Últimos temas
» Programa de móvil para medir potencia del vehículo
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Icon_minitimeHoy a las 5:25 pm por Charly214

» Soroll a l'interior de l'Niva
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Icon_minitimeHoy a las 11:08 am por Medvedev

» NUEVO CANAL DE MECANICA
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Icon_minitimeVie Mayo 29, 2020 11:01 am por Medvedev

» Una joya Colombiana
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Icon_minitimeSáb Mayo 23, 2020 7:28 pm por Medvedev

» Mantenimiento
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Icon_minitimeSáb Mayo 23, 2020 3:42 pm por Charly214

» Así tendría que haber sido el Niva
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Icon_minitimeMiér Mayo 20, 2020 7:37 am por Medvedev

» Hablan del Niva
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Icon_minitimeMar Mayo 19, 2020 10:26 pm por Charly214

» Los 4x4 que no se pueden vender en Europa
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Icon_minitimeMar Mayo 19, 2020 4:35 pm por Medvedev

» Lada power alemania ya tiene a la venta Niva del 2020
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Icon_minitimeDom Mayo 17, 2020 8:04 am por Medvedev

» Anuncio Lada Canada 1989
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Icon_minitimeSáb Mayo 16, 2020 3:40 pm por Medvedev

» Anuncio Lada Brasil (1991)
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Icon_minitimeSáb Mayo 16, 2020 7:43 am por Medvedev

» Comprar recambios Lada por Internet
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Icon_minitimeVie Mayo 15, 2020 2:08 am por Charly214

» Montaje enganche remolque ruso
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Icon_minitimeJue Mayo 14, 2020 10:34 pm por Soc_Jo

» Fotos del Niva en el Dakar
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Icon_minitimeMiér Mayo 13, 2020 10:52 pm por Charly214

» Aceleración de 0 a 100 Niva 2020
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Icon_minitimeLun Mayo 11, 2020 3:43 am por Medvedev

» Esta es mi joya de colección
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Icon_minitimeSáb Mayo 09, 2020 1:14 pm por Charly214

» Aceleración de 0 a 140
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Icon_minitimeMiér Mayo 06, 2020 4:30 pm por Medvedev

» Insonorització Lada Niva durant 1 dia
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Icon_minitimeMar Mayo 05, 2020 4:37 pm por Medvedev

» Mensaje publicado por Alejandro Sureda: Silbido en el motor
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Icon_minitimeLun Mayo 04, 2020 9:43 pm por Charly214

» Pruebas de sonido
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Icon_minitimeLun Mayo 04, 2020 3:53 pm por Charly214

Tienda Mikorama
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Ebay10
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Shop2510
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Logo10
Tienda Lada Power
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Lada_p11
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Big_lo10
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis
Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva 16010

Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva

Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Empty Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva

Mensaje por Medvedev el Miér Jun 28, 2017 4:46 pm

Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Empty Re: Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva

Mensaje por Soc_Jo el Jue Jun 29, 2017 8:31 am

Si la diferencia es la que es veu a les grafiques sembla molt, pero com que el meu rus està una mica rovellat, no m'he enterat de res.

Salutacions,
Soc_Jo
Soc_Jo
PURISTA DEL NIVA
PURISTA DEL NIVA

Localización : Isona i Conca Dellà (Lleida) / Barcelona / Catalunya

Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva Empty Re: Mesura de la potència amb els col·lectors Stinger en un motor del Niva

Mensaje por Medvedev el Jue Jun 29, 2017 11:46 am

Exacte la diferència és la gràfica on es veu clarament que amb els col·lectors Stiger la potència màxima (de color vermell), supera clarament als col·lectors Standard del Niva (de color fosc).

He de passar aquest vídeo a la meva filla perquè em tradueixi exactament el que diu, doncs és la primera vegada que he aconseguit un vídeo on es veu com li fan la prova al motor precisament del Niva.

Els meus coneixements de rus no arriben a tanta precisió com per saber exactament el que diuen i vull assabentar-me.
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA