Últimos temas
» Compras en LadaShop.eu
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Icon_minitimeMar Nov 05, 2019 7:10 pm por Medvedev

» Mi querida mamá
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Icon_minitimeSáb Nov 02, 2019 4:59 pm por Medvedev

» Esta es mi joya de colección
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Icon_minitimeSáb Nov 02, 2019 12:57 pm por Medvedev

» Reparación boya de aforador.
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Icon_minitimeVie Nov 01, 2019 10:02 am por Charly214

» Carta colores Lada
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Icon_minitimeVie Nov 01, 2019 9:48 am por Medvedev

» Cambio de refrigerante
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Icon_minitimeDom Oct 27, 2019 6:36 pm por vicentin

» Sustitución del flector de goma del cardan
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Icon_minitimeDom Oct 27, 2019 11:10 am por juanlata

» Primera sortida per després de l'estiu
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Icon_minitimeVie Oct 25, 2019 3:50 pm por Medvedev

» Transpirenaica
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Icon_minitimeVie Oct 04, 2019 3:48 pm por Medvedev

» Музей АВТОВАЗа в Тольятти. Museo LADA in Togliatti
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Icon_minitimeDom Sep 29, 2019 4:50 pm por Medvedev

» PROBLEMA CON PARADO DEL MOTOR
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Icon_minitimeMiér Sep 25, 2019 7:29 am por Medvedev

» Una verdader joya sobre ruedas un GAZ 67
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Icon_minitimeLun Sep 23, 2019 4:43 pm por Medvedev

» Como hacer un pedido a Rusia
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Icon_minitimeLun Sep 23, 2019 3:57 pm por Medvedev

» Súper reductora
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Icon_minitimeLun Sep 23, 2019 6:42 am por Medvedev

» Motor 1.6 ocasio
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Icon_minitimeMiér Sep 18, 2019 8:36 am por penti

» Vídeo de los inicios de Lada en España
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Icon_minitimeDom Sep 15, 2019 4:12 pm por Medvedev

» Debate sobre neumáticos
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Icon_minitimeVie Sep 13, 2019 12:48 pm por Charly214

» Cuadro de instrumentos
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Icon_minitimeJue Sep 05, 2019 5:05 pm por Medvedev

» Mi 1.7mpi desde La Rioja
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Icon_minitimeJue Ago 22, 2019 5:02 pm por Medvedev

» Vendo ruedas (llantas y neumaticos)
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Icon_minitimeJue Ago 22, 2019 1:23 pm por enric Farguell

Tienda Mikorama
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Ebay10
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Shop2510
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Logo10
Tienda Lada Power
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Lada_p11
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Big_lo10
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis
Càrrega de Gas R134A en el meu Niva 16010

Càrrega de Gas R134A en el meu Niva

Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Empty Càrrega de Gas R134A en el meu Niva

Mensaje por Medvedev el Dom Jul 03, 2016 10:27 am

Ahir el meu amic SergiNiva, em va carregar el gas R-134a en el meu Niva i aquest matí amb un rellotge de temperatura adequat per això, he mesurat la temperatura a què em surt l'aire partint d'una temperatura exterior / interior del Niva de 24.7º , ha baixat fins als 9.8º, com podeu comprovar en aquest petit vídeo, només he gravat el tram final.
Crec que no aquesta malament, encara que he de reconèixer que alguna cosa hi ha muntat malament en el sistema elèctric del meu Niva, ja que la potència al màxim de la 2 marxa del ventilador és molt pobre, sent inferior a la de sèrie del Niva i això no crec que sigui així.
Hauré de fer una revisió a fons del sistema, ja que a més quan connecto l'aire no arrenquen els ventiladors del Niva de manera automàtica, (sort que jo des del quadre de comandaments, els puc connectar manualment), cosa que haurien de fer.
En fi són els gangues de fer-s'ho un mateix per estalviar alguns diners.

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

Com podeu veure en aquest altre vídeo, la diferència de fred entre el Niva i el Kalina, és de tot just 1r, però la diferència de potència del ventilador és enorme.

Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Empty Re: Càrrega de Gas R134A en el meu Niva

Mensaje por Charly214 el Lun Jul 04, 2016 1:17 pm

Buenas noticias ya vas fresquito en tu Niva. Pregúntale a Soc_Jo como le va a él el tema de las dos velocidades del ventilador. El mío tira bastante aire pero también es ruidoso.
Charly214
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Càrrega de Gas R134A en el meu Niva Empty Re: Càrrega de Gas R134A en el meu Niva

Mensaje por Soc_Jo el Lun Jul 04, 2016 7:26 pm

Hola Artur,
Bé, aquest cap de setmana he pogut provar el aire condicionat del Lada i la veritat és que va força bé.
Respecte a lo que dieu de les marxes del ventilador, a no ser que vagis amb el sol de frente, amb una n'he tingut prou. No surt un cabdal d'aire com per despentinar, però es nota fresquet.
Lo que no he fet es posar-hi un termòmetre a veure que marca perquè no en tinc cap d'adequat.
I els electros t'asseguro que arrenquen i potser més que abans inclús, suposo perquè al portar per davant el radiador del aire condicionat arriba menys aire al radiador del circuit tancat.

Salut,
Soc_Jo
Soc_Jo
FAN DEL NIVA
FAN DEL NIVA

Localización : Isona i Conca Dellà (Lleida) / Barcelona / Catalunya

Mensaje por Medvedev el Lun Jul 04, 2016 7:53 pm

Gràcies Soc Jo , segur que he connectat algun cable de manera inadequada. Hauré de revisar el cablejat, i la millor manera que tinc de fer-ho, és posant el positiu directe de bateria a relé i posant un fusible aeri per a mes seguretat , així segur que tindrà l'amperatge necessari i els ventiladors exteriors , segur que també està algun cable mal connectat.
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Medvedev el Sáb Mayo 13, 2017 7:34 pm

Reprenent el tema de l'aire condicionat, avui ho he provat, doncs vull assegurar-me que funciona bé ara que ja estem a l'entrada de la calor estiuenca (tot i que encara estiguem a la primavera), l'he fet al ralentí i és curiosos que aquest aparell funciona diferent al de la meva Kalina, i el que esbrinaré és si és normal o no.

Com podreu veure en el vídeo s'encenen els electros cada aproximadament 15 segons, estan encesos uns 5 o 6 segons, s'aturen i als 15 segons de apagar-se, es tornen a encendre una altra vegada 5 o 6 segons.

Li he demanat a Soc_Jo que té un aire condicionat muntat com el meu que em miri si el seu va igual o semblant i quant em contesti sabré si va bé o no.

Salutacions
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Medvedev el Sáb Mayo 13, 2017 7:38 pm

Aquí es pot veure el muntatge d'aquest aire condicionat en un Niva M

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Medvedev el Sáb Mayo 13, 2017 7:41 pm

Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Medvedev el Sáb Mayo 13, 2017 7:45 pm

Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA