Últimos temas
» Sortida matinal 1 novembre
Hoy a las 5:26 pm por Medvedev

» montar snorkel en 1.7
Hoy a las 5:11 pm por Medvedev

» Kit elevación del Niva
Hoy a las 4:54 pm por Medvedev

» Hola amigos del Niva, os presento mi joya
Hoy a las 3:45 pm por allnegre

» Grup més curt
Ayer a las 4:57 pm por Medvedev

» ruta 2 Diciembre zona Castellolí (Anoia)
Dom Nov 19, 2017 7:57 pm por Niva Classic

» Un URBAN guapote
Sáb Nov 18, 2017 6:58 pm por Medvedev

» Empresa que ens ven directament de Rússia
Vie Nov 17, 2017 9:10 am por Medvedev

» Suspensions del Niva en moviment
Vie Nov 17, 2017 6:55 am por Medvedev

» Otro vídeo de nuestros amigos rusos
Jue Nov 16, 2017 11:04 pm por Medvedev

» Test Lada 4x4 California
Jue Nov 16, 2017 12:08 pm por Charly214

» Esta es mi joya de colección
Jue Nov 16, 2017 9:06 am por Charly214

» Colocación del filtro de polen
Jue Nov 16, 2017 6:45 am por Medvedev

» Sonido del motor 1.7 i
Jue Nov 16, 2017 12:00 am por Charly214

» Soport del motor
Miér Nov 15, 2017 11:10 am por Charly214

» A la brigada de la policia i dels bombers d'Hongria han arribat els Lada Niva
Mar Nov 14, 2017 4:48 pm por Medvedev

» Aletins per al nostre Lada Niva
Mar Nov 14, 2017 4:37 pm por Medvedev

» Lada Niva 2121 restaurado completamente original
Lun Nov 13, 2017 11:28 pm por Medvedev

» Tapes de les portes del Niva 2121 i 21214
Lun Nov 13, 2017 5:09 pm por Medvedev

» LADA 4x4 manté el lideratge al Kazakhstan
Lun Nov 13, 2017 3:57 pm por Medvedev

Tienda euro4x4parts


Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Tienda Lada Power
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis

Proves de xoc dels vehicles Lada 2105 i 2107

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Proves de xoc dels vehicles Lada 2105 i 2107

Mensaje por Medvedev el Jue Abr 07, 2016 7:57 am

Aquestes proves tenen una mica de curioses, en la primera es prova (es van fer en diferents èpoques), un Lada 2105, al qual se li fa xocar completament de front contra un mur de formigó a 50 k / h (era la velocitat que s'utilitzava abans), en el xoc aquest Lada, queda molt ben parat, s'enfonsa una mica la carrosseria i es dobla el capó, tot normal dins d'aquests xocs, la porta del conductor es pot obrir completament i gairebé sense esforç i l'habitacle queda en perfectes condicions (encara no s'utilitzaven els ninots, però vist com queda l'habitacle, segur que no els hagués passat res.

L'altra prova la del Lada 2107, ja es fa com en l'actualitat contra un sortint d'alumini deformable que hi ha posat davant del mur de formigó i ha aquest bloc d'alumini se li fa estavellar el Lada 2107 però des del centre del vehicle cap al costat del conductor i, a més a una velocitat de 64 k / h, un augment molt significatiu de velocitat. El cotxe queda completament destrossat el volant puja cap amunt i com ja té ninots de proves es veu perfectament com el cap del ninot impacta contra el volant, o sigui que el cotxe en aquesta prova queda fatal, però el que m'agradaria a mi veure és aquest Lada 2107, donant el cop de la mateixa manera que el Lada 2105, ja que són proves completament diferents.

Després hi ha un altre vídeo on es proven diferents models Lada, ara vaig a veure-ho.




avatar
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 3814
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.