Últimos temas
Com canviar retén, cèrcol i coixinet del palier darrere.
Página 1 de 1.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5222
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Com canviar retén, cèrcol i coixinet del palier darrere.
aquest home te forces videos interesants. fixa't com obre el coixinet i li afegeix una mica de grasa.
Invitado- Invitado
Re: Com canviar retén, cèrcol i coixinet del palier darrere.
Sí, tens raó, ho vaig veure i si ell ho fa, és que cal, ja que els russos tenen moltíssima experiència amb els Ladas.
I pel que he vist al vídeo posa el cèrcol del palier sense cap problema.
I pel que he vist al vídeo posa el cèrcol del palier sense cap problema.
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5222
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Re: Com canviar retén, cèrcol i coixinet del palier darrere.
Mi mecánico siempre me hace eso, ya sea cojinetes o homocineticas . Siempre me pone un poco más de grasa.
Charly214- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 3792
Fecha de inscripción : 19/05/2015
Re: Com canviar retén, cèrcol i coixinet del palier darrere.
Aquest matí Serginiva, m'ha canviat el reforç del palier posterior dret, el qual després de 25 anys havia començat a perdre.
Per a ell és una operació ràpida, ja que en menys d'una hora ja estava feta la feina.
El primer lògicament cal afluixar els cargols de la roda, després s'aixeca amb un gat, procurant que quedi inclinat cap amunt perquè en treure el palier no perdi valvulina i se li posa un cavallet com a precaució, un cop efectuada aquesta operació traurem la roda i agafant els dos cargols que porta el tambor per aquest menester els posarem en els forats adequats i anirem a poc a poc roscan els cargols, perquè desclavi el tambor (cal dir que el fre de mà ha de aquesta desconnectat), com el tambor normalment està bastant clavat cal anar donant-li uns copets amb cura (és d'alumini), i anar roscan els cargols, fins que es desclavi; un cop desclavat es treu i ja tenim accés a l'interior. Per la part interior hi ha quatre femelles, les quals cal treure, i són les que aguanten el palier al seu lloc, un cop tretes, amb una eina que té Serginiva i que està feta amb una palier, es cargol-en els espàrrecs del palier que volem treure, amb els de l'eina, tal com es pot veure a la foto i tot seguit es va colpejant com es pot veure al vídeo, fins que el palier surti; un cop fos el palier és qüestió de amb un tornavís i un martell, anar colpejant les dependències vell, fins que surti, després es neteja tot, es posa una mica de massilla segelladora en les dependències, es posa el nou retén i amb una clau de got, es va donant cops amb el martell fins que entre les dependències, després s'inverteix el procés i ja tenim el reforç canviat.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Per a ell és una operació ràpida, ja que en menys d'una hora ja estava feta la feina.
El primer lògicament cal afluixar els cargols de la roda, després s'aixeca amb un gat, procurant que quedi inclinat cap amunt perquè en treure el palier no perdi valvulina i se li posa un cavallet com a precaució, un cop efectuada aquesta operació traurem la roda i agafant els dos cargols que porta el tambor per aquest menester els posarem en els forats adequats i anirem a poc a poc roscan els cargols, perquè desclavi el tambor (cal dir que el fre de mà ha de aquesta desconnectat), com el tambor normalment està bastant clavat cal anar donant-li uns copets amb cura (és d'alumini), i anar roscan els cargols, fins que es desclavi; un cop desclavat es treu i ja tenim accés a l'interior. Per la part interior hi ha quatre femelles, les quals cal treure, i són les que aguanten el palier al seu lloc, un cop tretes, amb una eina que té Serginiva i que està feta amb una palier, es cargol-en els espàrrecs del palier que volem treure, amb els de l'eina, tal com es pot veure a la foto i tot seguit es va colpejant com es pot veure al vídeo, fins que el palier surti; un cop fos el palier és qüestió de amb un tornavís i un martell, anar colpejant les dependències vell, fins que surti, després es neteja tot, es posa una mica de massilla segelladora en les dependències, es posa el nou retén i amb una clau de got, es va donant cops amb el martell fins que entre les dependències, després s'inverteix el procés i ja tenim el reforç canviat.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Medvedev- TRABAJADOR DE LADA
- Mensajes : 5222
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Página 1 de 1.
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.
» Nuevo detector para la salida de la caja de cambios
» Temblores en primera
» Primeros días con mi flamante Niva 1.6
» Ruido a cojinete fastidiado...
» Historia de la marca Lada
» Motores Diésel Vaz 21215
» Historia de la marca Auviga Lada Niva autocaravana
» Cómo elegir la relación del grupo diferencial delantero?
» El Lada Niva a lo largo de la historia en 14 imágenes del todoterreno ruso
» Tubos de vacío de lada 1600
» Duda neumaticos
» Los 4 récord Guinness del modelo Niva
» Montaje de snorkel
» Canvio de valvulina. Trucos y tema importante.
» Video Ibinauto 1.982
» Un pequeño viaje al pasado de la mano de Lada Poch
» Sobre carburadors.
» Recambios y demás
» Muy buenas Noticias para el Niva