Últimos temas
Catalitzador 1.7i multipunt
3 participantes
Página 1 de 1.
Catalitzador 1.7i multipunt
Hola a tots,
el divendres passat vaig anar a passar la itv del meu Niva i me la van tombar per excès de gasos, el vaig comprar amb el catalizador buidat i evidentment sortia alt..
He estat mirant catalitzadors del meu model (euro 3) però no en trobo, a lada power surt en catàleg però no en stock.. En canvi sí que trobo en moltes pàgines el de l'euro 4, que és una mica diferent i va amb el col.lector i tot, i a més és molt més barat... Algú em sap dir si li puc muntar al meu?
Vaja, bàsicament si el col.lector encaixaria amb el bloc, ja que per sota sí que sé que hauré de fer alguna adaptació amb la resta de la línia d'escapament.
Merci!
el divendres passat vaig anar a passar la itv del meu Niva i me la van tombar per excès de gasos, el vaig comprar amb el catalizador buidat i evidentment sortia alt..
He estat mirant catalitzadors del meu model (euro 3) però no en trobo, a lada power surt en catàleg però no en stock.. En canvi sí que trobo en moltes pàgines el de l'euro 4, que és una mica diferent i va amb el col.lector i tot, i a més és molt més barat... Algú em sap dir si li puc muntar al meu?
Vaja, bàsicament si el col.lector encaixaria amb el bloc, ja que per sota sí que sé que hauré de fer alguna adaptació amb la resta de la línia d'escapament.
Merci!
Sergi- SEGUIDOR DEL NIVA
Re: Catalitzador 1.7i multipunt
Hola, creo que como tú bien sospechas no te va casar los colectores con el motor. Todo lo demás está claro que pedirá modificar. Yo tengo un euro 3 y la linea de colectores hasta el catalizador lo pedí a Rusia a Denis. No es exactamente igual al que llevas pero se puede adaptar sin demasiadas complicaciones. Eso sí requiere cambiar la barra estabilizadora delantera por la que lleva una curvatura para que pase el escape. También decirte que no es necesario que sea de un Niva. Yo lleve una buena temporada un catalizador de un Seat ibiza 1.6 de gasolina. Puedes buscar por el desguace , es muy similar. O busca cualquier similar que valga de 1.6 a 2.0.
Charly214- TRABAJADOR DE LADA
Hola Charly214, gracias por tu respuesta! Estoy mirando catalizadores universales q salen por 95 euros y creo q se pueden adaptar facilmente. Ya os explico!
Sergi- SEGUIDOR DEL NIVA
Y si no se lo puedes pedir a Denis y te lo envía sin problemas, esos si tardará más de los 15 días que dan en la ITV para volverla a pasar sin tener que pagar.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
Gracias Medvédev, creo que voy a pasar de hacer modificaciones y voy a ir a lo seguro, he hablado con lada power y lo pueden conseguir, antes miraré si encuentro algo por España, y si no a esperar a que llegue.
Un saludo a todos!
Un saludo a todos!
Sergi- SEGUIDOR DEL NIVA

» Prova d'un Niva 1.7i multipunt
» Com muntar un Snorkel a l'Niva 1.7i multipunt
» Com netejar la papallona d'acceleració del Niva 1.7i multipunt
» Diferències entre els Nivas 1.7i multipunt i els primers Lada Niva M
» Motor 1.6, motor 1.7i multipunt
» Com muntar un Snorkel a l'Niva 1.7i multipunt
» Com netejar la papallona d'acceleració del Niva 1.7i multipunt
» Diferències entre els Nivas 1.7i multipunt i els primers Lada Niva M
» Motor 1.6, motor 1.7i multipunt