CALENDARIO EVENTOS
MUSEO DEL NIVA
Últimos temas
» Kit elevación del Niva
Hoy a las 4:52 pm por Medvedev

» Soroll a la transfer
Ayer a las 8:45 pm por Charly214

» Otro vídeo de nuestros amigos rusos
Ayer a las 8:16 pm por Charly214

» motorring.ru
Ayer a las 6:30 pm por Medvedev

» Versió Bronto de l'Urban
Ayer a las 8:25 am por Medvedev

» Holgura Dirección
Jue Ago 17, 2017 5:49 pm por Nivatierrez

» Niva sencer per recanvis
Miér Ago 16, 2017 1:05 pm por Ramon Gabarra

» Nives al cinema
Mar Ago 15, 2017 2:09 pm por Charly214

» 5 ventajas de tener un coche viejo
Lun Ago 07, 2017 3:59 pm por Medvedev

» Comiat de l'any commemoratiu del 40 aniversari del Lada Niva
Lun Ago 07, 2017 3:44 pm por Medvedev

» Grasa para los rodamientos delanteros
Lun Ago 07, 2017 1:23 pm por Ramon Gabarra

» Cambio discos de freno lada niva 1.6
Miér Ago 02, 2017 2:55 am por Charly214

» PDF Transfer Lada Niva SKF
Dom Jul 30, 2017 1:31 pm por Charly214

» check encendido
Miér Jul 26, 2017 9:20 pm por Soc_Jo

» parabrisas y ventanas laterales
Mar Jul 25, 2017 9:17 pm por MORRISNIVA

» Problema varis
Mar Jul 25, 2017 8:10 pm por Soc_Jo

» Un amigo de Australia
Mar Jul 18, 2017 3:05 pm por Sulaco

» Alinear la transfer
Lun Jul 17, 2017 9:50 pm por Medvedev

» Muntatge del Chevrolet Niva
Lun Jul 17, 2017 5:27 pm por Medvedev

» Acomiadaments massius en Avtovaz
Lun Jul 17, 2017 3:34 pm por Medvedev

Lada León S.L
Tienda euro4x4parts

Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Lada Power
Tienda LadaWay
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Compras a Rusia

KEDADA CATALANA COMMEMORATIVA DEL 40 ANIVERSARI DE LA COMERCIALITZACIÓ DEL LADA NIVA - ANY 2017

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

KEDADA CATALANA COMMEMORATIVA DEL 40 ANIVERSARI DE LA COMERCIALITZACIÓ DEL LADA NIVA - ANY 2017

Mensaje por Medvedev el Lun Jul 06, 2015 8:17 am

Bé la meva idea seria fer una concentració en algun punt de Catalunya i intentar aconseguir que almenys haguessin 30 Nivas de Catalunya en aquesta concentració.

Però dic concentració no excursió i és que la idea seria concentrar-nos en un punt de la geografia catalana, on poguéssim reunir aquests 30 Nivas com a mínim i on hi hagués Stan amb algunes marques de begudes i on també hagués de vendes de samarretes i altres articles decoratius de aquest 40 aniversari. S'hauria de parlar, (que això crec que ho podria fer Soc_jo), amb el concessionari de Lleida perquè aquest de manera pròpia o mitjançant el importador estiguessin amb una mostra tant de l'Niva, (ara per desgràcia anomenat Lada 4x4), que hi hagi en aquell any així com dels nous i antics Lada, com podria ser el Lada Vesta, el Lada X-Ray, el Lada Kalina.

A més allà es podria fer un bon àpat fent bones carns rostides. Botifarres, xoricets, etc., per passar un dia entre la natura i celebrar aquest 40 aniversari d'una manera diferent.

Evidentment també es prepararia una petita excursió per la zona, però més que res seria això una concentració commemorativa, la qual podria ser només d'un dissabte o fer-la de dissabte i diumenge, dormint en plena natura amb tendes de campanya.

Heu de pensar que si hagués 30 Nivas, ens podríem concentrar més de 60 persones, i crec que ho podríem passar molt bé.

Ara ja toca que entre tots desenvolupem aquesta idea, que seria per fer-la a l'abril del 2017.

Salutacions
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Re: KEDADA CATALANA COMMEMORATIVA DEL 40 ANIVERSARI DE LA COMERCIALITZACIÓ DEL LADA NIVA - ANY 2017

Mensaje por jordinivakg el Lun Jul 06, 2015 3:28 pm

Doncs comparteixo en un 90% la idea! De fet, crec que la comparteixo en un 100%, peró hi ha algunes coses incompletes del que dius( envidentment! es una primera proposta, entenc perfectament que no hi hagi detalls perque no hi ha res en marxa, de moment es nomes una idea i entre tots, l'anirem completan i expresant).

Per mi, la idea dels 40 anys, em sembla be, reunir 30 nivas en 2 anys, ho veig viable, sincerament.

Jo també aposto per una "concentracio" de 2 dies, peró "concentrats" 2 dies....es fara pesat. Crec que hi hauria d'haver una o 2 sortides com a minim durant aquests 2 dies. Ès a dir, un punt d'acampada+una 2 sortides. Es podria fer un mercadillo popular, bé a base de intercanvi ( que crec que estaria molt be) o be a base de preus "normals" de les peçes, entre nosaltres ( si algun concesionari actual vol oferir coses.... ho trobo be i a preu oficial, amb algun petit descompte si vol, sempre hi quan monti un stand, vaja,que es vegi "bulto" el nom "lada" etc...).

