Últimos temas
Петр Михайлович Прусов
3 participantes
Página 1 de 1.
Петр Михайлович Прусов
Una notícia trista la què m'acabo d'assabentar, el pare, el creador del mític vehicle Lada Niva va morir ahir dia 19, per poc no podrà celebrar el 40 aniversari de la seva creació, una veritable llàstima.
Descansi en pau.
Descansi en pau.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5395
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Петр Михайлович Прусов
Text escrit per Avtovaz i traduït per Google Traductor
Va morir el creador de la llegendària VAZ 2121 "Niva" Peter M. Prusov
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
PJSC "AvtoVAZ" informa amb tot i que el 19 de març al 76 º any de vida va morir Pyotr Prusov, el llegendari creador de "Niva» - LADA 4x4. La cerimònia de comiat serà terme el 21 de de març de 11.00 a la Santa Transfiguració catedral Togliatti. El funeral es durà a terme al cementiri de la ciutat de Togliatti.
"Expresso el meu més sentit condol a la família i els familiars del senyor Průšová", - va dir el president de PJSC "AvtoVAZ" Nicolas Mohr. "Pyotr era un gran home, el creador del primer SUV del món amb una carrosseria monocasc - el llegendari VAZ 2121" Niva ", que avui porta el nom de LADA 4x4 i és molt popular a Rússia ia l'estranger. És doblement trist que es va anar en l'any que marca el 40 aniversari del cotxe, només uns dies abans del seu aniversari el 5 d'abril. Tot el personal AvtoVAZ està profundament trist per la pèrdua. La planta es fa càrrec de les despeses de la cerimònia del funeral ".
Peter M. Prusov va néixer al poble de dents districte Liozno, regió de Vitebsk a 1942. Després de graduar de Zaporozhye Institut de Construcció de Maquinària en 1970 va arribar a la fàbrica d'automòbils Volga a Togliatti, on va començar la seva carrera com a enginyer - dissenyador, i en 1972 va ser designat com el dissenyador cap del projecte VAZ-2121 "Niva". Peter Prusov participar en el desenvolupament de molts altres models de AvtoVAZ, i des de 1998 fins 2003 va ser el cap de disseny de la companyia. Com a dissenyador en cap adjunt del disseny, i després el cap de disseny va estar involucrat en el disseny d'automòbils VAZ 1111 "Oka" VAZ 2110 Samara 2, VAZ 2123 cotxes de la família Kalina, així com una sèrie de models conceptuals.
Al març de 2003, en relació amb la retirada acomiadat com a cap de disseny, però va continuar treballant activament en l'empresa. En 2007 - 2014 va ser enginyer-constructor líder de Gestió d'Enginyeria PJSC homologació i cotxe de suport personal "AvtoVAZ". En el període 2007-2011. - Cap del grup de treball sobre el projecte de producció d'automòbils LADA a la República de Txetxènia. Des de febrer de 2017, Peter va treballar com a assessor Prusov vicepresident de Recursos Humans i Política Social de PJSC "AvtoVAZ".
En total, durant la producció de AvtoVAZ ha produït més de 2,5 milions de vehicles tot terreny VAZ 2121 "Niva" i 4x4 LADA, més de la meitat dels quals van ser exportats.
Va morir el creador de la llegendària VAZ 2121 "Niva" Peter M. Prusov
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
PJSC "AvtoVAZ" informa amb tot i que el 19 de març al 76 º any de vida va morir Pyotr Prusov, el llegendari creador de "Niva» - LADA 4x4. La cerimònia de comiat serà terme el 21 de de març de 11.00 a la Santa Transfiguració catedral Togliatti. El funeral es durà a terme al cementiri de la ciutat de Togliatti.
"Expresso el meu més sentit condol a la família i els familiars del senyor Průšová", - va dir el president de PJSC "AvtoVAZ" Nicolas Mohr. "Pyotr era un gran home, el creador del primer SUV del món amb una carrosseria monocasc - el llegendari VAZ 2121" Niva ", que avui porta el nom de LADA 4x4 i és molt popular a Rússia ia l'estranger. És doblement trist que es va anar en l'any que marca el 40 aniversari del cotxe, només uns dies abans del seu aniversari el 5 d'abril. Tot el personal AvtoVAZ està profundament trist per la pèrdua. La planta es fa càrrec de les despeses de la cerimònia del funeral ".
Peter M. Prusov va néixer al poble de dents districte Liozno, regió de Vitebsk a 1942. Després de graduar de Zaporozhye Institut de Construcció de Maquinària en 1970 va arribar a la fàbrica d'automòbils Volga a Togliatti, on va començar la seva carrera com a enginyer - dissenyador, i en 1972 va ser designat com el dissenyador cap del projecte VAZ-2121 "Niva". Peter Prusov participar en el desenvolupament de molts altres models de AvtoVAZ, i des de 1998 fins 2003 va ser el cap de disseny de la companyia. Com a dissenyador en cap adjunt del disseny, i després el cap de disseny va estar involucrat en el disseny d'automòbils VAZ 1111 "Oka" VAZ 2110 Samara 2, VAZ 2123 cotxes de la família Kalina, així com una sèrie de models conceptuals.
