Últimos temas
» Ruta 15 de Diciembre zona Castelloli
Miér Dic 12, 2018 6:35 pm por Charly214

» Reprogramación de centralitas
Mar Dic 11, 2018 6:26 pm por Medvedev

» Panel Lada Niva 4x4 confort
Lun Dic 10, 2018 7:12 am por Medvedev

» Primera ITV pasada!!!
Dom Dic 09, 2018 7:04 am por Medvedev

» Lada Niva, el "irrompible" todoterreno ruso
Jue Dic 06, 2018 4:05 pm por Medvedev

» Cambiando los intermitentes del Niva
Sáb Dic 01, 2018 4:48 am por Medvedev

» Niva Bronto color oro
Miér Nov 28, 2018 3:38 pm por Medvedev

» Nivas por Krasnodar
Dom Nov 25, 2018 6:54 pm por Medvedev

» Asientos y fundas de asientos para nuestros Nivas1.7
Dom Nov 25, 2018 8:15 am por Medvedev

» Esta es mi joya de colección
Mar Nov 20, 2018 10:22 pm por Charly214

» Tunnig a un Niva
Lun Nov 19, 2018 12:35 pm por Medvedev

» Niva con bloqueador
Mar Nov 13, 2018 4:00 pm por Medvedev

» Dirección asistida eléctrica para el Niva
Lun Nov 12, 2018 3:32 pm por Medvedev

» Desmultiplicadoras Wat.es
Dom Nov 11, 2018 9:12 pm por testaferro

» Distribución
Dom Nov 11, 2018 9:03 am por Carlos Torpedo

» Ventas de Lada durante el pasado mes de octubre
Vie Nov 09, 2018 3:23 pm por Medvedev

» Separar del motor el diferencial delantero
Mar Nov 06, 2018 9:03 am por Charly214

» Restauración de un Niva
Lun Nov 05, 2018 2:54 am por Medvedev

» Niva, con tan solo 12.000 Kms. y muchos extras
Sáb Nov 03, 2018 3:46 pm por Medvedev

» Goodbye berlin
Lun Oct 29, 2018 8:02 am por Medvedev

Tienda euro4x4parts


Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Tienda Lada Power
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis

Duresa de canvi del Lada Niva

Ir abajo

Duresa de canvi del Lada Niva

Mensaje por Medvedev el Sáb Abr 30, 2016 3:54 pm

S'ha parlat molt de la duresa del canvi del Lada Niva, dient sobretot en els dels 1.7, que no aguntaba el parell motor i que sobretot la 5a marxa, acabava petant, i penso després de veure el cotxe que porta el canvi del Lada Niva, que no serà tan tou, ja que el motor que porta, supera amb escreix el parell motor del Lada Niva, no ja amb la preparació que porta, si no amb el motor de sèrie.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
avatar
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4551
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Re: Duresa de canvi del Lada Niva

Mensaje por Charly214 el Sáb Abr 30, 2016 10:54 pm

Los que hemos tenido problemas con la caja de cambios hablamos desde la experiencia de usuario, no somos ingenieros y no entendemos de caja de cambios. No sabemos el motivo por que se han producido la avería. No creo que sea un problema de calculo, yo creo más que ha sido por defectos de fabricación, o calidad de los materiales baja.
avatar
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 3129
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Re: Duresa de canvi del Lada Niva

Mensaje por Invitado el Dom Mayo 01, 2016 8:55 pm

Aquest es un tema que jo ( repeteixo, JO) resoldré amb 2 exemples:

A Holanda, hi ha una frase feta que diu: " A l'altra banda de les muntanyes, l'herba és verda". Com tots sabeu, Holanda es un pais practicament pla i l'expresio" a l'altra banda de les muntanyes" vol dir " al pais veí". Es a dir: " Al pais veí, l'herba es millor".....

L'altra exemple, es que, a españa, hi havia molta gent que deia que els Fiats eren mes durs que els seats, i a Italia, molts italians deien que els Seats eren mes durs que els Fiats Laughing Laughing Laughing Laughing

Qué vull dir? Doncs que sempre, lo que no es te, "es millor".

Per mi, com a dur( repeteixo, com a dur, es a dir, durabilitat), un niva de serie no necesita un canvi de seat 124, i un 124 de serie no necesita un canvi de niva. En el món dels 124, es monta el canvi del niva, perque es la manera barata de muntar un canvi de 5 marxes i perque crec( no ho se segur) que el niva te la relació de marxes una mica mes curta que alguns 124. I aixo, ho monten per els que fan rallies o pujades en costa amb 124's.

Dintre d'aixo, doncs crec que es pot tenir qualsevol pega ( mes per fatiga, que per mala qualitat de materials) en els 2 canvis de marxes, i tambe per portar valvulines no adecuades, nivells no adecuats, l'estat del casquillo i gomes que van dintre de la palnca de canvi tambe es important etc...

Invitado
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.