Foro nivamania
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Cambiar una homocinetica delantera
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeAyer a las 8:54 pm por Charly214

» Triste noticia Lada Mirauto ha cerrado por defunción
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeJue Feb 25, 2021 6:22 pm por Charly214

» Video de mi diario personal con el Lada Niva
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeJue Feb 25, 2021 3:46 pm por Charly214

» Cese de la fabricación del modelo Lada Niva 5P
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeJue Feb 25, 2021 3:01 pm por Medvedev

» Motor 150.000 kms
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeMiér Feb 17, 2021 1:02 pm por Charly214

» Montaje del diferencial trasero
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeMar Feb 16, 2021 4:26 pm por Charly214

» Holgura en el diferencial nuevo
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeLun Feb 15, 2021 2:24 pm por Charly214

» Desmontaje del bloqueo trasero y damos con el problema
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeLun Feb 15, 2021 1:09 pm por Charly214

» Aclaración de la Prueba comparativa de Diariomotor
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeDom Feb 14, 2021 8:12 pm por Charly214

» Método para reparar los espárragos de la transfer
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeDom Feb 14, 2021 11:34 am por Charly214

» Desmontaje diferencial trasero
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeSáb Feb 13, 2021 11:20 pm por Charly214

» Montaje de la transfer y método de alineado
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeVie Feb 12, 2021 2:54 pm por Medvedev

» Montaje del protector de la transfer
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeVie Feb 12, 2021 2:46 pm por Medvedev

» Cambio de flector lada Niva por uno Tuning
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeVie Feb 12, 2021 2:34 pm por alvarodj

» Cambio de dos rodamientos de la tapa trasera de la transfer
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeJue Feb 11, 2021 3:37 pm por Charly214

» Desmontaje transfer
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeJue Feb 11, 2021 1:01 pm por Charly214

» ARC Racing y el Lada Proto de Pierre Lartigue
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeMiér Feb 10, 2021 2:25 pm por Charly214

» Ruido a cojinete fastidiado...
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeMar Feb 09, 2021 8:14 pm por Dr. Auto

» Casi se cala al acelerar. Carburador por reparar?
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeMar Feb 09, 2021 5:42 pm por Taka102

» Cambio de palier delantero izquierdo
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeMar Feb 09, 2021 2:53 pm por Medvedev

Tienda Mikorama
Diferents velocitats amb reductora Ebay10
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Diferents velocitats amb reductora Shop2510
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Diferents velocitats amb reductora Logo10
Tienda Lada Power
Diferents velocitats amb reductora Lada_p11
Tienda Motor Ring
Diferents velocitats amb reductora Logo10
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Diferents velocitats amb reductora Logo10
Tienda 4x4 Travel
Diferents velocitats amb reductora Big_lo10
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis
Diferents velocitats amb reductora 16010

Diferents velocitats amb reductora

Ir abajo

Diferents velocitats amb reductora Empty Diferents velocitats amb reductora

Mensaje por Medvedev Dom Feb 04, 2018 2:11 pm

Avui he fet algunes proves a les diferents velocitats i revolucions que va la meva Niva amb la reductora, comparant-la amb la primera marxa normal.
El resultat és el següents, encara que la velocitat i les revolucions és de manera aproximada, ja que aconseguir que es vegin les revolucions exactes en les diferents velocitats només es pot fer a l'ordinador parant el vídeo, per tant les xifres que dono a continuació i les de veu no són iguals però si semblants.

1ª normal a 20 km / h va a 2.880 revolucions i en 3a reductora em surt pràcticament el mateix doncs en aturar el vídeo surten 2.840 revolucions, o sigui la rpimera normal i la 3a reductora pràcticament són iguals.

Això per a mi és un avantatge ja que així tenim la primera reductora i la segona reductora més curtes que la primera normal, cosa que en el Niva de sèrie, la segona reductora és gairebé igual que la primera normal, amb el que només tenim una marxa més curta que la primera normal, quan en la majoria dels 4x4 tenen les dues primeres marxes a reductora més curtes que la primera normal.

