricar amb volant a la dreta, però veig que estava equivocat.

Per cert barallant amb el considerat un dels millors tot terrenys del món el Lando Rover Defender.

Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Lada Niva & Land _Rover Defender Empty Re: Lada Niva & Land _Rover Defender

Mensaje por Invitado Vie Ago 21, 2015 2:50 pm

Doncs si, amb volant a la dreta. Jo el que tenia entés es que els nivas de porta grosa no van arribar a anglaterra( ara recentment es tornen a vendre), peró si crec que es deurien continuar fent amb volant a la dreta, ja que a sud africa s'ha venut i al japó alguns tambe( tan amb carroseria 1600 com ja de 1700).

Invitado
Invitado

Mensaje por Medvedev Vie Ago 21, 2015 4:08 pm

Amb carrosseria 1.6 si que es van vendre Nivas amb volant a la dreta, tinc un company de fòrum que viu a Austràlia que té un i em va enviar fotos del seu Niva amb volant a la dreta.

El que jo creia, que quan van fer la porta del darrere sencer, van deixar de fabricar amb el volant a la dreta, però veig que no.

Actualment si que és veritat que s'està exportant una altra vegada el Niva al Regne Unit, però amb volant a l'esquerra, el volant a la dreta actualment Avtovaz no ho fa.
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Invitado Vie Ago 21, 2015 7:21 pm

Doncs segur que es com dius, que esl nous son amb volant a la esquerra( els que venen ara a anglaterra). Però recordo haver vist anys enrere 1700 amb volant a la dreta( pero sempre matricual japonesa o de sud africa). Podria ser que autovaz ja no el fes i que si el vols te l'has de quedar amb volant a esquerra.

Invitado
Invitado

Mensaje por Medvedev Sáb Ago 22, 2015 8:34 am

Un vídeo interessant. UAZ & Land Rover Defender

Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA