Últimos temas
» Otro vídeo de nuestros amigos rusos
Ayer a las 5:31 pm por Medvedev

» Fent trial amb un Niva
Miér Jun 20, 2018 5:00 pm por Medvedev

» La industria de autos en Rusia
Lun Jun 18, 2018 7:21 pm por Medvedev

» Com muntar un Snorkel a l'Niva 1.7i multipunt
Lun Jun 18, 2018 5:26 pm por Medvedev

» tengo que vender mi niva 1600
Sáb Jun 16, 2018 6:44 pm por charlie 2121

» SONDAS LAMBA DEL NIVA 1.7 i MULTIPUNTO
Miér Jun 13, 2018 3:27 pm por Medvedev

» Uaz Patriot, Uaz Hanter, Lada Niva
Sáb Jun 09, 2018 6:51 am por Medvedev

» Compensador de frenos.
Miér Jun 06, 2018 8:00 am por Ferrans

» Busco un niva!
Miér Jun 06, 2018 7:57 am por Ferrans

» Trobada anual Nivista catalana 2018
Lun Jun 04, 2018 11:32 pm por Charly214

» Mal funcionamiento en frio
Lun Jun 04, 2018 8:59 pm por Ismaelniva

» Mejorando el interior del Niva
Lun Jun 04, 2018 11:26 am por Medvedev

» Separar del motor el diferencial delantero
Lun Jun 04, 2018 6:57 am por Medvedev

» Catifes per al Niva
Dom Jun 03, 2018 1:21 pm por Medvedev

» Lada Niva equipo de Islandia
Sáb Jun 02, 2018 11:15 pm por Charly214

» Ventanillas traseras corredizas
Miér Mayo 30, 2018 9:34 am por Charly214

» Avtovaz quiere llegar al 50 aniversario del Niva
Mar Mayo 29, 2018 3:48 pm por Medvedev

» Canción del Niva
Dom Mayo 27, 2018 7:56 am por Medvedev

» relojes 1600
Sáb Mayo 26, 2018 9:13 am por allnegre

» Lada vuelve a conquistar las carreteras de Chile
Vie Mayo 25, 2018 6:12 pm por Medvedev

Tienda euro4x4parts


Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Tienda Lada Power
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis

Proves de xoc dels vehicles Lada 2105 i 2107

Ir abajo

Proves de xoc dels vehicles Lada 2105 i 2107

Mensaje por Medvedev el Jue Abr 07, 2016 7:57 am

Aquestes proves tenen una mica de curioses, en la primera es prova (es van fer en diferents èpoques), un Lada 2105, al qual se li fa xocar completament de front contra un mur de formigó a 50 k / h (era la velocitat que s'utilitzava abans), en el xoc aquest Lada, queda molt ben parat, s'enfonsa una mica la carrosseria i es dobla el capó, tot normal dins d'aquests xocs, la porta del conductor es pot obrir completament i gairebé sense esforç i l'habitacle queda en perfectes condicions (encara no s'utilitzaven els ninots, però vist com queda l'habitacle, segur que no els hagués passat res.

L'altra prova la del Lada 2107, ja es fa com en l'actualitat contra un sortint d'alumini deformable que hi ha posat davant del mur de formigó i ha aquest bloc d'alumini se li fa estavellar el Lada 2107 però des del centre del vehicle cap al costat del conductor i, a més a una velocitat de 64 k / h, un augment molt significatiu de velocitat. El cotxe queda completament destrossat el volant puja cap amunt i com ja té ninots de proves es veu perfectament com el cap del ninot impacta contra el volant, o sigui que el cotxe en aquesta prova queda fatal, però el que m'agradaria a mi veure és aquest Lada 2107, donant el cop de la mateixa manera que el Lada 2105, ja que són proves completament diferents.

Després hi ha un altre vídeo on es proven diferents models Lada, ara vaig a veure-ho.




avatar
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4412
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.