Últimos temas
» Así acelera un Lada 4х4 con el motor de un auto deportivo (vídeo)
Transformació d'un Lada Niva Icon_minitimeDom Mayo 19, 2019 12:34 am por Medvedev

» Golpe en la parrilla
Transformació d'un Lada Niva Icon_minitimeVie Mayo 10, 2019 9:45 pm por Charly214

» Problemillas ITV
Transformació d'un Lada Niva Icon_minitimeVie Mayo 10, 2019 3:24 pm por Charly214

» Ajustando la puerta de un Lada
Transformació d'un Lada Niva Icon_minitimeVie Mayo 03, 2019 7:25 pm por Medvedev

» Palanca calefaccion
Transformació d'un Lada Niva Icon_minitimeMar Abr 30, 2019 12:21 pm por Jaime Egarresta

» Adaptación de un cuadro de relojes de un Niva M a un Niva 1.6 y un 1.7
Transformació d'un Lada Niva Icon_minitimeLun Abr 22, 2019 12:05 pm por Medvedev

» VAZ-2121 o VAZ-2131: què triar?
Transformació d'un Lada Niva Icon_minitimeMar Abr 16, 2019 4:12 pm por Medvedev

» Un Niva preparat
Transformació d'un Lada Niva Icon_minitimeMar Abr 16, 2019 8:17 am por Medvedev

» Lada marcha de Europa
Transformació d'un Lada Niva Icon_minitimeMar Abr 16, 2019 8:15 am por Medvedev

» Regalo algunes coses.
Transformació d'un Lada Niva Icon_minitimeDom Abr 14, 2019 5:42 pm por Soc_Jo

» Tuneando el Niva
Transformació d'un Lada Niva Icon_minitimeLun Abr 08, 2019 7:22 pm por Medvedev

» Sortides 2019
Transformació d'un Lada Niva Icon_minitimeDom Abr 07, 2019 5:07 pm por Medvedev

» sortida30,03,2019
Transformació d'un Lada Niva Icon_minitimeDom Abr 07, 2019 5:07 pm por Medvedev

» Estic buscant un lada niva gasolina (ojala un 1.6)
Transformació d'un Lada Niva Icon_minitimeDom Abr 07, 2019 4:00 pm por Medvedev

» Fabricando un aire acondicionado
Transformació d'un Lada Niva Icon_minitimeJue Abr 04, 2019 5:13 pm por Medvedev

» Accesorios para subir el Niva
Transformació d'un Lada Niva Icon_minitimeJue Abr 04, 2019 1:06 pm por Medvedev

» Niva, con tan solo 12.000 Kms. y muchos extras
Transformació d'un Lada Niva Icon_minitimeDom Mar 31, 2019 7:42 pm por Caldrin

» Diferencial Torsen en el eje trasero.
Transformació d'un Lada Niva Icon_minitimeDom Mar 31, 2019 7:55 am por Charly214

» Como colocar aletines
Transformació d'un Lada Niva Icon_minitimeMiér Mar 27, 2019 7:55 pm por Medvedev

» Niva turbo
Transformació d'un Lada Niva Icon_minitimeLun Mar 25, 2019 5:27 pm por Medvedev

Tienda euro4x4parts

Transformació d'un Lada Niva 11gnlfb

Tienda Mikorama
Transformació d'un Lada Niva Ebay10
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Transformació d'un Lada Niva Shop2510
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Transformació d'un Lada Niva Logo10
Tienda Lada Power
Transformació d'un Lada Niva Lada_p11
Tienda Motor Ring
Transformació d'un Lada Niva Logo10
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Transformació d'un Lada Niva Logo10
Tienda 4x4 Travel
Transformació d'un Lada Niva Big_lo10
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis
Transformació d'un Lada Niva 16010

Transformació d'un Lada Niva

Ir abajo

Transformació d'un Lada Niva Empty Transformació d'un Lada Niva

Mensaje por Medvedev el Sáb Ago 06, 2016 4:59 pm

Una de les transformacions que més agraden als aficionats al tot terreny, és transformar un vehicle de sèrie en un més agressiu, posant-li rodes més gruixudes i més altes, per millorar les qualitats 4x4.

Tots sabem que el Lada Niva de sèrie és una gran tot terreny, per no dir el millor dins dels de sèrie, però peca de poca alçada lliure a terra per la part central del cotxe (o sigui el que vulgarment anomenem panxa), i això ho penalitza en passos de cresta, però sobretot en zones de fang, quedant enganxat per la part de la panxa molt sovint, quan 4x4 més grans, però alhora inferiors al Niva en qualitats 4x4, no els passa això a causa de que tenen una alçada lliure a terra per la panxa, força superior al Niva.

Això és degut fonamentalment, pels pneumàtics de major diàmetre que porten pràcticament tots els 4x4 pel que fa al Niva; i per solucionar aquest problema, podem fer un parell de modificacions, que ens donaran aquesta altura tan desitjada ia més canviaran l'aspecte del Niva per un altre aspecte més agressiu, la qual cosa la gran majoria dels aficionats al 4x4 els encanta.

