Últimos temas
Lada torna a Turquia
Página 1 de 1.
Lada torna a Turquia
Bé ja es va aclarint el retorn de Lada a Europa i comença amb Turquia, en la qual es tornaran a vendre els seus vehicles, ia més tota la seva gamma.
Disposaran d'entre 40 o 50 punts de venda i començaran a operar al novembre a través del grup Mersa Otomotiv, disposaran de tota la gamma de Lada el Lada Granta en les seves tres versions, més el Granta Sport, el Lada Kalina II en les seves dues versions , més el Kalina Sport i el Kalina Cros, (un tot camí), també disposaran del Lada 4x4 (el Niva), així com el Lada 4x4 URBAN.
Tota la gamma Lada passarà la nova normativa Euro 6, tots els vehicles portaran de sèrie ABS amb EBD + BAS control d'estabilitat ESC amb control de tracció TCS, menys els Lada 4x4 (Niva) i URBAN que només portaran ABS + EBD i BAS.
El preu serà molt competitiu ja que el Lada Kalina II universal valdrà a Turquia 30.500 lires turques en la seva versió norma) o sigui el bàsic, que porta el motor 1.6 de 87 CV, com a exemple us recordo que serà 6.050 lires turques més barat que el Dacia Sandero 1.2 16 V de 75 CV bàsic que val 36.550 lliures turques.
A falta de motor dièsel tindran les versions amb GPL bi-combustible.
De moment a part de Turquia, ja han signat els nous contractes d'importador dels següents països i com sempre hi ha Alemanya, Hongria, Suècia i la República Txeca, amb la qual cosa aquests països prenen la davantera pel que fa a la importació dels vehicles Lada, a més que per al 2016, tindran els nous Vesta i X-Ray. Falten per signar, (m'imagino que estaran en negociacions encara), els següents països, com sempre també Espanya, (sempre estem a la cua de tot), França, Itàlia, Grècia, Suïssa, Eslovàquia, Bulgària, Sèrbia i Bòsnia i Hercegovina .
Bé esperem que aviat Espanya estampi la seva signatura en els nous contractes ia veure si d'una vegada per totes, porten tota la gamma Lada i obren almenys tants concessionaris com va començar a tenir en el seu nou començament Turquia.
Si a Espanya hi hagués una bona xarxa de concessionaris i fent bones campanyes de Màrqueting i publicitat, més el preu del Lada Kalina II base a un preu inferior al Dacia Sandero, sí que podria competir i obrir-se un petit buit dins dels possibles compradors als que no els agrada tenir el que tots tenen, però que tenen confiança en què la marca Lada no els deixi tirats al mig del camí.
Salutacions
Disposaran d'entre 40 o 50 punts de venda i començaran a operar al novembre a través del grup Mersa Otomotiv, disposaran de tota la gamma de Lada el Lada Granta en les seves tres versions, més el Granta Sport, el Lada Kalina II en les seves dues versions , més el Kalina Sport i el Kalina Cros, (un tot camí), també disposaran del Lada 4x4 (el Niva), així com el Lada 4x4 URBAN.
Tota la gamma Lada passarà la nova normativa Euro 6, tots els vehicles portaran de sèrie ABS amb EBD + BAS control d'estabilitat ESC amb control de tracció TCS, menys els Lada 4x4 (Niva) i URBAN que només portaran ABS + EBD i BAS.
El preu serà molt competitiu ja que el Lada Kalina II universal valdrà a Turquia 30.500 lires turques en la seva versió norma) o sigui el bàsic, que porta el motor 1.6 de 87 CV, com a exemple us recordo que serà 6.050 lires turques més barat que el Dacia Sandero 1.2 16 V de 75 CV bàsic que val 36.550 lliures turques.
A falta de motor dièsel tindran les versions amb GPL bi-combustible.
