Foro nivamania
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Primera prueba y la cosa no ha ido bien
Grup més curt Icon_minitimeAyer a las 2:50 pm por Charly214

» Reportaje Lada Niva en canal TV francesa
Grup més curt Icon_minitimeSáb Abr 10, 2021 5:15 pm por Charly214

» Quadre de rellotges analògic
Grup més curt Icon_minitimeSáb Abr 10, 2021 7:58 am por Medvedev

» Reposabraços per al Niva
Grup més curt Icon_minitimeMiér Abr 07, 2021 6:33 am por Medvedev

» Debut en la UE: el primer LADA Niva Travel llegó a Alemania
Grup més curt Icon_minitimeMiér Abr 07, 2021 6:31 am por Medvedev

» Insonorización completa del Niva
Grup més curt Icon_minitimeDom Abr 04, 2021 9:13 am por Medvedev

» LADA 4x4 vuelve al mercado británico
Grup més curt Icon_minitimeDom Abr 04, 2021 9:01 am por Medvedev

» Reforma de maletero
Grup més curt Icon_minitimeLun Mar 29, 2021 7:27 pm por Soc_Jo

» Un gran amigo que se va
Grup més curt Icon_minitimeDom Mar 28, 2021 4:39 pm por Medvedev

» Casi se cala al acelerar. Carburador por reparar?
Grup més curt Icon_minitimeSáb Mar 27, 2021 5:57 pm por barman

» Eliminar ruidos y vibraciones
Grup més curt Icon_minitimeLun Mar 22, 2021 11:27 am por Medvedev

» Primeras mejoras
Grup més curt Icon_minitimeSáb Mar 20, 2021 4:08 pm por Medvedev

» El coche de los sueños: el legendario 'kópek' soviético cumple 50 años
Grup més curt Icon_minitimeMar Mar 16, 2021 7:48 am por Medvedev

» Busco amigos del foro
Grup més curt Icon_minitimeLun Mar 15, 2021 6:46 pm por Soc_Jo

» Limpieza carburador Lada Niva
Grup més curt Icon_minitimeSáb Mar 13, 2021 5:19 pm por barman

» Solucionó un problema con la cardan
Grup més curt Icon_minitimeSáb Mar 13, 2021 4:55 pm por Medvedev

» Consejos para realizar un rescate o ser rescatado
Grup més curt Icon_minitimeVie Mar 05, 2021 4:53 pm por Charly214

» Cambiar una homocinetica delantera
Grup més curt Icon_minitimeLun Mar 01, 2021 3:57 pm por Medvedev

» Triste noticia Lada Mirauto ha cerrado por defunción
Grup més curt Icon_minitimeJue Feb 25, 2021 7:22 pm por Charly214

» Video de mi diario personal con el Lada Niva
Grup més curt Icon_minitimeJue Feb 25, 2021 4:46 pm por Charly214

Tienda Mikorama
Grup més curt Ebay10
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Grup més curt Shop2510
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Grup més curt Logo10
Tienda Lada Power
Grup més curt Lada_p11
Tienda Motor Ring
Grup més curt Logo10
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Grup més curt Logo10
Tienda 4x4 Travel
Grup més curt Big_lo10
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis
Grup més curt 16010

Grup més curt

Ir abajo

Grup més curt Empty Grup més curt

Mensaje por Medvedev Lun Nov 20, 2017 8:50 am

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

A diferència de nosaltres, que posem rodes més altes i grans en els nostres Nivas, normalment els russos que també fan el mateix però arriben a posar-li rodes de 31 i fins i tot de 33 polzades, li posen grups més curts.

El normal és que fins rodes de 215 li posin el grup dels 1.6 que és el 4.1: 1, però a partir d'aquesta mesura ja li posen el 4.3: 1 i el que recomanen més si se li posen les rodes de 235/75 / 15 (amb un diàmetre de 73 cm aproximadament), és el 4.44: 1, podent arribar fins al 5.3: 1; això si els grups a partir de l'4.44: 1 sol s'utilitzen per a les esmentades rodes súper grans com són les de 31 i 33 polzades.

Això si el preu augmenta de manera molt significativa a mesura que volem un grup més curt; com a exemple, mentre un grup normal de 4.1 val 2.649 rubles (39 €), el 4.3 ja puja a 4.641 rubles (68 €), el 4.44 5.461 rubles (80 €) i el 5.3 pot arribar als 10.000 rubles (147 €) i més tenint en compte que els nostres Nivas porten dos doncs se'ns dispara el preu.

El motiu d'anar reduint els grups a mesura que augmentem el diàmetre i l'altura de les rodes és per una banda aconseguir com a mínim tenir la mateixa relació final a les rodes i així no perdre ni força al camp, ni velocitat a la carretera i quan els posen els grups més curts en aconseguir molta força en el camp encara que sacrifiquem la velocitat a la carretera.

Com a exemple final jo en el meu Niva porto els grups 4.1: 1, amb pneumàtics de sèrie que em donen un desenvolupament final en cinquena velocitat de 32 km per cada 1.000 revolucions, però si li posés (que és la meva intenció), els pneumàtics en mesura 195/75/15 de la marca Insa Turbo Sàhara que tenen un diàmetre de 73 cm o sigui gairebé 5 cm de diàmetre més que els de sèrie, ja que per compensar aquesta diferència m'hauria d'anar al grup 4.44: 1 on em quedaria un desenvolupament final en cinquena velocitat per cada 1.000 revolucions de 31.46 km; com podreu observar és una miqueta més curt però gairebé igual i així no tindria ni pèrdues de velocitat a la carretera, ni perdria força al camp.

Com aquí això normalment no es fa, el que passa és que al posar-li rodes bastant més gran, notem una pèrdua significativa tant de velocitat i en les pujades a l'autopista o carreteres d'asfalt se'ns ve a baix, com de força al camp, doncs al Niva que va molt just tant de potència i parell, nota moltíssim aquests canvis.
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 5272
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Grup més curt Empty Re: Grup més curt

Mensaje por Medvedev Lun Nov 20, 2017 4:35 pm

Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 5272
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Grup més curt Empty Re: Grup més curt

Mensaje por Medvedev Lun Nov 20, 2017 4:57 pm



Aquest porta la reductora curta 3.15 (real 2.95) més el grup 4.44: 1 i rodes grans, així i tot mireu que poc a poc va en primera.



Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 5272
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.