CALENDARIO EVENTOS
MUSEO DEL NIVA
Últimos temas
» Holgura Dirección
Jue Ago 17, 2017 5:49 pm por Nivatierrez

» Niva sencer per recanvis
Miér Ago 16, 2017 1:05 pm por Ramon Gabarra

» Nives al cinema
Mar Ago 15, 2017 2:09 pm por Charly214

» 5 ventajas de tener un coche viejo
Lun Ago 07, 2017 3:59 pm por Medvedev

» Comiat de l'any commemoratiu del 40 aniversari del Lada Niva
Lun Ago 07, 2017 3:44 pm por Medvedev

» Grasa para los rodamientos delanteros
Lun Ago 07, 2017 1:23 pm por Ramon Gabarra

» Cambio discos de freno lada niva 1.6
Miér Ago 02, 2017 2:55 am por Charly214

» PDF Transfer Lada Niva SKF
Dom Jul 30, 2017 1:31 pm por Charly214

» check encendido
Miér Jul 26, 2017 9:20 pm por Soc_Jo

» parabrisas y ventanas laterales
Mar Jul 25, 2017 9:17 pm por MORRISNIVA

» Problema varis
Mar Jul 25, 2017 8:10 pm por Soc_Jo

» Soroll a la transfer
Jue Jul 20, 2017 7:02 am por Medvedev

» Un amigo de Australia
Mar Jul 18, 2017 3:05 pm por Sulaco

» Alinear la transfer
Lun Jul 17, 2017 9:50 pm por Medvedev

» Muntatge del Chevrolet Niva
Lun Jul 17, 2017 5:27 pm por Medvedev

» Acomiadaments massius en Avtovaz
Lun Jul 17, 2017 3:34 pm por Medvedev

» Vibraciones a ciertas velocidades
Dom Jul 16, 2017 7:31 pm por Charly214

» Festival El programa de estos hombres # NIVAFEST-2017
Dom Jul 16, 2017 6:33 pm por Medvedev

» Banc de potència
Dom Jul 16, 2017 7:35 am por Medvedev

» Cambiar volante al niva
Dom Jul 16, 2017 12:12 am por Charly214

Lada León S.L
Tienda euro4x4parts


Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Lada Power
Tienda LadaWay
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Compras a Rusia

Duresa de canvi del Lada Niva

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Duresa de canvi del Lada Niva

Mensaje por Medvedev el Sáb Abr 30, 2016 3:54 pm

S'ha parlat molt de la duresa del canvi del Lada Niva, dient sobretot en els dels 1.7, que no aguntaba el parell motor i que sobretot la 5a marxa, acabava petant, i penso després de veure el cotxe que porta el canvi del Lada Niva, que no serà tan tou, ja que el motor que porta, supera amb escreix el parell motor del Lada Niva, no ja amb la preparació que porta, si no amb el motor de sèrie.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
avatar
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 3488
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Re: Duresa de canvi del Lada Niva

Mensaje por Charly214 el Sáb Abr 30, 2016 10:54 pm

Los que hemos tenido problemas con la caja de cambios hablamos desde la experiencia de usuario, no somos ingenieros y no entendemos de caja de cambios. No sabemos el motivo por que se han producido la avería. No creo que sea un problema de calculo, yo creo más que ha sido por defectos de fabricación, o calidad de los materiales baja.
avatar
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 2653
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Re: Duresa de canvi del Lada Niva

Mensaje por jordinivakg el Dom Mayo 01, 2016 8:55 pm

Aquest es un tema que jo ( repeteixo, JO) resoldré amb 2 exemples:

A Holanda, hi ha una frase feta que diu: " A l'altra banda de les muntanyes, l'herba és verda". Com tots sabeu, Holanda es un pais practicament pla i l'expresio" a l'altra banda de les muntanyes" vol dir " al pais veí". Es a dir: " Al pais veí, l'herba es millor".....

L'altra exemple, es que, a españa, hi havia molta gent que deia que els Fiats eren mes durs que els seats, i a Italia, molts italians deien que els Seats eren mes durs que els Fiats Laughing Laughing Laughing Laughing

Qué vull dir? Doncs que sempre, lo que no es te, "es millor".

Per mi, com a dur( repeteixo, com a dur, es a dir, durabilitat), un niva de serie no necesita un canvi de seat 124, i un 124 de serie no necesita un canvi de niva. En el món dels 124, es monta el canvi del niva, perque es la manera barata de muntar un canvi de 5 marxes i perque crec( no ho se segur) que el niva te la relació de marxes una mica mes curta que alguns 124. I aixo, ho monten per els que fan rallies o pujades en costa amb 124's.

Dintre d'aixo, doncs crec que es pot tenir qualsevol pega ( mes per fatiga, que per mala qualitat de materials) en els 2 canvis de marxes, i tambe per portar valvulines no adecuades, nivells no adecuats, l'estat del casquillo i gomes que van dintre de la palnca de canvi tambe es important etc...
avatar
jordinivakg
FAN DEL NIVA
FAN DEL NIVA

Mensajes : 604
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.