CALENDARIO EVENTOS
MUSEO DEL NIVA
Últimos temas
» 5 ventajas de tener un coche viejo
Vie Jul 21, 2017 11:08 pm por Charly214

» Comiat de l'any commemoratiu del 40 aniversari del Lada Niva
Vie Jul 21, 2017 6:01 pm por Soc_Jo

» Soroll a la transfer
Jue Jul 20, 2017 7:02 am por Medvedev

» Holgura Dirección
Miér Jul 19, 2017 10:11 pm por Charly214

» Un amigo de Australia
Mar Jul 18, 2017 3:05 pm por Sulaco

» Alinear la transfer
Lun Jul 17, 2017 9:50 pm por Medvedev

» Muntatge del Chevrolet Niva
Lun Jul 17, 2017 5:27 pm por Medvedev

» Acomiadaments massius en Avtovaz
Lun Jul 17, 2017 3:34 pm por Medvedev

» Vibraciones a ciertas velocidades
Dom Jul 16, 2017 7:31 pm por Charly214

» Festival El programa de estos hombres # NIVAFEST-2017
Dom Jul 16, 2017 6:33 pm por Medvedev

» Banc de potència
Dom Jul 16, 2017 7:35 am por Medvedev

» Cambiar volante al niva
Dom Jul 16, 2017 12:12 am por Charly214

» Los grandes también rompen
Vie Jul 14, 2017 8:33 pm por Charly214

» Escoge uno?
Jue Jul 13, 2017 10:57 pm por Charly214

» Nivas alemanya
Jue Jul 13, 2017 4:52 pm por Medvedev

» Lada 4x4 camuflatge
Mar Jul 11, 2017 6:38 pm por Medvedev

» Reunión de más de 500 aficionados a los Nivas
Mar Jul 11, 2017 6:36 pm por Medvedev

» Arrencant un Chevrolet Niva a - 30 graus
Miér Jul 05, 2017 6:22 pm por Medvedev

» 15 de julio, día de puertas abiertas en Avtovaz
Lun Jul 03, 2017 5:39 pm por Medvedev

» Sortida matinal dissabte 1 de juliol
Dom Jul 02, 2017 4:04 pm por Medvedev

Lada León S.L
Tienda euro4x4parts


Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Lada Power
Tienda LadaWay
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Compras a Rusia

Proves de xoc dels vehicles Lada 2105 i 2107

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Proves de xoc dels vehicles Lada 2105 i 2107

Mensaje por Medvedev el Jue Abr 07, 2016 7:57 am

Aquestes proves tenen una mica de curioses, en la primera es prova (es van fer en diferents èpoques), un Lada 2105, al qual se li fa xocar completament de front contra un mur de formigó a 50 k / h (era la velocitat que s'utilitzava abans), en el xoc aquest Lada, queda molt ben parat, s'enfonsa una mica la carrosseria i es dobla el capó, tot normal dins d'aquests xocs, la porta del conductor es pot obrir completament i gairebé sense esforç i l'habitacle queda en perfectes condicions (encara no s'utilitzaven els ninots, però vist com queda l'habitacle, segur que no els hagués passat res.

L'altra prova la del Lada 2107, ja es fa com en l'actualitat contra un sortint d'alumini deformable que hi ha posat davant del mur de formigó i ha aquest bloc d'alumini se li fa estavellar el Lada 2107 però des del centre del vehicle cap al costat del conductor i, a més a una velocitat de 64 k / h, un augment molt significatiu de velocitat. El cotxe queda completament destrossat el volant puja cap amunt i com ja té ninots de proves es veu perfectament com el cap del ninot impacta contra el volant, o sigui que el cotxe en aquesta prova queda fatal, però el que m'agradaria a mi veure és aquest Lada 2107, donant el cop de la mateixa manera que el Lada 2105, ja que són proves completament diferents.

Després hi ha un altre vídeo on es proven diferents models Lada, ara vaig a veure-ho.




avatar
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 3480
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.