De moment a part de Turquia, ja han signat els nous contractes d'importador dels següents països i com sempre hi ha Alemanya, Hongria, Suècia i la República Txeca, amb la qual cosa aquests països prenen la davantera pel que fa a la importació dels vehicles Lada, a més que per al 2016, tindran els nous Vesta i X-Ray. Falten per signar, (m'imagino que estaran en negociacions encara), els següents països, com sempre també Espanya, (sempre estem a la cua de tot), França, Itàlia, Grècia, Suïssa, Eslovàquia, Bulgària, Sèrbia i Bòsnia i Hercegovina .
Bé esperem que aviat Espanya estampi la seva signatura en els nous contractes ia veure si d'una vegada per totes, porten tota la gamma Lada i obren almenys tants concessionaris com va començar a tenir en el seu nou començament Turquia.
Si a Espanya hi hagués una bona xarxa de concessionaris i fent bones campanyes de Màrqueting i publicitat, més el preu del Lada Kalina II base a un preu inferior al Dacia Sandero, sí que podria competir i obrir-se un petit buit dins dels possibles compradors als que no els agrada tenir el que tots tenen, però que tenen confiança en què la marca Lada no els deixi tirats al mig del camí.
Salutacions
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5395
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Lada torna a Turquia
Opino bastant com tu Medvedev. Referent al tema turquia, doncs és logic que començin per allà tan per proximitat geografica com per proximitat de relacions. Al llarg de la historia han tingut relacions/intercanvis( de fet, algunes paraules del rus, venen del turc) i també crec que desde mitjans dels 90 fins fa uns 5 o 6 anys, molts d'aquests paisos, s'han beneficiat del "Boom" dels cotxes coreans ( ben equipats, bons i durs) pero ultimament els preus han pujat i Lada es perfecte per cubrir aquest segment ( ja que te preus competitius i vehicles moderns).
Invitado- Invitado
Re: Lada torna a Turquia
Si tens raó JordiNivakg, Turquia està enganxada a Rússia, ia més els russos van molt a Turquia de vacances, una amiga de la meva filla que conec ha anat moltes vegades de vacances a Turquia, és un país on els russos es troben molt a gust al costat amb Catalunya, a més Turquia és més barata que Espanya en general.
Però fixa't que Alemanya com no podia ser d'una altra manera ja ha signat el contracte d'importació i clar com no podia ser d'una altra manera Espanya encara no ho ha fet.
Sempre anem tard amb els russos, recordo perfectament quan es va començar a vendre el UAZ a Espanya, es va fer a través d'una empresa espanyola però que va acabar sent filial d'una italiana anomenada Vitorio Martorelli, i els italians ja portaven anys i anys comprant UAZ i lada, és més començar pel GAZ 69, o sigui ens portaven una davantera enorme.
En fi esperem que aquesta vegada Espanya ho faci bé, ja que actualment Avtovaz té una bona gamma de vehicles i traurà més i millors ia preus competitius i no només hi haurà en aquest segment el de Dacia, Dacia i poc més. Lada pot competir perfectament amb Dacia, a més de tenir més gamma que Dacia.
Però fixa't que Alemanya com no podia ser d'una altra manera ja ha signat el contracte d'importació i clar com no podia ser d'una altra manera Espanya encara no ho ha fet.
Sempre anem tard amb els russos, recordo perfectament quan es va començar a vendre el UAZ a Espanya, es va fer a través d'una empresa espanyola però que va acabar sent filial d'una italiana anomenada Vitorio Martorelli, i els italians ja portaven anys i anys comprant UAZ i lada, és més començar pel GAZ 69, o sigui ens portaven una davantera enorme.
En fi esperem que aquesta vegada Espanya ho faci bé, ja que actualment Avtovaz té una bona gamma de vehicles i traurà més i millors ia preus competitius i no només hi haurà en aquest segment el de Dacia, Dacia i poc més. Lada pot competir perfectament amb Dacia, a més de tenir més gamma que Dacia.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5395
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Lada torna a Turquia
referent a les vacances dels russos, doncs si, certament. Juntament amb bulgari i grecia, son 3 destinacions historicament força visitades per els russos ( em refereixo a la classe mitja/baixa, es a dir, al poble).
