Últimos temas
» Separar del motor el diferencial delantero
Hoy a las 7:18 am por Medvedev

» Comiat de l'any commemoratiu del 40 aniversari del Lada Niva
Ayer a las 4:42 pm por Medvedev

» Sortida Octubre
Ayer a las 4:36 pm por Medvedev

» Cambio de neumáticos e insonorizando capó
Jue Sep 20, 2018 4:31 pm por Medvedev

» (LADA Niva - IG-Treffen 2018) Concentración de Nivas en Alemania
Lun Sep 10, 2018 11:24 am por Medvedev

» Desmontando el salón del Niva actual
Miér Sep 05, 2018 7:47 am por Medvedev

» comprobacion bomba de agua
Vie Ago 31, 2018 2:25 pm por vicentin

» Nuevo Lada 4x4
Jue Ago 30, 2018 7:12 am por Medvedev

» Vendo mi Niva.
Mar Ago 28, 2018 8:22 am por Taka102

» Reparando joyita
Sáb Ago 25, 2018 4:10 pm por Medvedev

» Reparando joyita
Sáb Ago 25, 2018 11:20 am por Jmv

» Reparando joyita
Sáb Ago 25, 2018 11:18 am por Jmv

» Reparando joyita
Sáb Ago 25, 2018 11:18 am por Jmv

» Restaurando un Niva 1.7i multipunto
Mar Ago 21, 2018 7:23 pm por Medvedev

» proyecto niva
Lun Ago 13, 2018 4:09 pm por Medvedev

» Compresor para el Niva
Lun Ago 13, 2018 4:04 pm por Medvedev

» Pasar el motor 1.7 a 1.950 o a 2.0
Sáb Ago 11, 2018 12:11 pm por Medvedev

» Otro vídeo de nuestros amigos rusos
Jue Ago 09, 2018 3:25 pm por Medvedev

» Poniéndo tapizado de asientos nuevo
Miér Ago 01, 2018 4:17 pm por Medvedev

» Nuevo pomo y nuevas fundas de palancas
Sáb Jul 28, 2018 9:51 pm por Charly214

Tienda euro4x4parts

Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Tienda Lada Power
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis

Bateria a "pastar fang"

Bateria a "pastar fang"

Mensaje por Soc_Jo el Sáb Abr 09, 2016 11:10 pm

Doncs això nois, aquest matí quan he anat a engegar el Lada, a fet el típic soroll de no poder i apa, bateria a fer punyetes. 1any i quatre mesos. A més a més porta els bornes al reves de la majoria de bateries i es clar, al taller d'aquí del poble no la tenien, així que a tirar de carregador mentrestant no arriba la nova.
La sort és que és queda a 9.3 volts i si la carregues aguanta lo suficient per engegar el cotxe.
Li he dit al mecànic que ja que la canviem, que la demani de més amperatge que per més mai sobra.
A veure que trobarà de la mida que càpiga al espai reservat per ella al morro.

Salutacions,
Soc_Jo
FAN DEL NIVA
FAN DEL NIVA

Localización : Isona i Conca Dellà (Lleida) / Barcelona / Catalunya

Re: Bateria a "pastar fang"

Mensaje por Medvedev el Dom Abr 10, 2016 7:37 am

Et pot interposar una de entre 60 o 70 Ah, crec recordar que jo porto marca Varta de 64 A / h.
Això és normal en les bateries, si no s'utilitza molt el cotxe es gasten de seguida.
Però la bateria no t'entra en garantia ?.
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Charly214 el Dom Abr 10, 2016 8:16 am

En mi Niva también duraban la batería muy poco tiempo. Después de cambiar dos decidí colocar un desconectador y se acabo el problema.
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Soc_Jo el Dom Abr 10, 2016 10:40 pm

Hola nois,
Anem per parts, la d'origen és de 62Ah i 600A. Garantia? només un any, coses del russos.
Per la nova tinc dos candidates, una de 63Ah i 610A i un altra de 74Ah i 680A, lo que passa és que aquesta segona és més gran de mides i no tinc clar que càpiga al lloc on va. M'ho estant mirant.
Gastarse si s'utilitza poc el cotxe? Doncs si, és més probable, però en aquest cas és que la bateria ha sortit un "trunyo".
I en quan al desconnectador de batería, al altre Niva li portaba i les bateries em duraven molts anys, però en aquest el concessionari m'ho va desaconsellar per temes de l'electrònica (centraleta, etc.).
Tot i això, si vaig tenint problemes amb les bateries, no descarto acabar posant-hi un.