Els meus dubtes venen en l'apartat " begudes" que proposes. Si és un stand/cantina, amb refrescos, cerveses etc.....ho comparteixo al 100% ( en la concentració de terrassa es va fer i la cantina va ser un exitàs!!! va exhaurir-ho tot). Ara, si la idea es que vinguin i montin "parafarnalies" del rollo begudes energetiques tipo "monster, red bull...." .........sincerament, no veig qué hi pinten amb el món niva. Vaja, resumint, si fos aixó, no m'agradaria.
Ara, si ve un bar, i monta una carpa amb refresc, aigues, cervesetes (moritz, damm, Baltika.....) ho trobaria 100% lógic.
De fet, moritz esta molt implicada en el tema dels classics en general, ha restaurat varis vehicles i també cada any al autoretro, monta una mega carpa a l'entrada amb cantina propia, i darrera, un circuit de conducio amb 600, si poguessim parlar amb algun circuit de 4x4 proper a la zona de concentracio ( un circuit apte per tots els publics) segurament hi estarien interesats per la seva promocio, moritz muntaria algunes pancanrtes en el circuit perque es veies la marca etc..... ( si lo de moritz ho veieu be, jo m'ofereixo voluntari per contactar amb ells i proposarlis la idea, amb temps i explicant ben bé que és el niva, es pot aconseguir). Ells no el tenen com una icona , si s'els hi explica la revolució que va significar tecnicament, la quantitat que es varen arribar a vendre aqui, que estem celebrant el 40 aniversari i encara es fabrica i que va ser ( juntament amb algun altre 4x4) el primer tot terreny en el cual, la gran majoria va coneixer el mont del 4x4 ( vaja, que va ser per la gran masa, com el 600 peró en la muntanya), ho entendran i segurament ho estudin. Al cap i a la fi, a ells els hi interesa vendre cerveses, sigui en botigues o en stands.

Sobre el tema botifarrada, em sembla be. Tema camping amb tenda, em sembla de collons, i si hi ha la opcio de bungalow ( que crec que hi hauria de ser), tambe em sembla molt molt be.

Crec que seria molt bonic i es ajuntaria encara mes a tots. Un pot ser un gran preparador de rutes i organitzarles, l'latre pot contactar amb un circuit 4x4 que hi tingui amsitat o el que sigui, un altre pot coneixer un camping/ajuntament que cedeixi una esplanada etc.... l'altra pot tenir contacte amb un concesionari etc.
jordinivakg
FAN DEL NIVA
FAN DEL NIVA

Re: KEDADA CATALANA COMMEMORATIVA DEL 40 ANIVERSARI DE LA COMERCIALITZACIÓ DEL LADA NIVA - ANY 2017

Mensaje por Medvedev el Lun Jul 06, 2015 4:23 pm

JordinivaKG, estem al 100% d'acord, jo no em referia a begudes energètiques d'aquestes, tot el contrari em referia a Coca-Cola, Fanta etc., el que contribueixi la cervereza Moritz amb un estand, fantàstic.

Subi va parlar i li van donar la direcció unes persones que es dediquen al 4x4 en circuit i tenen un, es podria mirar la zona i si és factible fer l'acampada prop d'aquest circuit, així els que vulguin anar a un circuit perfecte els que volen estar entre amics mirant els Nivas i xerrant ho tenen perfecte i els que vulguin anar a fer alguna rutilla, també ho tenen bé.

Si pogués venir el concessionari de la zona o l'importador amb exposició de la gamma Lada i amb material de Lada seria molt bo.

Nosaltres també podríem fer algun adhesiu del 40 aniversari, que nivamania té prou gust en fer-les i els altres també, samarretes, pin, etc.,

Ara cal que els altres companys aportin idees, ens vam reunir, el planifiquem i ja està.

Cal mirar quina data caurà la Setmana Santa del 2017 per veure si és una data factible per fer la kedada.
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Charly214 el Lun Jul 06, 2015 7:02 pm

La idea del circuito es buena y la del camping también.
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Medvedev el Lun Jul 06, 2015 7:16 pm

Pues venga, subi tenia la direccion de los del circuito. Habria que ver como se puede ligar las dos cosas. Circuito y Campig cerquita.

Al final y aunque sera aqui mismo en Catalunya, vamos a organizar una verdadera aventura con los Nivas.
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Tot4x4 el Mar Jul 07, 2015 9:31 pm

Molt bona idea, totalment d'acord amb el que haveu comentat, tenim 2 anys per endavant, segur que sortirà una bona concentració
Tot4x4
AFICIONADO AL NIVA
AFICIONADO AL NIVA

Mensaje por jordinivakg el Dom Ago 16, 2015 10:52 pm

Jo començare a moure alguns fils despres d'estiu.
jordinivakg
FAN DEL NIVA
FAN DEL NIVA

Mensaje por Medvedev el Dom Ago 16, 2015 11:11 pm

perfecte jordinivakg
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba