Últimos temas
» ЮБИЛЕЙНАЯ НИВА [ 4x4 ANNIVERSARY ] // #LADASHOW ✂ ELIASCUTTER STUDIO
Ayer a las 9:36 pm por Medvedev

» Debat: Per què considero el Niva el rei dels 4x4
Ayer a las 9:34 pm por Medvedev

» Aireador frontal y lateral
Ayer a las 12:10 pm por Medvedev

» Soroll a la transfer
Mar Oct 17, 2017 5:50 pm por Medvedev

» Sortida matinal 1 novembre
Lun Oct 16, 2017 6:07 pm por Medvedev

» Cuadro de instrumentos
Lun Oct 16, 2017 4:31 pm por Medvedev

» Тюнинг салона Нивы
Lun Oct 16, 2017 8:27 am por Medvedev

» Pinyó de la distribució
Lun Oct 16, 2017 8:22 am por Medvedev

» Kit maniguets
Lun Oct 16, 2017 8:19 am por Medvedev

» Tapes laterals de més luxe
Lun Oct 16, 2017 8:16 am por Medvedev

» Material insonoritzant del capó
Lun Oct 16, 2017 8:12 am por Medvedev

» Lada 2329 Pick Up
Lun Oct 16, 2017 8:04 am por Medvedev

» Comiat de l'any commemoratiu del 40 aniversari del Lada Niva
Dom Oct 15, 2017 9:33 am por Medvedev

» Consum del Niva
Sáb Oct 14, 2017 12:14 pm por Medvedev

» Así se ensamblan los LADA Vesta
Sáb Oct 14, 2017 7:36 am por Medvedev

» Diferencias entre el nuevo y el antiguo Niva
Jue Oct 12, 2017 11:06 pm por Charly214

» Vendes de Nivas a Rússia durant set 2017
Mar Oct 10, 2017 3:52 pm por Medvedev

» Tren posterior desplaçat (cap a la dreta)
Dom Oct 08, 2017 10:02 pm por Soc_Jo

» Rezvani TANK
Dom Oct 08, 2017 9:57 pm por Soc_Jo

» Kit elevación del Niva
Jue Oct 05, 2017 9:33 pm por Medvedev

Tienda euro4x4parts


Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Tienda Lada Power
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis

Manteniment

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Manteniment

Mensaje por Tot4x4 el Dom Jun 07, 2015 8:21 pm

Dimecres passat vaig portar el cotxe al mecànic, principalment per a canviar el col-lector d'escapament, estava esquerdat, li faltava potencia, consumia un collo i part de l'altre, i fotia un soroll de l'ostia , hi ja que hi era........ oli, filtres (oli i benzina), pastilles de fre, bobina, cables i bugies, crec que no em deixo res més. El resultat de tot això, he notat una millora de potencia en marxes curtes, també en el consum, no em deixa sord ni a mi ni a la resta de gent que passo per el costat, perooooooooooò, ara no aguanta bé en relenti, es be abaix, inclòs en marxa es para si baixa de rpm, quant és para li costa d'arrencar, sobretot si hi ha una mica de pujada la potencia del vehicle en marxes llargues crec que també ha perdut i bastant, sobretot en pujades ¨fortes¨.
En teoria hauria d'anar tot millor, no? Ho potser he de donar una mica de temps a que s'adaptin bé totes les peces? Rolling Eyes
avatar
Tot4x4
AFICIONADO AL NIVA
AFICIONADO AL NIVA

Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Edad : 43
Localización : Barcelona

Volver arriba Ir abajo

Re: Manteniment

Mensaje por SergiNiva el Dom Jun 07, 2015 9:00 pm

En teoría hauria de anar millor en tot, pero potser menys en altas. Nomes puc pensar que la linea d'escapament estigui una mica tapada per els anys i l'oxid i no pugui evacuar bé quan el caudal de gassos es alt (?)
avatar
SergiNiva
SEGUIDOR DEL NIVA
SEGUIDOR DEL NIVA

Mensajes : 40
Fecha de inscripción : 22/05/2015
Localización : Barcelona

Volver arriba Ir abajo

Re: Manteniment

Mensaje por Invitado el Dom Jun 07, 2015 9:30 pm

jo tinc una mica de dubtes de la bobina nova. El cotxe es parava amb la vella? Si no es parava, no sé perque el mecanic te la va canviar. Podria ser que et faltés algo de xispa( a vegades, les bobines noves, encara que no s'hagin fet servir mai, si fa temps que estan guardades, o han tingut algun cop etc... pot ser que fallin).

Podria ser que el cotxe s'hagués de carburar be com diu serginiva, o be netejar el carburador ( no compris aquells pots de "Nural limpia carburadores", alló l'unic que fa es desenganxar tota la bruticia i al final ho embusa tot).

Pot comprobar que el filtre de la bencina estigui ben apretat, si les brides no estan ben apretades, pot ser que quan s'escalfa i es dilata el tub, agafi una miqueta d'aire i li costi més engegar.

Referent a frens, si el mecanic t'ha ajustat les sabates del darrera, i a davant portes unes pastilles de fre una mica toves, en uns 200 km notarás molta molta millora en la frenada.

Invitado
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Re: Manteniment

Mensaje por Tot4x4 el Mar Jun 09, 2015 9:51 pm

Lo del nural 5000 ho vaig fer servir fa un temps, abans de saber que era pitjor el remei que l'enfermetat, però no vaig tenir cap problema. La baixada de potencia en llargues ha sigut desprès de fer aquests arregles, segons el mecànic potser sigui problema de carburació, però justament avui que l'he portat al mecànic, ha aguantat bé el relenti i no s'ha parat en cap moment, em tornarà boig aquest cotxe!! El tornaré a provar i avera si ha millorat, avui l'he canviat el filtre d'aire i estava força brut, potser que fos aquest el motiu, en breu ho sabre.
Merci per les respostes companys!!
avatar
Tot4x4
AFICIONADO AL NIVA
AFICIONADO AL NIVA

Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 20/05/2015
Edad : 43
Localización : Barcelona

Volver arriba Ir abajo

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.