Últimos temas
» Sortides per a l'any 2018
Hoy a las 4:36 pm por Soc_Jo

» LADA 4x4 torna a ser el líder de l'exportació automàtica de Rússia
Hoy a las 3:20 pm por Medvedev

» AEB: El Lada Niva va millorar la seva posició en el mercat rus
Hoy a las 3:16 pm por Medvedev

» Lada Niva & Suzuki Vitara
Ayer a las 4:53 pm por Medvedev

» Separar del motor el diferencial delantero
Ayer a las 4:46 pm por Medvedev

» Lada Niva 2121 restaurado completamente original
Ayer a las 10:38 am por Ferrans

» ruta 2 Diciembre zona Castellolí (Anoia)
Dom Dic 10, 2017 10:29 pm por Niva Classic

» Soport del motor
Dom Dic 10, 2017 9:09 pm por Charly214

» Lada Niva & Land Rover Defender
Dom Dic 10, 2017 10:04 am por Charly214

» Otro vídeo de nuestros amigos rusos
Jue Dic 07, 2017 5:30 pm por Medvedev

» Descripción de la zapatilla tensora ZVZZZTZ y análisis de mitos
Miér Dic 06, 2017 5:05 pm por Medvedev

» Diferentes velocidades máximas de turismos Lada
Mar Dic 05, 2017 8:12 am por Medvedev

» deposito gasolina
Lun Dic 04, 2017 11:10 pm por coexis

» Elecciones Club Lada Niva España
Lun Dic 04, 2017 3:36 pm por Soc_Jo

» НИВА БРОНТО ( Niva Bronto)
Sáb Dic 02, 2017 6:34 pm por Medvedev

» Kit elevación del Niva
Jue Nov 30, 2017 6:02 pm por coexis

» Buscando arbol de leva 21214
Miér Nov 29, 2017 6:10 pm por Medvedev

» Diferència en un Urban entre la reductora de sèrie i la súper reductora
Miér Nov 29, 2017 3:59 pm por Medvedev

» Los 10 mejores 4x4 de la historia
Miér Nov 29, 2017 7:55 am por Medvedev

» Rele interferencias
Mar Nov 28, 2017 9:57 pm por Jaime Egarresta

Tienda euro4x4parts

Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Tienda Lada Power
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis

Tornada a casa

Página 2 de 4. Precedente  1, 2, 3, 4  Siguiente

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Tornada a casa

Mensaje por Medvedev el Miér Jun 03, 2015 8:06 pm

Recuerdo del primer mensaje :

Hola sóc el Niva de Medvédev i d'aquí a dos anys faré si tot va bé el meu 25 aniversari i la veritat estic pensat molt seriosament anar a veure la meva mare "АВТОВАЗ", fa ja molts anys que em vaig anar del seu costat i la veritat és que l'enyoro moltíssim. Sé que és un viatge molt llarg més o menys d'uns 4.647 km., Però sense pressa però sense pausa es poden fer.

Això si cal planificar molt bé la ruta a seguir, buscant hotels adequats amb aparcament perquè durant la nit estigui ben resguardat. També caldria intentar comptar amb l'ajuda de l'importador espanyol ia ser possible de la meva mare doncs seria molt bonic que tornés a veure'ns a mi ia diversos dels meus germans els seus fills.

En fi ja anirem fent el planing adequat per poder desenvolupar aquesta idea que he tingut.

Salutacions a tots els meus germans ia tots els seus conductors.

La ruta és Barcelona, França, Alemanya, Polònia, Bielorússia, Moscou i Togliatti

Bé germans a veure quants us animeu que cal anar fent el planing
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Re: Tornada a casa

Mensaje por Charly214 el Vie Jun 12, 2015 8:43 pm

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Medvedev el Sáb Jun 13, 2015 10:43 am

Charly214, hay que averiguar donde esta este Club LADA NIVA IG, a ver si tienen e-mail o forma de contacto e ir preguntando si piensan hacer algo para el 40 aniversario del Niva y así nos podríamos encontrar con los que vayamos (de momento yo), y acabaríamos la ruta juntos.

Los que van a Togliatti este año, los más lejanos son los de Dinamarca, que tiene solo unos 1.200 kilómetros menos que saliendo desde Barcelona y esto no es tanto por autopista.

Veo que en otros países la gente está más animada que por aquí.

Saludos
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Admin el Sáb Jun 13, 2015 11:00 am

El Club es de Alemania. Ellos hacen cada año una KDD muy guapa en Alemania. No estaría mál ir un año a esa KDD.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

Última edición por Admin el Sáb Jun 13, 2015 11:04 am, editado 2 veces
Admin
SEGUIDOR DEL NIVA
SEGUIDOR DEL NIVA

http://www.foronivamania.com

Mensaje por Medvedev el Sáb Jun 13, 2015 12:56 pm

Si ya había oído alguna vez que hacen una kedada anual de impresión, los alemanes son diferentes y ellos sí que están dispuestos a viajar con sus Nivas y sí, sería interesante ir alguna vez a Alemania a una de estas kedadas, pero eso sí o viene alguien que hable como mínimo inglés o preferiblemente alemán o yo no voy, ya que sin saber alguno de estos dos idiomas la verdad que se pasa mal.

En el año 2017 a Togliatti y si hay pasta y alguien se anima, el 2018 a Alemania.

