Últimos temas
Transfer amb reductora per al Lada Niva amb 3.82 de reducció
Página 1 de 1.
Transfer amb reductora per al Lada Niva amb 3.82 de reducció
Buscant per internet, he trobat aquest vídeo amb una transfer que porta una reducció, fins ara desconeguda, ja que no creia que per als nostres Lada Niva, existia una reductora tan curta com aquesta, que és de 3.82. Fins ara jo creia que el màxim que se li podia posar a l'Niva, a causa que la carcassa de la transfer què és bastant justa, era uns pinyons amb una reducció de 3.15, doncs no, aquesta empresa de Sant Petersburg comercialitza uns pinyons que fan que es pugui reduir la reductora fins als esmentats 3.82 ia més també canvien la reducció que tenen els Nivas en llargues, ja que passa de 1.2 a 1.15; això vol dir que en llargues tindrem les marxes una mica més llargues i en curtes moltíssim més curtes.
A Rússia s'utilitzen les reductores curtes juntament amb els grups més curts com a mínim li posen uns 4.3: 1 o 4.44: 1, per posar-los rodes molt més grans, com haureu pogut comprovar en l'últim vídeo que he penjat i així guanyar molta alçada lliure a terra ia més poden arrossegar bé aquestes rodes tan grans.
Per si ha algú li interessa, també us deixo l'enllaç de la pàgina web de l'empresa que comercialitza aquesta reductora, ja que té bastant material interessant.
El kit existeix amb la transfer sincronitzada o sense sincronitzar.
També l'empresa de Sant Petersburg, té bloquejadors de diferencial 100% que funcionen amb un compressor d'aire.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
A Rússia s'utilitzen les reductores curtes juntament amb els grups més curts com a mínim li posen uns 4.3: 1 o 4.44: 1, per posar-los rodes molt més grans, com haureu pogut comprovar en l'últim vídeo que he penjat i així guanyar molta alçada lliure a terra ia més poden arrossegar bé aquestes rodes tan grans.
Per si ha algú li interessa, també us deixo l'enllaç de la pàgina web de l'empresa que comercialitza aquesta reductora, ja que té bastant material interessant.
El kit existeix amb la transfer sincronitzada o sense sincronitzar.
També l'empresa de Sant Petersburg, té bloquejadors de diferencial 100% que funcionen amb un compressor d'aire.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5237
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Página 1 de 1.
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.
» Triste noticia Lada Mirauto ha cerrado por defunción
» Video de mi diario personal con el Lada Niva
» Cese de la fabricación del modelo Lada Niva 5P
» Motor 150.000 kms
» Montaje del diferencial trasero
» Holgura en el diferencial nuevo
» Desmontaje del bloqueo trasero y damos con el problema
» Aclaración de la Prueba comparativa de Diariomotor
» Método para reparar los espárragos de la transfer
» Desmontaje diferencial trasero
» Montaje de la transfer y método de alineado
» Montaje del protector de la transfer
» Cambio de flector lada Niva por uno Tuning
» Cambio de dos rodamientos de la tapa trasera de la transfer
» Desmontaje transfer
» ARC Racing y el Lada Proto de Pierre Lartigue
» Ruido a cojinete fastidiado...
» Casi se cala al acelerar. Carburador por reparar?
» Cambio de palier delantero izquierdo