Últimos temas
Kits poliuretà
3 participantes
Página 1 de 1.
Kits poliuretà
Salut a tothom,
ara que ja tinc el canvi en condicions de fer anar el niva toca començar a mirar altres cosetes per anar arreglant. Les gomes dels elements de suspensió estan força cardades, i he començat a mirar kits de poliuretà. Però veig que n'hi ha de diferents. Per exemple, a LadaPower tenen 2 kits diferents per al niva 1600, segons si hi ha 6 "bushes" grans i 4 de petits o tots 10 són grans. Em podeu ajudar amb això?
Si no, algun altre kit que recomaneu? Sisplau, que no impliqui gaires maldecaps per a "importació", que aquest any tinc molts maldecaps a part del cotxe...
Aquí teniu els kits que us deia de LadaPower:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Salut i gràcies!
ara que ja tinc el canvi en condicions de fer anar el niva toca començar a mirar altres cosetes per anar arreglant. Les gomes dels elements de suspensió estan força cardades, i he començat a mirar kits de poliuretà. Però veig que n'hi ha de diferents. Per exemple, a LadaPower tenen 2 kits diferents per al niva 1600, segons si hi ha 6 "bushes" grans i 4 de petits o tots 10 són grans. Em podeu ajudar amb això?
Si no, algun altre kit que recomaneu? Sisplau, que no impliqui gaires maldecaps per a "importació", que aquest any tinc molts maldecaps a part del cotxe...

Aquí teniu els kits que us deia de LadaPower:
Salut i gràcies!
barman- SEGUIDOR DEL NIVA
Re: Kits poliuretà
Les fotos que hi ha en aquests dos enllaços jo diria que són les mateixes; la veritat que entre que no entenc l'anglès i que les fotos són iguals no veig la diferència.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
Sí, les fotos són les mateixes, però un diu que porta (a part de les altres peces) 4x 2101-2919042 + 6x 2101-2919108. En canvi l'altre kit porta 10x 2101-2919042... Ho anomena "Rear Bushes"; no sé si traduïr-ho com casquillos del darrere o algo així...
Seria com fer-ho per descobrir si el meu cotxe en necessita 6 petits i 4 grans o tots 10 grans...
Seria com fer-ho per descobrir si el meu cotxe en necessita 6 petits i 4 grans o tots 10 grans...
Entiendo que necesitas los piuretna pra las tirantas. Son 6 grandes y 4 pequeñas . Veras que hay 4 verticales ( dos grandes y dos pequeñas) y otra transversal posterior grande)
Mira en polyurethan.ru
Mira en polyurethan.ru
fernandina- SEGUIDOR DEL NIVA
Pues le pregunté al de la tienda y me ha contestado que para un 2121 son los 10 grandes... 

Pues si te lo ha dicho el de la tienda será así me imagino.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
Página 1 de 1.