Últimos temas
Reductora curta.
Página 1 de 1.
Reductora curta.
De sobres és sabut que els Nivas tenen la reductora, massa llarga i en el Niva 1.7 que porta els grups més llargs que el 1.6 encara li queda més llarga; una solució molt encertada és posar-li una reductora més curta, amb la qual cosa tenim en marxa normal el mateix desenvolupament, però en curtes va molt millor.
A Rússia s'utilitza molt la reductora curta, juntament amb grups més curts que els originals, sobretot quan li posen pneumàtics més alts i així queda molt més compensat el vehicle, ja que si ja li queda la reductora llarga amb pneumàtics de sèrie, a la què posem pneumàtics més alts es agreuja el problema.
Aquí us deixo alguns vídeos d'aquesta reductora curta i un enllaç d'una de les empreses que la comercialitza a Rússia.
Primer es veu com intenta pujar per una rampa de 30º i no ho aconsegueix fins que no posa el Niva a 2.500 revolucions, quan després (ja no està nevada la rampa), el torna a provar portant la reductora curta, es veu com puja al ralentí al segon intent.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
A Rússia s'utilitza molt la reductora curta, juntament amb grups més curts que els originals, sobretot quan li posen pneumàtics més alts i així queda molt més compensat el vehicle, ja que si ja li queda la reductora llarga amb pneumàtics de sèrie, a la què posem pneumàtics més alts es agreuja el problema.
Aquí us deixo alguns vídeos d'aquesta reductora curta i un enllaç d'una de les empreses que la comercialitza a Rússia.
Primer es veu com intenta pujar per una rampa de 30º i no ho aconsegueix fins que no posa el Niva a 2.500 revolucions, quan després (ja no està nevada la rampa), el torna a provar portant la reductora curta, es veu com puja al ralentí al segon intent.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5269
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Página 1 de 1.
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.
» Reportaje Lada Niva en canal TV francesa
» Quadre de rellotges analògic
» Reposabraços per al Niva
» Debut en la UE: el primer LADA Niva Travel llegó a Alemania
» Insonorización completa del Niva
» LADA 4x4 vuelve al mercado británico
» Reforma de maletero
» Un gran amigo que se va
» Casi se cala al acelerar. Carburador por reparar?
» Eliminar ruidos y vibraciones
» Primeras mejoras
» El coche de los sueños: el legendario 'kópek' soviético cumple 50 años
» Busco amigos del foro
» Limpieza carburador Lada Niva
» Solucionó un problema con la cardan
» Consejos para realizar un rescate o ser rescatado
» Cambiar una homocinetica delantera
» Triste noticia Lada Mirauto ha cerrado por defunción
» Video de mi diario personal con el Lada Niva