Sobre el tema de Lada a España.......jo crec que en part ara, encara esta mes dificil Medvedev......

Jo crec que Lada fa anys que no hauria de venir a través d'un importador, és a dir, crec que renault españa, hauria de ser la importadora oficial, peró per no fer-se competencia dintre del mateix conscesionari amb Dacia ( que també te bons productes i bones idees de cotxes) crec que hauria d'agafar els ja concesionaris i tallers lada ( medina, leon, ankhar, un de valencia etc.....) i promocionar-los i facilitar l'obertura de nous concesionaris. Aixó per que no ha fa renault?? Doncs crec que malauradament, per politiques d'ells....
En resum, el millor seria que Bo Anderson o qui sigui, fes directament una red comercial, com es podria fer? doncs per exemple, si ells consideren que l'alemany es una importadora seria etc....doncs la espanyola podria ser una filial de l'alemanya.
Sobre el tema de Lada a España.......jo crec que en part ara, encara esta mes dificil Medvedev......


Jo crec que Lada fa anys que no hauria de venir a través d'un importador, és a dir, crec que renault españa, hauria de ser la importadora oficial, peró per no fer-se competencia dintre del mateix conscesionari amb Dacia ( que també te bons productes i bones idees de cotxes) crec que hauria d'agafar els ja concesionaris i tallers lada ( medina, leon, ankhar, un de valencia etc.....) i promocionar-los i facilitar l'obertura de nous concesionaris. Aixó per que no ha fa renault?? Doncs crec que malauradament, per politiques d'ells....
En resum, el millor seria que Bo Anderson o qui sigui, fes directament una red comercial, com es podria fer? doncs per exemple, si ells consideren que l'alemany es una importadora seria etc....doncs la espanyola podria ser una filial de l'alemanya.
Invitado- Invitado
Re: Lada torna a Turquia
Si JordinivaKg, no es mala idea, o directamente el russos dede Lada España.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5395
Fecha de inscripción : 20/05/2015

» Turquia torna a comercialitzar el rus "Niva"
» LADA 4x4 torna a ser el líder de l'exportació automàtica de Rússia
» AVTOVAZ (АВТОВАЗ) TORNA A EUROPA
» AvtoVAZ ofrece un vehículos especiales LADA 4x4 y Lada Granta nuevos precios bajos
» Lada 4x4 y Lada X-Ray en el Ártico. La película sobre la expedición "Dikary"
» LADA 4x4 torna a ser el líder de l'exportació automàtica de Rússia
» AVTOVAZ (АВТОВАЗ) TORNA A EUROPA
» AvtoVAZ ofrece un vehículos especiales LADA 4x4 y Lada Granta nuevos precios bajos
» Lada 4x4 y Lada X-Ray en el Ártico. La película sobre la expedición "Dikary"
Página 1 de 1.
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.
» Calado distribucion lada niva 1.7i multipunto
» fusible cuadro instrumentos
» Manual de mecánica en inglés 1.7, 1.7 i, 1.9 TD
» NIva 2004, fallos varios.
» Casi se cala al acelerar. Carburador por reparar?
» Diferencial Torsen en el eje trasero.
» Compra catalizador en Rusia
» Solo necesito charlar, Niva con mucha vibración transmisiones, problemas y futuro incierto
» ¿Es un ruido de correas?
» Tacómetro en Niva con motor Citroen 1.9 D
» Holgura Dirección
» Avui Renault ha deixat de ser propietari d'Avtovaz
» Consumo de gasolina de mi Niva
» No va nada mal el Niva
» Vibraciones a ciertas velocidades
» Ventanilla Conductor
» Me estáis asustando
» despreniment
» tensor cadena transmisión