Foro nivamania
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» NOU NIVA 2024 - NUEVO NIVA 2024
Grup més curt Icon_minitimeHoy a las 1:33 pm por Deski

» Montar colectores 4.2.1, con toda la línea de escape Stionger en el Lada Niva 1.7i multipunto
Grup més curt Icon_minitimeJue Jul 22, 2021 7:26 pm por Alejandro Sureda

» Niva turbo 1 bar
Grup més curt Icon_minitimeSáb Jul 03, 2021 7:47 pm por Medvedev

» Ordinador Штат 110Х6 М
Grup més curt Icon_minitimeMar Jun 29, 2021 8:39 am por Medvedev

» El porqué de la mala fama de Lada
Grup més curt Icon_minitimeLun Jun 21, 2021 11:16 pm por Charly214

» Compras a la firma Stinger
Grup més curt Icon_minitimeMar Jun 08, 2021 6:10 am por Medvedev

» Arbol de transmisión reforzado
Grup més curt Icon_minitimeSáb Mayo 29, 2021 7:33 pm por Srubio

» Motor 2.0 cc para el Niva
Grup més curt Icon_minitimeSáb Mayo 29, 2021 3:52 pm por Medvedev

» Fundes originals per al Niva
Grup més curt Icon_minitimeDom Mayo 23, 2021 7:55 am por Medvedev

» Kit buje para Lada Niva
Grup més curt Icon_minitimeVie Mayo 21, 2021 4:07 pm por Medvedev

» Luces LED H4
Grup més curt Icon_minitimeMar Mayo 18, 2021 7:08 am por Medvedev

» Bombillas LED para el cuadro de instrumentos
Grup més curt Icon_minitimeMar Mayo 18, 2021 7:07 am por Medvedev

» Alça vidres elèctric (Alza vidrios eléctrico)
Grup més curt Icon_minitimeJue Mayo 06, 2021 8:08 pm por Soc_Jo

» Aire condicionat connectat. Aire acondicionado conectado
Grup més curt Icon_minitimeMar Abr 27, 2021 9:26 am por Medvedev

» Dubtes quan augmentes potència (Dudas cuando aumentas potencia)
Grup més curt Icon_minitimeVie Abr 23, 2021 7:12 am por Medvedev

» Primeras mejoras
Grup més curt Icon_minitimeJue Abr 22, 2021 9:12 pm por Soc_Jo

» Quadre de rellotges analògic
Grup més curt Icon_minitimeJue Abr 22, 2021 6:41 pm por Medvedev

» Un altre país de la Unió Europea que ven Ladas
Grup més curt Icon_minitimeLun Abr 19, 2021 7:11 am por Medvedev

» Primera prueba y la cosa no ha ido bien
Grup més curt Icon_minitimeMiér Abr 14, 2021 2:50 pm por Charly214

» Reportaje Lada Niva en canal TV francesa
Grup més curt Icon_minitimeSáb Abr 10, 2021 5:15 pm por Charly214

Tienda Mikorama
Grup més curt Ebay10
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Grup més curt Shop2510
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Grup més curt Logo10
Tienda Lada Power
Grup més curt Lada_p11
Tienda Motor Ring
Grup més curt Logo10
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Grup més curt Logo10
Tienda 4x4 Travel
Grup més curt Big_lo10
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis
Grup més curt 16010

Grup més curt

Ir abajo

Grup més curt Empty Grup més curt

Mensaje por Medvedev Lun Nov 20, 2017 8:50 am

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

A diferència de nosaltres, que posem rodes més altes i grans en els nostres Nivas, normalment els russos que també fan el mateix però arriben a posar-li rodes de 31 i fins i tot de 33 polzades, li posen grups més curts.

El normal és que fins rodes de 215 li posin el grup dels 1.6 que és el 4.1: 1, però a partir d'aquesta mesura ja li posen el 4.3: 1 i el que recomanen més si se li posen les rodes de 235/75 / 15 (amb un diàmetre de 73 cm aproximadament), és el 4.44: 1, podent arribar fins al 5.3: 1; això si els grups a partir de l'4.44: 1 sol s'utilitzen per a les esmentades rodes súper grans com són les de 31 i 33 polzades.

Això si el preu augmenta de manera molt significativa a mesura que volem un grup més curt; com a exemple, mentre un grup normal de 4.1 val 2.649 rubles (39 €), el 4.3 ja puja a 4.641 rubles (68 €), el 4.44 5.461 rubles (80 €) i el 5.3 pot arribar als 10.000 rubles (147 €) i més tenint en compte que els nostres Nivas porten dos doncs se'ns dispara el preu.

El motiu d'anar reduint els grups a mesura que augmentem el diàmetre i l'altura de les rodes és per una banda aconseguir com a mínim tenir la mateixa relació final a les rodes i així no perdre ni força al camp, ni velocitat a la carretera i quan els posen els grups més curts en aconseguir molta força en el camp encara que sacrifiquem la velocitat a la carretera.

Com a exemple final jo en el meu Niva porto els grups 4.1: 1, amb pneumàtics de sèrie que em donen un desenvolupament final en cinquena velocitat de 32 km per cada 1.000 revolucions, però si li posés (que és la meva intenció), els pneumàtics en mesura 195/75/15 de la marca Insa Turbo Sàhara que tenen un diàmetre de 73 cm o sigui gairebé 5 cm de diàmetre més que els de sèrie, ja que per compensar aquesta diferència m'hauria d'anar al grup 4.44: 1 on em quedaria un desenvolupament final en cinquena velocitat per cada 1.000 revolucions de 31.46 km; com podreu observar és una miqueta més curt però gairebé igual i així no tindria ni pèrdues de velocitat a la carretera, ni perdria força al camp.

Com aquí això normalment no es fa, el que passa és que al posar-li rodes bastant més gran, notem una pèrdua significativa tant de velocitat i en les pujades a l'autopista o carreteres d'asfalt se'ns ve a baix, com de força al camp, doncs al Niva que va molt just tant de potència i parell, nota moltíssim aquests canvis.
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 5308
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Grup més curt Empty Re: Grup més curt

Mensaje por Medvedev Lun Nov 20, 2017 4:35 pm

Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 5308
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Grup més curt Empty Re: Grup més curt

Mensaje por Medvedev Lun Nov 20, 2017 4:57 pm



Aquest porta la reductora curta 3.15 (real 2.95) més el grup 4.44: 1 i rodes grans, així i tot mireu que poc a poc va en primera.



Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 5308
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.