Últimos temas
» Soroll a l'interior de l'Niva
Grup més curt Icon_minitimeAyer a las 10:43 pm por Charly214

» Programa de móvil para medir potencia del vehículo
Grup més curt Icon_minitimeDom Mayo 31, 2020 5:25 pm por Charly214

» NUEVO CANAL DE MECANICA
Grup més curt Icon_minitimeVie Mayo 29, 2020 11:01 am por Medvedev

» Una joya Colombiana
Grup més curt Icon_minitimeSáb Mayo 23, 2020 7:28 pm por Medvedev

» Mantenimiento
Grup més curt Icon_minitimeSáb Mayo 23, 2020 3:42 pm por Charly214

» Así tendría que haber sido el Niva
Grup més curt Icon_minitimeMiér Mayo 20, 2020 7:37 am por Medvedev

» Hablan del Niva
Grup més curt Icon_minitimeMar Mayo 19, 2020 10:26 pm por Charly214

» Los 4x4 que no se pueden vender en Europa
Grup més curt Icon_minitimeMar Mayo 19, 2020 4:35 pm por Medvedev

» Lada power alemania ya tiene a la venta Niva del 2020
Grup més curt Icon_minitimeDom Mayo 17, 2020 8:04 am por Medvedev

» Anuncio Lada Canada 1989
Grup més curt Icon_minitimeSáb Mayo 16, 2020 3:40 pm por Medvedev

» Anuncio Lada Brasil (1991)
Grup més curt Icon_minitimeSáb Mayo 16, 2020 7:43 am por Medvedev

» Comprar recambios Lada por Internet
Grup més curt Icon_minitimeVie Mayo 15, 2020 2:08 am por Charly214

» Montaje enganche remolque ruso
Grup més curt Icon_minitimeJue Mayo 14, 2020 10:34 pm por Soc_Jo

» Fotos del Niva en el Dakar
Grup més curt Icon_minitimeMiér Mayo 13, 2020 10:52 pm por Charly214

» Aceleración de 0 a 100 Niva 2020
Grup més curt Icon_minitimeLun Mayo 11, 2020 3:43 am por Medvedev

» Esta es mi joya de colección
Grup més curt Icon_minitimeSáb Mayo 09, 2020 1:14 pm por Charly214

» Aceleración de 0 a 140
Grup més curt Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2020 4:30 pm por Medvedev

» Insonorització Lada Niva durant 1 dia
Grup més curt Icon_minitimeMar Mayo 05, 2020 4:37 pm por Medvedev

» Mensaje publicado por Alejandro Sureda: Silbido en el motor
Grup més curt Icon_minitimeLun Mayo 04, 2020 9:43 pm por Charly214

» Pruebas de sonido
Grup més curt Icon_minitimeLun Mayo 04, 2020 3:53 pm por Charly214

Tienda Mikorama
Grup més curt Ebay10
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Grup més curt Shop2510
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Grup més curt Logo10
Tienda Lada Power
Grup més curt Lada_p11
Tienda Motor Ring
Grup més curt Logo10
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Grup més curt Logo10
Tienda 4x4 Travel
Grup més curt Big_lo10
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis
Grup més curt 16010

Grup més curt

Ir abajo

Grup més curt Empty Grup més curt

Mensaje por Medvedev el Lun Nov 20, 2017 8:50 am

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

A diferència de nosaltres, que posem rodes més altes i grans en els nostres Nivas, normalment els russos que també fan el mateix però arriben a posar-li rodes de 31 i fins i tot de 33 polzades, li posen grups més curts.

El normal és que fins rodes de 215 li posin el grup dels 1.6 que és el 4.1: 1, però a partir d'aquesta mesura ja li posen el 4.3: 1 i el que recomanen més si se li posen les rodes de 235/75 / 15 (amb un diàmetre de 73 cm aproximadament), és el 4.44: 1, podent arribar fins al 5.3: 1; això si els grups a partir de l'4.44: 1 sol s'utilitzen per a les esmentades rodes súper grans com són les de 31 i 33 polzades.

Això si el preu augmenta de manera molt significativa a mesura que volem un grup més curt; com a exemple, mentre un grup normal de 4.1 val 2.649 rubles (39 €), el 4.3 ja puja a 4.641 rubles (68 €), el 4.44 5.461 rubles (80 €) i el 5.3 pot arribar als 10.000 rubles (147 €) i més tenint en compte que els nostres Nivas porten dos doncs se'ns dispara el preu.

El motiu d'anar reduint els grups a mesura que augmentem el diàmetre i l'altura de les rodes és per una banda aconseguir com a mínim tenir la mateixa relació final a les rodes i així no perdre ni força al camp, ni velocitat a la carretera i quan els posen els grups més curts en aconseguir molta força en el camp encara que sacrifiquem la velocitat a la carretera.

Com a exemple final jo en el meu Niva porto els grups 4.1: 1, amb pneumàtics de sèrie que em donen un desenvolupament final en cinquena velocitat de 32 km per cada 1.000 revolucions, però si li posés (que és la meva intenció), els pneumàtics en mesura 195/75/15 de la marca Insa Turbo Sàhara que tenen un diàmetre de 73 cm o sigui gairebé 5 cm de diàmetre més que els de sèrie, ja que per compensar aquesta diferència m'hauria d'anar al grup 4.44: 1 on em quedaria un desenvolupament final en cinquena velocitat per cada 1.000 revolucions de 31.46 km; com podreu observar és una miqueta més curt però gairebé igual i així no tindria ni pèrdues de velocitat a la carretera, ni perdria força al camp.

Com aquí això normalment no es fa, el que passa és que al posar-li rodes bastant més gran, notem una pèrdua significativa tant de velocitat i en les pujades a l'autopista o carreteres d'asfalt se'ns ve a baix, com de força al camp, doncs al Niva que va molt just tant de potència i parell, nota moltíssim aquests canvis.
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 5101
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Grup més curt Empty Re: Grup més curt

Mensaje por Medvedev el Lun Nov 20, 2017 4:35 pm

Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 5101
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Grup més curt Empty Re: Grup més curt

Mensaje por Medvedev el Lun Nov 20, 2017 4:57 pm



Aquest porta la reductora curta 3.15 (real 2.95) més el grup 4.44: 1 i rodes grans, així i tot mireu que poc a poc va en primera.



Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 5101
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.