Salutacions,
Soc_Jo
FAN DEL NIVA
FAN DEL NIVA

Mensaje por Medvedev el Lun Abr 11, 2016 11:11 am

Tant una com l'altra et serveixen perfectament, ara igual la més potent no t'entra, és a dir vés al segur i compra l'altra, jo crec recordar que la meva és de 64 Ah, de la marca Varta, comprada al Eroski, no cal anar a bateries més cares, el Niva amb una d'aquestes va sobrat de bateria, la meva porta un any i mig i perfecta.

La del Kalina no recordo de quant és, però ja porta 7 anys dins el cotxe, aquests si, fins fa un any ho feia servir diàriament.

La bateria si la utilitzes poc se't descarregarà amb més facilitat, o sigui que si puges un cop a la setmana utilitza el teu Niva, una bona estona, perquè la bateria se't carregui del tot.

Ara si pots venir a l'esmorzar millor, no li passarà res al teu Niva, per què estigui una setmana més sense bateria, compres una nova i l'altra setmana es la poses i arreglat. El meu Niva fa un any i mig quan em van operar del genoll, va estar dues setmanes sense bateria, fins que vaig poder posar-li la bateria que ara porto i no passa res.

Salutacions
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Soc_Jo el Lun Abr 11, 2016 10:19 pm

La bateria la he comprat allà dalt i la aniré a muntar divendres per la tarda si no hi ha res de nou.
Es té que cuidar al veïns que desprès tens una urgència i no volen saber res de tu. I segurament em sortirà millor de preu ja que me la cobraran a preu de cost.
De pas aprofitaré per preguntar que pot passar si li monto un desconnectador de batería.

Salutacions,
Soc_Jo
FAN DEL NIVA
FAN DEL NIVA

Mensaje por Invitado el Mar Abr 12, 2016 12:31 pm

En el teu cas, crec que seria una bona opsió tenir un carregador d'aquest estil.
https://www.youtube.com/watch?v=mVKExA35d4s

Jo tinc algun clasic, i no surten cada dia a la carretera. Al estiu no ho faig, peró sobretot al hivern, si sé que un cotxe, ha d'estar setmanes sense moure, li monto aquest carregador al cotxe( sense desconectar els cables del cotxe) i ell automaticament es posa en carga "de conservació", aixó fa, que la bateria sempre estigui a punt, peró no la carrega durant tots els dies, automaticament s'engega quan la tensio baixa de 12 v, i es para quan arriba a 12v.
Per muntarlo, si el teu cotxe te tancament centralitzat o alarma, jo el deixaria obert, perque no sé si aquests sistemes, amb el cotxe tancat/parat consumeixen molta energia i podrien donar errors al carregador electronic.

Si t'interesa algun, jo en tinc un fet servir un cop( per veure si anava) i t'el puc vendre al preu de tenda. Tinc 3 carregadors mes ( un altre com aquest i 2 mecanics) o sigui que si t'urgeix, no hi ha problema! Smile

Invitado
Invitado

Mensaje por Soc_Jo el Mar Abr 12, 2016 10:39 pm

Hola Jordi,
El carregador té bona pinta i potser no és mala opció.
El Lada no té ni tancament centralitzat ni alarma, només queda actiu el inmovilitzador que va encenent un led vermell a impulsos, per lo tant de consum d'energia poc per no dir gens. Inclús tinc un interruptor a la radio perquè no gasti el manteniment de les memòries (tot i que no tinc clar si ho fa o no).
De totes maneres crec que la bateria d'origen del Lada (rusa, com no) ha sortit defectuosa perquè no és normal que amb un any i poc s'hagi comunicat un vas.
Acabaré posant-hi un desconnectador i com diuen a Castella "aquí paz y allí gloria".
Ah! I gràcies per l'oferiment però de moment no compraré res a l'espera de lo que em diguin sobre desconnectar o no la batería.

Salutacions,
Soc_Jo
FAN DEL NIVA
FAN DEL NIVA