Al març de 2003, en relació amb la retirada acomiadat com a cap de disseny, però va continuar treballant activament en l'empresa. En 2007 - 2014 va ser enginyer-constructor líder de Gestió d'Enginyeria PJSC homologació i cotxe de suport personal "AvtoVAZ". En el període 2007-2011. - Cap del grup de treball sobre el projecte de producció d'automòbils LADA a la República de Txetxènia. Des de febrer de 2017, Peter va treballar com a assessor Prusov vicepresident de Recursos Humans i Política Social de PJSC "AvtoVAZ".
En total, durant la producció de AvtoVAZ ha produït més de 2,5 milions de vehicles tot terreny VAZ 2121 "Niva" i 4x4 LADA, més de la meitat dels quals van ser exportats.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5395
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Петр Михайлович Прусов
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Charly214- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 3901
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5395
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5395
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5395
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5395
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Петр Михайлович Прусов
Él ( o su equipo) fueron unos inovadores en muchisimos aspectos. Primero,haciendo un monocasco, dotando al coche de unas cotas internas, externas muy compactas( recordemos que el cristal delantero, es el del 124, o sea, el coche es ancho como un 124), con un buen maletero( ya sabeis, hay 4x4 mas grandes con un maletero...), pasos de rueda muy grandes, suspension de un turismo de la epoca( o sea, con buena comodidad) buena visibilidad, buena amplitud, porton trasero sin rueda de recambio, un buen equipo de frenos, los faros H4 en posicion baja, para asi alumbrar mejor..y una carrocería con una linea atemporal. El coche es de los 70, y nos recuerda al 127 ( el "golf" de la epoca, en el sentido de que su estilo, era copiado por muchos) pero Lada, fue la única que lo hizo en un 4x4 y para el pueblo! el resto de 4x4's...eran unas "cajas de zapatos"a nivel estético.
Pero para mí, todo esto tiene mucho más merito, porque tengo en cuenta que ellos ( o él) crearon un 4x4 en una empresa que nunca habia fabricado ninguno ( y en realidad, era su primer diseño puesto en producion, ya que los " ziguli" no los diseñaron ellos) y que además, tuvieron que aprovechar muchas piezas de otros modelos y hacer uno nuevo,diferente y encima, para ir al monte!! Y eso, NO es nada facil ( y sino, que se lo pregunten a Sir Alec Issigonis, que tuvo que hacer el "Mini" aprovechando muchisimas piezas de los viejos austin/morris...pero a la vez, debía ser un coche nuevo y revolucionario).
En resumen, para mí Piotr es uno de los grandes ( aunque no salga en muchos libros).
Mis condolencias a la familia, y a la familia vaz.
Pero para mí, todo esto tiene mucho más merito, porque tengo en cuenta que ellos ( o él) crearon un 4x4 en una empresa que nunca habia fabricado ninguno ( y en realidad, era su primer diseño puesto en producion, ya que los " ziguli" no los diseñaron ellos) y que además, tuvieron que aprovechar muchas piezas de otros modelos y hacer uno nuevo,diferente y encima, para ir al monte!! Y eso, NO es nada facil ( y sino, que se lo pregunten a Sir Alec Issigonis, que tuvo que hacer el "Mini" aprovechando muchisimas piezas de los viejos austin/morris...pero a la vez, debía ser un coche nuevo y revolucionario).
En resumen, para mí Piotr es uno de los grandes ( aunque no salga en muchos libros).
Mis condolencias a la familia, y a la familia vaz.
Invitado- Invitado
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5395
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Condolencias al creador del Niva
Las mias tambien, descanse en paz. 

NIVA 1700- SEGUIDOR DEL NIVA
- Mensajes : 66
Fecha de inscripción : 04/03/2017
Edad : 62
Localización : Oviedo
Re: Петр Михайлович Прусов
Que descanse en Paz.
Charly214- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 3901
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Página 1 de 1.
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.
» Calado distribucion lada niva 1.7i multipunto
» fusible cuadro instrumentos
» Manual de mecánica en inglés 1.7, 1.7 i, 1.9 TD
» NIva 2004, fallos varios.
» Casi se cala al acelerar. Carburador por reparar?
» Diferencial Torsen en el eje trasero.
» Compra catalizador en Rusia
» Solo necesito charlar, Niva con mucha vibración transmisiones, problemas y futuro incierto
» ¿Es un ruido de correas?
» Tacómetro en Niva con motor Citroen 1.9 D
» Holgura Dirección
» Avui Renault ha deixat de ser propietari d'Avtovaz
» Consumo de gasolina de mi Niva
» No va nada mal el Niva
» Vibraciones a ciertas velocidades
» Ventanilla Conductor
» Me estáis asustando
» despreniment
» tensor cadena transmisión