En primera normal a 1.200 revolucions va a 4 km / h o sigui és molt curta aquesta marxa, aconseguint que al ralentí vagi més a poc a poc el Niva que una persona caminant.





Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 5237
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Diferents velocitats amb reductora Empty Re: Diferents velocitats amb reductora

Mensaje por Soc_Jo Dom Feb 04, 2018 9:46 pm

Al de serie, la segona reduïda serà igual que la primera normal en velocitat, pero en força........ no te comparació.

Salut,
Soc_Jo
Soc_Jo
PURISTA DEL NIVA
PURISTA DEL NIVA

Mensajes : 834
Fecha de inscripción : 21/05/2015
Edad : 62
Localización : Isona i Conca Dellà (Lleida) / Barcelona / Catalunya

Volver arriba Ir abajo

Diferents velocitats amb reductora Empty Re: Diferents velocitats amb reductora

Mensaje por Charly214 Dom Feb 04, 2018 10:14 pm

Si, la segunda corta tiene algo más de par que la primera por lo menos es la sensación que da.
Charly214
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 3849
Fecha de inscripción : 19/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Diferents velocitats amb reductora Empty Re: Diferents velocitats amb reductora

Mensaje por Medvedev Lun Feb 05, 2018 5:47 am

En dir que és pràcticament igual la segona reductora que la primera normal, em referia a teòricament, en realitat és una mica més curta, poc a números però si que és veritat que es nota més curta i no és una sensació és real.

El que en nombres és poca cosa en reducció es nota bastant, ja que en augmentar el parell, augmenta la força i bastant.

La primera normal d'un Niva de sèrie (pneumàtics de sèrie), és de 7.15 k / h per cada 1.000 revolucions i en segona velocitat reductora és de 6.30 k / h per cada 1.000 revolucions, com podreu observar per núumeros és poca cosa i es diria que pràcticament és la mateixa, però en força no ho és i la diferència es nota.

Ara a la reductora que jo porto si que es nota i molt la segona reductora doncs a mi em queda a 4.67 k / h, a 1.000 revolucions, com podeu veure la diferència aquí si que és notable i amb la reductora original russa encara hi hauria més diferència, ja que és una mica més curta que la que construeix Zupo.
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 5237
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Diferents velocitats amb reductora Empty Re: Diferents velocitats amb reductora

Mensaje por Charly214 Lun Feb 05, 2018 11:24 am

Esa relación tan corta es de gran utilidad para gente amante de la trialera. Para tu uso lo veo un cambio poco útil, con la relación de serie vas más que sobrado. Para un uso 4x4 de nivel medio sin abusar de zonas técnicas de ostaculos en subida, con la relación de serie es más que suficiente. Si por el contrario con la relación de serie ves que te falta, el problema no radica en las cortas, revisa el motor o el embrague. Y más en los 1.6 que llevan los grupos cortos. Aún a si los 1.7 también van bien.
Charly214
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 3849
Fecha de inscripción : 19/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Diferents velocitats amb reductora Empty Re: Diferents velocitats amb reductora

Mensaje por Medvedev Lun Feb 05, 2018 3:29 pm

Tienes razón que mi reductora es muy corta y el ideal es para triales, grandes subidas y bajadas por su poder de retención y precisamente por esto es por lo que la puse; al estar acostumbrado al UAZ, y su poder de retención, pues aparte de que la reductora es más corta, también hay que tener en cuenta el poder de retención que tienen los vehículos con motor diésel, la verdad es que no me gustaba el tener que tocar el freno en bajadas fuertes y esto en el Niva de serie se tiene que hacer y yo en bajadas similares o más fuertes con el UAZ no lo tenía que hacer y por este motivo cuando me salió la oportunidad le puse esta reductora corta y la verdad que estoy muy satisfecho con ella.

Saludos
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 5237
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.