Últimos temas
Comparativa Lada Niva - Suzuki Jimny
Página 1 de 1.
Comparativa Lada Niva - Suzuki Jimny
Aquí us deixo una comparativa de l'Lada Niva amb el Suzuki Jimny, si algú entén el que diuen, que està en alemany, ja ens farà un petit resum.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
Re: Comparativa Lada Niva - Suzuki Jimny
Diu que el niva guanya la comparativa, tot i que el cotxe te 38 anys i clar..hi ha coses que estan millor en el jimny, com la qualitat d'acabats.
La meva opinio?
La qualitat d'acabats és una cosa( que per mi no és dolenta, el que apsa que és sencilla comparat amb el que veiem ara), pero la qualitat de les peçes? ningu diu res. La majoria portem els interruptors de fa 20 o 25 anys ( alguns mes) i cap problema, no s'ha desenganxats el sostre( cosa que als cotxes nous a molts si que que pasa), els volants no s'han desintegrat( cosa que en els peugeots i citroen dels 80, 90 i 2000 si que pasava).
No diuen res del maleter,( inexistent en el jimny, com tots els suzukis.......) ni de la nula habitabilitat del cotxe, per tant, per mi, el cotxe continua estan mes ben acabat( es mes ample, mes estable, actualmente igual d'equipat que el jimny etc etc etc...).
Per cert, aquest niva porta les llantes de Soc_Jo, els neumatics son uns Kumho oi?
La meva opinio?
La qualitat d'acabats és una cosa( que per mi no és dolenta, el que apsa que és sencilla comparat amb el que veiem ara), pero la qualitat de les peçes? ningu diu res. La majoria portem els interruptors de fa 20 o 25 anys ( alguns mes) i cap problema, no s'ha desenganxats el sostre( cosa que als cotxes nous a molts si que que pasa), els volants no s'han desintegrat( cosa que en els peugeots i citroen dels 80, 90 i 2000 si que pasava).
No diuen res del maleter,( inexistent en el jimny, com tots els suzukis.......) ni de la nula habitabilitat del cotxe, per tant, per mi, el cotxe continua estan mes ben acabat( es mes ample, mes estable, actualmente igual d'equipat que el jimny etc etc etc...).
Per cert, aquest niva porta les llantes de Soc_Jo, els neumatics son uns Kumho oi?
Invitado- Invitado

» Lada Niva 4x4 vs Suzuki Jimny
» Niva Vs Jimny
» Lada 4x4 Urban Vs Suzuki Jimmy
» Comparativa Lada 4x4 Vs Pajero
» Lada Niva Vs Suzuki Jimmy Vs Jeep RUBICON
» Niva Vs Jimny
» Lada 4x4 Urban Vs Suzuki Jimmy
» Comparativa Lada 4x4 Vs Pajero
» Lada Niva Vs Suzuki Jimmy Vs Jeep RUBICON
Página 1 de 1.