Últimos temas
» Sortides per a l'any 2018
Hoy a las 4:36 pm por Soc_Jo

» LADA 4x4 torna a ser el líder de l'exportació automàtica de Rússia
Hoy a las 3:20 pm por Medvedev

» AEB: El Lada Niva va millorar la seva posició en el mercat rus
Hoy a las 3:16 pm por Medvedev

» Lada Niva & Suzuki Vitara
Ayer a las 4:53 pm por Medvedev

» Separar del motor el diferencial delantero
Ayer a las 4:46 pm por Medvedev

» Lada Niva 2121 restaurado completamente original
Ayer a las 10:38 am por Ferrans

» ruta 2 Diciembre zona Castellolí (Anoia)
Dom Dic 10, 2017 10:29 pm por Niva Classic

» Soport del motor
Dom Dic 10, 2017 9:09 pm por Charly214

» Lada Niva & Land Rover Defender
Dom Dic 10, 2017 10:04 am por Charly214

» Otro vídeo de nuestros amigos rusos
Jue Dic 07, 2017 5:30 pm por Medvedev

» Descripción de la zapatilla tensora ZVZZZTZ y análisis de mitos
Miér Dic 06, 2017 5:05 pm por Medvedev

» Diferentes velocidades máximas de turismos Lada
Mar Dic 05, 2017 8:12 am por Medvedev

» deposito gasolina
Lun Dic 04, 2017 11:10 pm por coexis

» Elecciones Club Lada Niva España
Lun Dic 04, 2017 3:36 pm por Soc_Jo

» НИВА БРОНТО ( Niva Bronto)
Sáb Dic 02, 2017 6:34 pm por Medvedev

» Kit elevación del Niva
Jue Nov 30, 2017 6:02 pm por coexis

» Buscando arbol de leva 21214
Miér Nov 29, 2017 6:10 pm por Medvedev

» Diferència en un Urban entre la reductora de sèrie i la súper reductora
Miér Nov 29, 2017 3:59 pm por Medvedev

» Los 10 mejores 4x4 de la historia
Miér Nov 29, 2017 7:55 am por Medvedev

» Rele interferencias
Mar Nov 28, 2017 9:57 pm por Jaime Egarresta

Tienda euro4x4parts


Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Tienda Lada Power
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis

Manteniment

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Manteniment

Mensaje por Tot4x4 el Dom Jun 07, 2015 8:21 pm

Dimecres passat vaig portar el cotxe al mecànic, principalment per a canviar el col-lector d'escapament, estava esquerdat, li faltava potencia, consumia un collo i part de l'altre, i fotia un soroll de l'ostia , hi ja que hi era........ oli, filtres (oli i benzina), pastilles de fre, bobina, cables i bugies, crec que no em deixo res més. El resultat de tot això, he notat una millora de potencia en marxes curtes, també en el consum, no em deixa sord ni a mi ni a la resta de gent que passo per el costat, perooooooooooò, ara no aguanta bé en relenti, es be abaix, inclòs en marxa es para si baixa de rpm, quant és para li costa d'arrencar, sobretot si hi ha una mica de pujada la potencia del vehicle en marxes llargues crec que també ha perdut i bastant, sobretot en pujades ¨fortes¨.
En teoria hauria d'anar tot millor, no? Ho potser he de donar una mica de temps a que s'adaptin bé totes les peces? Rolling Eyes
avatar
Tot4x4
AFICIONADO AL NIVA
AFICIONADO AL NIVA

Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Edad : 43
Localización : Barcelona

Volver arriba Ir abajo

Re: Manteniment

Mensaje por SergiNiva el Dom Jun 07, 2015 9:00 pm

En teoría hauria de anar millor en tot, pero potser menys en altas. Nomes puc pensar que la linea d'escapament estigui una mica tapada per els anys i l'oxid i no pugui evacuar bé quan el caudal de gassos es alt (?)
avatar
SergiNiva
SEGUIDOR DEL NIVA
SEGUIDOR DEL NIVA

Mensajes : 40
Fecha de inscripción : 22/05/2015
Localización : Barcelona

Volver arriba Ir abajo

Re: Manteniment

Mensaje por Invitado el Dom Jun 07, 2015 9:30 pm

jo tinc una mica de dubtes de la bobina nova. El cotxe es parava amb la vella? Si no es parava, no sé perque el mecanic te la va canviar. Podria ser que et faltés algo de xispa( a vegades, les bobines noves, encara que no s'hagin fet servir mai, si fa temps que estan guardades, o han tingut algun cop etc... pot ser que fallin).

Podria ser que el cotxe s'hagués de carburar be com diu serginiva, o be netejar el carburador ( no compris aquells pots de "Nural limpia carburadores", alló l'unic que fa es desenganxar tota la bruticia i al final ho embusa tot).

Pot comprobar que el filtre de la bencina estigui ben apretat, si les brides no estan ben apretades, pot ser que quan s'escalfa i es dilata el tub, agafi una miqueta d'aire i li costi més engegar.

Referent a frens, si el mecanic t'ha ajustat les sabates del darrera, i a davant portes unes pastilles de fre una mica toves, en uns 200 km notarás molta molta millora en la frenada.

Invitado
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Re: Manteniment

Mensaje por Tot4x4 el Mar Jun 09, 2015 9:51 pm

Lo del nural 5000 ho vaig fer servir fa un temps, abans de saber que era pitjor el remei que l'enfermetat, però no vaig tenir cap problema. La baixada de potencia en llargues ha sigut desprès de fer aquests arregles, segons el mecànic potser sigui problema de carburació, però justament avui que l'he portat al mecànic, ha aguantat bé el relenti i no s'ha parat en cap moment, em tornarà boig aquest cotxe!! El tornaré a provar i avera si ha millorat, avui l'he canviat el filtre d'aire i estava força brut, potser que fos aquest el motiu, en breu ho sabre.
Merci per les respostes companys!!
avatar
Tot4x4
AFICIONADO AL NIVA
AFICIONADO AL NIVA

Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Edad : 43
Localización : Barcelona

Volver arriba Ir abajo

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.