Últimos temas
» proyecto niva
Lun Ago 13, 2018 4:09 pm por Medvedev

» Compresor para el Niva
Lun Ago 13, 2018 4:04 pm por Medvedev

» Pasar el motor 1.7 a 1.950 o a 2.0
Sáb Ago 11, 2018 12:11 pm por Medvedev

» Desmontando el salón del Niva actual
Vie Ago 10, 2018 4:35 pm por Medvedev

» Otro vídeo de nuestros amigos rusos
Jue Ago 09, 2018 3:25 pm por Medvedev

» Poniéndo tapizado de asientos nuevo
Miér Ago 01, 2018 4:17 pm por Medvedev

» Nuevo pomo y nuevas fundas de palancas
Sáb Jul 28, 2018 9:51 pm por Charly214

» Motor GLP GNV de fábrica
Sáb Jul 28, 2018 5:31 pm por vicentin

» Visita a la fábrica de Avtovaz
Vie Jul 27, 2018 4:02 pm por Medvedev

» Cuadro de comandos del Niva
Jue Jul 26, 2018 3:33 pm por Medvedev

» Instalacion de un Winch
Jue Jul 26, 2018 2:47 pm por Charly214

» Llanta de repuesto
Jue Jul 26, 2018 2:46 pm por Charly214

» Uso de las palancas de bloqueo y reductora
Mar Jul 24, 2018 10:29 pm por adrian_peru

» Protectores de bajos para el Niva
Vie Jul 20, 2018 4:48 pm por Medvedev

» Ventas de Ladas en Alemania
Miér Jul 18, 2018 3:11 pm por Medvedev

» Conversión de un Niva de 1989 en un Urban
Dom Jul 15, 2018 5:22 pm por Medvedev

» En memòria de Peter Prusov.
Miér Jul 11, 2018 6:50 am por Medvedev

» Ventas de Nivas en Rusia durante el mes de junio del 2018
Sáb Jul 07, 2018 5:23 pm por Medvedev

» Convertir tu Niva en un Niva Bronto
Miér Jul 04, 2018 4:32 pm por Medvedev

» Los detalles de la próxima actualización LADA 4x4
Miér Jul 04, 2018 4:19 pm por Medvedev

Tienda euro4x4parts


Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Tienda Lada Power
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis

Trial de veritat

Ir abajo

Trial de veritat

Mensaje por Medvedev el Lun Feb 01, 2016 10:11 am

Com no recordo si aquest vídeo el tenim penjat, ho deixo aquí perquè veieu el que és fer trial de veritat, és antic, però la veritat que dóna gust veure com es mou el Niva per aquests pedregars. Ni cinturó de seguretat, ni volant modern el de pasta original, ni seients envoltants, els de sèrie del 1.6, amb les llantes originals, aquests si amb pneumàtics més alts i de pur trial, (no sé quina mesura tindrà, però segurament una 205 , o semblant), però no toca a la xapa. L'únic dubte que m'assalta és si va amb la reductora de sèrie o és la súper reductora.
Espero que gaudiu tant com jo al veure-ho.

avatar
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4459
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Re: Trial de veritat

Mensaje por Invitado el Lun Feb 01, 2016 1:47 pm

El conductor es ni mes ni menys que Jean claude Briavoine, un habitual pilot de Lada poch. Va correr amb els primers nivas ( praxticament de serie) en el dakar, i va acabar amb els "proto.
Per mi, la dificultat mes gran del video, es la posibilitat de volcar quan gira la direcio amb el cotxe inclinat, que en qualsevol roca al baixar la roda, et pot baixar masa i fer aixecar una roda del altre eix etc.. S'ha de tenir molta tencnica i ell, la tenia. Sense asistida, sense cinturo y sense baquets.

Invitado
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Re: Trial de veritat

Mensaje por Medvedev el Lun Feb 01, 2016 4:08 pm

Cal reconèixer que és o era un gran pilot i per descomptat sense seients especials ia més sense porta, fer aquesta trialera ja és saber per on trepitja el Niva, ja que si t'equivoques i bolca, et pots matar al sortir acomiadat del vehicle.
avatar
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4459
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.