Últimos temas
Batería con 15,47voltios.
3 participantes
Página 1 de 1.
Batería con 15,47voltios.
Bona tarda companys,
Li he canviat l’alternador i la batería al cotxe perque l’alternador antic va deixar de funcionar.
El tema es que un cop canviat no carregava gens i el vaig portar al mecànic per que li fes un cop d’ull. Allà em van dir que no tenía regulador de voltatge i que sería bo instalar-li un per deixar-lo el mes original possible i, de pas, protegir la batería de possibles sobrecarregues.
Un cop tot instalat comprobem que del regulador surten 14,7v però que la batería dona entre 14,99v i 15,47v oscilant cada 0,5segons.
Això provoca que el cotxe em funcioni a tironets a baixes revolucions, que em tremolin els llums, que parpadegi la Llum de la batería continuament, que les revolucions oscilin ritmicament en petits daltabaixos i que no es pugui escoltar la radio.
El mecànic està fent tot el que pot per esbrinar l’origen del problema, ja que es el primer cop que s’ho troba (i us puc assegurar que es un gran mecànic).
A algú li ha passat algo semblant?
Li he canviat l’alternador i la batería al cotxe perque l’alternador antic va deixar de funcionar.
El tema es que un cop canviat no carregava gens i el vaig portar al mecànic per que li fes un cop d’ull. Allà em van dir que no tenía regulador de voltatge i que sería bo instalar-li un per deixar-lo el mes original possible i, de pas, protegir la batería de possibles sobrecarregues.
Un cop tot instalat comprobem que del regulador surten 14,7v però que la batería dona entre 14,99v i 15,47v oscilant cada 0,5segons.
Això provoca que el cotxe em funcioni a tironets a baixes revolucions, que em tremolin els llums, que parpadegi la Llum de la batería continuament, que les revolucions oscilin ritmicament en petits daltabaixos i que no es pugui escoltar la radio.
El mecànic està fent tot el que pot per esbrinar l’origen del problema, ja que es el primer cop que s’ho troba (i us puc assegurar que es un gran mecànic).
A algú li ha passat algo semblant?
Taka102- AFICIONADO AL NIVA
Re: Batería con 15,47voltios.
Un alternador amb el seu regulador funcionant correctament y amb el motor en marxa te que donar cap a 14 volts i bastant fixes, es a dir, sense oscilar massa.
A mi em sembla que el regulador no esta bé o no es el que li toca. O tens alguna derivació a masa que li fa fer coses rares.
Y la batería, amb el motor parat, si li conectes un tester a cada pol te que donar 12 o 12.5v., no entenc lo de 14 o 15 i pico.
Salutacions,
A mi em sembla que el regulador no esta bé o no es el que li toca. O tens alguna derivació a masa que li fa fer coses rares.
Y la batería, amb el motor parat, si li conectes un tester a cada pol te que donar 12 o 12.5v., no entenc lo de 14 o 15 i pico.
Salutacions,
Soc_Jo- PURISTA DEL NIVA
Localización : Isona i Conca Dellà (Lleida) / Barcelona / Catalunya
Lo de 14 o 15 ho fa amb el motor encés.
Li han provat dos reguladors diferents (l’ultim es de la casa).
Penso que possiblement ho hagi alguna masa en mal estat o algún creuament.
Li han provat dos reguladors diferents (l’ultim es de la casa).
Penso que possiblement ho hagi alguna masa en mal estat o algún creuament.
Amb el motor en marxa 14 volts está bé, però no tindria que oscilar tant en sembla.
El meu Opel Insignia dona 14.4 quan vaig circulant per carretera.
I que alguna cosa no va bé está clar perquè que les llums oscil·lin no es normal. Això passa precisament quan et falta càrrega.
Salutacions,
El meu Opel Insignia dona 14.4 quan vaig circulant per carretera.
I que alguna cosa no va bé está clar perquè que les llums oscil·lin no es normal. Això passa precisament quan et falta càrrega.
Salutacions,
Soc_Jo- PURISTA DEL NIVA
Localización : Isona i Conca Dellà (Lleida) / Barcelona / Catalunya
Hola Taka102, a mi em passava igual, tenia oscil·lacions amb el voltatge, arribava a picos de 16-17 volts. Vaig canviar l'alternador i res, seguia igual, vaig canviar dos vegades el regulador i tampoc, seguia igual. El problema va ser que el fusible que protegeix el regulador (crec que és el número 10) feia mal contacte, vaig canviar el fusible, netejar i apretar els suports perquè faci bon contacte i van desaparèixer les oscil·lacions. Prova-ho a veure si és això.
nivafly- SEGUIDOR DEL NIVA
Página 1 de 1.