Últimos temas
» Calándose en bajada
Hoy a las 10:50 am por Aguado_gti

» Aquest és el meu Нивушка
Hoy a las 7:53 am por Charly214

» Esta es mi joya de colección
Ayer a las 3:12 pm por Charly214

» KDD Nacional Club Amigos Lada Niva
Jue Feb 14, 2019 7:31 am por Medvedev

» Tracción animal para sacar a un Niva
Sáb Feb 09, 2019 8:37 am por Medvedev

» Curso de dunas, navegación y orientación. Marruecos. Semana Santa 2019
Miér Feb 06, 2019 1:54 pm por josep

» Ruta 4x4 Destino Pedraforca
Miér Feb 06, 2019 1:40 pm por josep

» El todoterreno ruso UAZ Hunter desembarca en las dunas mexicanas (vídeo)
Mar Feb 05, 2019 4:35 pm por Medvedev

» Compra catalizador en Rusia
Sáb Feb 02, 2019 4:13 pm por Medvedev

» Taller H.A.D (Barcelona)
Vie Feb 01, 2019 9:14 am por Charly214

» Tinte negro para nuestros Niva
Miér Ene 30, 2019 6:58 am por Medvedev

» Soport del motor
Lun Ene 28, 2019 9:28 pm por Charly214

» 0 a 100 de un Lada Bronto
Vie Ene 25, 2019 3:49 pm por Medvedev

» Salidas de rusos con Nivas
Jue Ene 24, 2019 3:48 pm por Medvedev

» Tuning Niva total
Miér Ene 23, 2019 7:21 pm por Medvedev

» Vendes any 2018 Nivas i Chevrolet Nivas
Lun Ene 21, 2019 7:04 am por Medvedev

» Reforçant el Niva (Reforzando el Niva)
Vie Ene 18, 2019 12:00 pm por coexis

» Reglaje del árbol de levas
Lun Ene 14, 2019 4:07 pm por Medvedev

» Sortides 2019
Lun Ene 14, 2019 4:04 pm por Medvedev

» El Niva 5 puertas
Jue Ene 10, 2019 4:34 pm por Medvedev

Tienda euro4x4parts


Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Tienda Lada Power
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis

Manteniment

Ir abajo

Manteniment

Mensaje por Tot4x4 el Dom Jun 07, 2015 8:21 pm

Dimecres passat vaig portar el cotxe al mecànic, principalment per a canviar el col-lector d'escapament, estava esquerdat, li faltava potencia, consumia un collo i part de l'altre, i fotia un soroll de l'ostia , hi ja que hi era........ oli, filtres (oli i benzina), pastilles de fre, bobina, cables i bugies, crec que no em deixo res més. El resultat de tot això, he notat una millora de potencia en marxes curtes, també en el consum, no em deixa sord ni a mi ni a la resta de gent que passo per el costat, perooooooooooò, ara no aguanta bé en relenti, es be abaix, inclòs en marxa es para si baixa de rpm, quant és para li costa d'arrencar, sobretot si hi ha una mica de pujada la potencia del vehicle en marxes llargues crec que també ha perdut i bastant, sobretot en pujades ¨fortes¨.
En teoria hauria d'anar tot millor, no? Ho potser he de donar una mica de temps a que s'adaptin bé totes les peces? Rolling Eyes
Tot4x4
Tot4x4
AFICIONADO AL NIVA
AFICIONADO AL NIVA

Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Edad : 44
Localización : Barcelona

Volver arriba Ir abajo

Re: Manteniment

Mensaje por SergiNiva el Dom Jun 07, 2015 9:00 pm

En teoría hauria de anar millor en tot, pero potser menys en altas. Nomes puc pensar que la linea d'escapament estigui una mica tapada per els anys i l'oxid i no pugui evacuar bé quan el caudal de gassos es alt (?)
SergiNiva
SergiNiva
SEGUIDOR DEL NIVA
SEGUIDOR DEL NIVA

Mensajes : 40
Fecha de inscripción : 22/05/2015
Localización : Barcelona

Volver arriba Ir abajo

Re: Manteniment

Mensaje por Invitado el Dom Jun 07, 2015 9:30 pm

jo tinc una mica de dubtes de la bobina nova. El cotxe es parava amb la vella? Si no es parava, no sé perque el mecanic te la va canviar. Podria ser que et faltés algo de xispa( a vegades, les bobines noves, encara que no s'hagin fet servir mai, si fa temps que estan guardades, o han tingut algun cop etc... pot ser que fallin).

Podria ser que el cotxe s'hagués de carburar be com diu serginiva, o be netejar el carburador ( no compris aquells pots de "Nural limpia carburadores", alló l'unic que fa es desenganxar tota la bruticia i al final ho embusa tot).

Pot comprobar que el filtre de la bencina estigui ben apretat, si les brides no estan ben apretades, pot ser que quan s'escalfa i es dilata el tub, agafi una miqueta d'aire i li costi més engegar.

Referent a frens, si el mecanic t'ha ajustat les sabates del darrera, i a davant portes unes pastilles de fre una mica toves, en uns 200 km notarás molta molta millora en la frenada.

Invitado
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Re: Manteniment

Mensaje por Tot4x4 el Mar Jun 09, 2015 9:51 pm

Lo del nural 5000 ho vaig fer servir fa un temps, abans de saber que era pitjor el remei que l'enfermetat, però no vaig tenir cap problema. La baixada de potencia en llargues ha sigut desprès de fer aquests arregles, segons el mecànic potser sigui problema de carburació, però justament avui que l'he portat al mecànic, ha aguantat bé el relenti i no s'ha parat en cap moment, em tornarà boig aquest cotxe!! El tornaré a provar i avera si ha millorat, avui l'he canviat el filtre d'aire i estava força brut, potser que fos aquest el motiu, en breu ho sabre.
Merci per les respostes companys!!
Tot4x4
Tot4x4
AFICIONADO AL NIVA
AFICIONADO AL NIVA

Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Edad : 44
Localización : Barcelona

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.