Últimos temas
» Sortida Octubre
Ayer a las 5:02 am por Medvedev

» Esta es mi joya de colección
Sáb Oct 20, 2018 2:36 am por Charly214

»  Nuevo foro Club Amigos Lada Niva España
Vie Oct 19, 2018 1:30 pm por Charly214

» Tuning Niva
Miér Oct 17, 2018 7:11 pm por Medvedev

» Vehículo tóxico
Miér Oct 17, 2018 1:41 pm por Soc_Jo

» Súper reductora
Lun Oct 15, 2018 7:06 am por Medvedev

» GAZ 69 un gran clásico
Sáb Oct 13, 2018 4:23 pm por Medvedev

» Carcasa del ventilador
Miér Oct 10, 2018 2:43 pm por Medvedev

» Ventas de lada durante el mes de septeimbre en Rusia
Lun Oct 08, 2018 12:08 pm por Medvedev

»  "Olvídense de las bromas": cómo los nuevos Lada sorprendieron a un británico
Dom Oct 07, 2018 8:06 am por Medvedev

» filtro de polen
Sáb Oct 06, 2018 5:54 pm por vicentin

» tengo que vender mi niva 1600
Sáb Oct 06, 2018 4:16 pm por Medvedev

» Evolución de Lada 1970 - 2018
Mar Oct 02, 2018 4:16 pm por Medvedev

» Desmontando el salón del Niva actual
Vie Sep 28, 2018 6:50 pm por Medvedev

» Separar del motor el diferencial delantero
Miér Sep 26, 2018 7:06 pm por Charly214

» Como se fabrica el nuevo UAZ Patriot
Lun Sep 24, 2018 3:50 pm por Medvedev

» Urban & Bronto
Lun Sep 24, 2018 8:09 am por Medvedev

» Cambio de neumáticos e insonorizando capó
Lun Sep 24, 2018 7:59 am por Medvedev

» Comiat de l'any commemoratiu del 40 aniversari del Lada Niva
Sáb Sep 22, 2018 4:42 pm por Medvedev

» (LADA Niva - IG-Treffen 2018) Concentración de Nivas en Alemania
Lun Sep 10, 2018 11:24 am por Medvedev

Tienda euro4x4parts


Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Tienda Lada Power
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis

Trial de veritat

Ir abajo

Trial de veritat

Mensaje por Medvedev el Lun Feb 01, 2016 10:11 am

Com no recordo si aquest vídeo el tenim penjat, ho deixo aquí perquè veieu el que és fer trial de veritat, és antic, però la veritat que dóna gust veure com es mou el Niva per aquests pedregars. Ni cinturó de seguretat, ni volant modern el de pasta original, ni seients envoltants, els de sèrie del 1.6, amb les llantes originals, aquests si amb pneumàtics més alts i de pur trial, (no sé quina mesura tindrà, però segurament una 205 , o semblant), però no toca a la xapa. L'únic dubte que m'assalta és si va amb la reductora de sèrie o és la súper reductora.
Espero que gaudiu tant com jo al veure-ho.

avatar
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4515
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Re: Trial de veritat

Mensaje por Invitado el Lun Feb 01, 2016 1:47 pm

El conductor es ni mes ni menys que Jean claude Briavoine, un habitual pilot de Lada poch. Va correr amb els primers nivas ( praxticament de serie) en el dakar, i va acabar amb els "proto.
Per mi, la dificultat mes gran del video, es la posibilitat de volcar quan gira la direcio amb el cotxe inclinat, que en qualsevol roca al baixar la roda, et pot baixar masa i fer aixecar una roda del altre eix etc.. S'ha de tenir molta tencnica i ell, la tenia. Sense asistida, sense cinturo y sense baquets.

Invitado
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Re: Trial de veritat

Mensaje por Medvedev el Lun Feb 01, 2016 4:08 pm

Cal reconèixer que és o era un gran pilot i per descomptat sense seients especials ia més sense porta, fer aquesta trialera ja és saber per on trepitja el Niva, ja que si t'equivoques i bolca, et pots matar al sortir acomiadat del vehicle.
avatar
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4515
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.