Foro nivamania
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Sortida 30 d'octubre
Grup més curt Icon_minitimeMar Oct 26, 2021 10:53 pm por Soc_Jo

» Dudas de un novato.
Grup més curt Icon_minitimeSáb Oct 23, 2021 9:27 pm por Charly214

» 0 a 100 Chevrolet Niva
Grup més curt Icon_minitimeMiér Oct 20, 2021 5:58 pm por Medvedev

» Kit de encendído lada power, cambiar también cables de bobina y bujías??
Grup més curt Icon_minitimeMar Oct 19, 2021 10:29 pm por Soc_Jo

» Perquè després diguin que els Nivas no pugen bé
Grup més curt Icon_minitimeLun Oct 18, 2021 9:51 pm por Medvedev

» Duda reparación avería tras Itv
Grup més curt Icon_minitimeDom Oct 17, 2021 8:10 pm por Chevy_m1009

» Ruido al poner el contacto
Grup més curt Icon_minitimeMiér Oct 13, 2021 11:32 am por Medvedev

» Niva Electrico
Grup més curt Icon_minitimeJue Sep 09, 2021 6:55 am por Medvedev

» Lada Niva: ¿Mitos y realidades?
Grup més curt Icon_minitimeMiér Sep 08, 2021 3:29 pm por Medvedev

» Aceite motor
Grup més curt Icon_minitimeMiér Sep 08, 2021 1:58 pm por Soc_Jo

» Nuevo formato de vídeos de noticias sobre el Lada Niva
Grup més curt Icon_minitimeMar Sep 07, 2021 3:27 pm por Medvedev

» Avería misteriosa
Grup més curt Icon_minitimeDom Sep 05, 2021 7:52 am por Medvedev

» Versiones del Modelo Niva
Grup més curt Icon_minitimeDom Sep 05, 2021 7:50 am por Medvedev

» Direccion asistida hidraulica
Grup més curt Icon_minitimeDom Sep 05, 2021 7:49 am por Medvedev

» Banco de potencia
Grup més curt Icon_minitimeLun Ago 30, 2021 10:05 am por Medvedev

» El vídeo més antic filmat de l'Niva any 1.975
Grup més curt Icon_minitimeMar Ago 24, 2021 6:24 pm por Admin

» Neumático y llantas
Grup més curt Icon_minitimeSáb Ago 14, 2021 9:49 pm por Soc_Jo

» Talleres en Murcia
Grup més curt Icon_minitimeSáb Ago 14, 2021 7:57 pm por Soc_Jo

» Problema de encendido y revoluciones
Grup més curt Icon_minitimeSáb Ago 14, 2021 7:47 pm por Soc_Jo

» Cerradura arranque
Grup més curt Icon_minitimeMiér Ago 11, 2021 7:08 am por Medvedev

Tienda Mikorama
Grup més curt Ebay10
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Grup més curt Shop2510
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Grup més curt Logo10
Tienda Lada Power
Grup més curt Lada_p11
Tienda Motor Ring
Grup més curt Logo10
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Grup més curt Logo10
Tienda 4x4 Travel
Grup més curt Big_lo10
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis
Grup més curt 16010

Grup més curt

Ir abajo

Grup més curt Empty Grup més curt

Mensaje por Medvedev Lun Nov 20, 2017 8:50 am

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

A diferència de nosaltres, que posem rodes més altes i grans en els nostres Nivas, normalment els russos que també fan el mateix però arriben a posar-li rodes de 31 i fins i tot de 33 polzades, li posen grups més curts.

El normal és que fins rodes de 215 li posin el grup dels 1.6 que és el 4.1: 1, però a partir d'aquesta mesura ja li posen el 4.3: 1 i el que recomanen més si se li posen les rodes de 235/75 / 15 (amb un diàmetre de 73 cm aproximadament), és el 4.44: 1, podent arribar fins al 5.3: 1; això si els grups a partir de l'4.44: 1 sol s'utilitzen per a les esmentades rodes súper grans com són les de 31 i 33 polzades.

Això si el preu augmenta de manera molt significativa a mesura que volem un grup més curt; com a exemple, mentre un grup normal de 4.1 val 2.649 rubles (39 €), el 4.3 ja puja a 4.641 rubles (68 €), el 4.44 5.461 rubles (80 €) i el 5.3 pot arribar als 10.000 rubles (147 €) i més tenint en compte que els nostres Nivas porten dos doncs se'ns dispara el preu.

El motiu d'anar reduint els grups a mesura que augmentem el diàmetre i l'altura de les rodes és per una banda aconseguir com a mínim tenir la mateixa relació final a les rodes i així no perdre ni força al camp, ni velocitat a la carretera i quan els posen els grups més curts en aconseguir molta força en el camp encara que sacrifiquem la velocitat a la carretera.

Com a exemple final jo en el meu Niva porto els grups 4.1: 1, amb pneumàtics de sèrie que em donen un desenvolupament final en cinquena velocitat de 32 km per cada 1.000 revolucions, però si li posés (que és la meva intenció), els pneumàtics en mesura 195/75/15 de la marca Insa Turbo Sàhara que tenen un diàmetre de 73 cm o sigui gairebé 5 cm de diàmetre més que els de sèrie, ja que per compensar aquesta diferència m'hauria d'anar al grup 4.44: 1 on em quedaria un desenvolupament final en cinquena velocitat per cada 1.000 revolucions de 31.46 km; com podreu observar és una miqueta més curt però gairebé igual i així no tindria ni pèrdues de velocitat a la carretera, ni perdria força al camp.

Com aquí això normalment no es fa, el que passa és que al posar-li rodes bastant més gran, notem una pèrdua significativa tant de velocitat i en les pujades a l'autopista o carreteres d'asfalt se'ns ve a baix, com de força al camp, doncs al Niva que va molt just tant de potència i parell, nota moltíssim aquests canvis.
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 5356
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Grup més curt Empty Re: Grup més curt

Mensaje por Medvedev Lun Nov 20, 2017 4:35 pm

Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 5356
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Grup més curt Empty Re: Grup més curt

Mensaje por Medvedev Lun Nov 20, 2017 4:57 pm



Aquest porta la reductora curta 3.15 (real 2.95) més el grup 4.44: 1 i rodes grans, així i tot mireu que poc a poc va en primera.



Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 5356
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.