La primera modificació és posar-li pneumàtics més alts i gruixuts, (el Niva de sèrie porta actualment uns 185/75/16), això vol dir que té un diàmetre de 68.4 cm. Per guanyar una alçada adequada amb els pneumàtics, l'ideal és el que fan a Rússia i és posar-li pneumàtics de 235/75/15, cal passar a llanda 15, però el diàmetre d'aquests pneumàtics és de 73.4 cm, és a dir són 5 cm més alts que els de sèrie, i això ens dóna una alçada lliure al terra de 2.5 cm, més que en el de sèrie, és a dir si el diferencial davanter d'un Niva està sobre els 22 cm, passaríem a 24.5 cm, que encara que sembli poc és molt, però encara hi ha més, amb aquests pneumàtics cal pujar la carrosseria del Niva perquè no ens toqui a la xapa i per això hi ha al mercat diferents tipus de suplements per aixecar el vehicle, el normal és aixecar entre 4 centímetres i ara sí que entre pneumàtics i suplements a la carrosseria, vam aconseguir que la panxa del Niva s'aixecarà en total uns 4 o 5 cm, que això és molt i li dóna un aspecte molt més agressiu al nostre vehicle, a més de transformar el Niva en un veritable passa obstacles impressionant, ja que per on ara no passaríem amb aquestes dues modificacions passaríem fàcilment.

Però clar tot té pegues en aquesta vida i per fer això bé, o bé cal anar a barres del darrere regulables o no pujar la carrosseria massa.

Però a més hi ha una altra pega i és que en posar pneumàtics de tant diàmetre, el desenvolupament augmenta i molt, si un Niva 1.6, té un desenvolupament en 5a velocitat a 1.000 revolucions de 32 k / h, si posem aquests pneumàtics augmentarem massa el desenvolupament i el Niva, entre la mida dels pneumàtics i el major desenvolupament, no podrà arrossega adequadament el vehicle; és per això que caldria recórrer a posar-li un grup més curt i això s'aconsegueix passant a un grup amb un desenvolupament Corona Piñón d'atac de 10 / 44.4 en comptes d'en el cas del Niva 1.6 que porta el 10/41, amb aquesta reducció ens quedaria un desenvolupament final en 5a, pràcticament igual que abans o sigui 31.67 k / h, a 1.000 revolucions en lloc dels 32 que teníem abans i evidentment caldrà posar-li aletines perquè les rodes no sobresurtin de la carrosseria.

Aquí us deixo una foto amb una d'aquestes transformacions.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4683
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Transformació d'un Lada Niva Empty Re: Transformació d'un Lada Niva

Mensaje por Charly214 el Mar Ago 09, 2016 12:24 am

Como te estás animando amigo, al final vas a tener un auténtico transformer. Ya tengo ganas de ver esa máquina que tienes en mente.
Charly214
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 3219
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Transformació d'un Lada Niva Empty Re: Transformació d'un Lada Niva

Mensaje por Medvedev el Miér Ago 10, 2016 11:24 am



Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4683
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Transformació d'un Lada Niva Empty Re: Transformació d'un Lada Niva

Mensaje por charlie 2121 el Miér Ago 10, 2016 3:53 pm

Si te decides en poner esos aletines, Medvedev, te acondejo que donde hagas el agujero, lo protejas muy bien. Sea con minio bi-componente o algún tipo de sellante.
Acordaros de los embellecedores que se pusieron de moda en los 1600, que se adherían con remaches y que al cabo del tiempo, tanto aletas como puertas, se pudrían por las zonas agujereadas.
Yo llevo el enbellecedor de paso puerta que vende Ladapower, que está pensado para ir atornillado y yo lo llevo con cinta de doble cara que se utiliza en automoción, y donde van los tornillos, van puestas sólo las cabezas (el resto está cortado). A efecto estético queda muy bien, pero me ahorro de perforar la chapa.

charlie 2121
AFICIONADO AL NIVA
AFICIONADO AL NIVA

Mensajes : 148
Fecha de inscripción : 27/01/2016
Edad : 42
Localización : Viladecans

Volver arriba Ir abajo

Transformació d'un Lada Niva Empty Re: Transformació d'un Lada Niva

Mensaje por Medvedev el Miér Ago 10, 2016 4:00 pm

Lo ideal sería como hacen en las fábricas, que hacen el agujero, después lo pintan, y después le ponen un tapón de plástico y o con grapas de plástico va atornillado a la carrocería y así no se corre la carrocería.

De todas maneras, si está pintado, un tornillo en la carrocería puede durar muchos años, seguramente más de lo que yo poder conservar el Niva.
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4683
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Transformació d'un Lada Niva Empty Re: Transformació d'un Lada Niva

Mensaje por Charly214 el Miér Ago 10, 2016 5:32 pm

En las caravanas cuando se coloca un tornillo en la carrocería esterior se coloca masilla en el agujero. La masilla que se utiliza en las caravanas es una que nunca se pone dura. Yo la llevo en el Niva en algún agujero.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Charly214
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 3219
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Transformació d'un Lada Niva Empty Re: Transformació d'un Lada Niva

Mensaje por charlie 2121 el Miér Ago 10, 2016 6:10 pm

Ahí te veo, charlie 214. Ese producto es un polímero de los que os he comentado que se utiliza en carrocerías, ( yo utilizo de la casa 3M ). Yo lo decía para que prevengáis.
Si tu lo has puesto ya, pues no tendrás ningún problema. Es eso que comentaba. Teniendo esa precaución, sin problemas.
No es por mi caso, ya que soy de no hacer agujeros, donde no los hay. Pero no querría que pusieras algo, Medvedev y que al cabo de un tiempo, tengas problemas en la carrocería.

charlie 2121
AFICIONADO AL NIVA
AFICIONADO AL NIVA

Mensajes : 148
Fecha de inscripción : 27/01/2016
Edad : 42
Localización : Viladecans

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.