Saludos
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por penti el Sáb Jun 13, 2015 5:51 pm

Medvedev, això que planeges no és un viatge, és quasi una aventura!!
Si em deixo portar pel cor, ja estaria apuntat, però el cap... Tenim que:
1.- TEMPS. No és un viatge de pocs dies. Soc autònom, així que masses dies de vacances no me'ls puc permetre.
2.- COTXE. Estic segur que el meu niva arribaria, però hauria de "posar-lo a punt". I això vol dir capota nova...
3.-DINERS. Es un dels factors claus. Això ha de valdre una pasta. I no se jo si es trobarien gaires patrocinadors, a menys que Lada Espanya s'enrotlli...
4.-ACOMPANYANT/PARENTA. Important també. S'ha de tenir contenta a la parella. Si ella no ve, es pot trobar un altre acompanyant de prou confiança per deixar-li el cotxe i així repartir despeses. Però no és fàcil.
5.- VISITA A LADA/PAPERASSA. S'hauran de fer moltes gestions i moure molta documentació. No serà fàcil....
O sigui que, resumint: tu planeja-ho tot i jo t'asseguro que m'ho miraré amb carinyo. Però no et puc assegurar res. Encara que m'agradaria moltíssim venir amb tu.
penti
SEGUIDOR DEL NIVA
SEGUIDOR DEL NIVA

Mensaje por penti el Sáb Jun 13, 2015 5:52 pm

Per cert Medvedev, que ets una mica rus????? Se't veu molt al corrent de tot el que hi ha allà.
penti
SEGUIDOR DEL NIVA
SEGUIDOR DEL NIVA

Mensaje por Medvedev el Sáb Jun 13, 2015 6:18 pm

Començarem per l'últim, els papers. Això és precisament el més fàcil, només es necessita una invitació per anar a Rússia, i no cal que sigui de Avtovaz, pot ser d'un amic, no tinc aquest problema, si fóssim molts es demana a Avtovaz o al lloc adequat, que aquest torno a repetir no és el problema i llest.

Amb la invitació vas al Consolat General de Rússia a Barcelona i treus el Visat.

A Bielorússia, per aquest menester tampoc hi hauria problemes per treure el Visat per transitar pel seu país i la resta de països com a ciutadans de la UE no necessitem res.

La resta ja és un altre tema, jo ja sé que aquí hi ha poc esperit d'aventura a diferència d'Alemanya que ja han organitzat la visita a Togliatti (l'any passat) i van ser fins i tot de Dinamarca, però són altres països més acostumats a fer aventures i per a ells això són les vacances.

Es necessita tenir dues setmanes lliures ja que el viatge d'anada amb visita a Moscou i visitant una mica els llocs on vas a dormir durarien 6 dies. Sortint per dir alguna cosa un dissabte, arribaries a Togliatti el dijous següent, visita a la fàbrica el divendres ia partir d'aquí es decideix, el dissabte de descans per visitar Togliatti i el diumenge cap a casa altra vegada, bé com ja he dit moltes vegades en Niva una altra vegada, amb la qual cosa tens altres sis dies de viatge, visitant alguna coseta que ho has visitat en el viatge d'anada i s'arriba divendres o bé es surt el dilluns, aprofites el diumenge per visitar alguna zona a prop de Togliatti i si et vas de Togliatti dilluns arribes el dissabte següent.

L'altra alternativa és embarcar els cotxes en contenidors o tren o tràiler, no sé ara mateix la manera de transport en el qual podrien tornar els Nivas i llavors es surt per a Moscou visitant diverses ciutats pel camí (dos dies) i el dimecres o dijous et marxes de Moscou en avió, però dues setmanes de vacances les has de tenir.

Si no hi ha aquest temps disponible ja no cal ni tan sols preguntar que costa el viatge.

Si es tenen aquestes dues setmanes llavors es fa la ruta que ja la tinc feta, es miren les despeses de combustible, autopista, hotels i menjar ia partir d'aquí tots els interessats han de buscar espònsor i per buscar espònsor tindríem fins al setembre de l'any que ve, si s'aconsegueixen espònsor o diners, doncs els que el tinguin se'n van de viatge i si no s'ha aconseguit es deixa córrer.

Sí sóc mig rus diguem d'adopció, la meva dona en pau descansi era russa i sempre he tingut molta curiositat per aquest immens país i m'agrada moltíssim, he visitat Rússia 5 vegades en 5 anys amb una durada d'un mes en cadascuna de les visites .
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Invitado el Lun Jun 15, 2015 8:22 pm

no cal que et digui l'enveja que em fa saber que has estat 5 mesos de la teva vida a russia! Smile Smile Smile Smile Smile

Per cert, jo he vist la ruta, i tot i que jo no hem crec que en tot el viatge no tinguem cap problema, si que mirant la ruta, es bastant mes factible del que sembla.

Invitado
Invitado

Mensaje por Soc_Jo el Lun Jun 15, 2015 10:58 pm

Osti tu, sona bé tot això, però crec què és complicat de nassos. D'entrada aconseguir les dos setmanes, més que menys, de vacances al abril per exemple. En el meu cas potser que no tingui cap problema per fer-les, com que m'enganxi treballan als Estat Units.
Tema diners, potser no és crític però no per això menys important.
De quan estem parlant?? 1.000, 2.000 euros?? I això anant to bé, que no surtin problemes.
La resta de coses segur que son facilment superables. Si fa bon temps, de camping amb la tenda i matalas inflable. Més barat impossible.
Es qüestió d'anar madurant l'idea i mica en mica potser és vegi més clara que així "a bote pronto".
Com diuen a foro coches, "pillo sitio" per veure com es desenvolupa l'assumpte.

Saludos
Soc_Jo
FAN DEL NIVA
FAN DEL NIVA

Localización : Isona i Conca Dellà (Lleida) / Barcelona / Catalunya

Mensaje por Medvedev el Mar Jun 16, 2015 8:07 am

La veritat Soc_jo, que encara no he calculat el preu aproximat per anar a Togliatti, fins ara tinc la ruta que jo proposo, tenia intenció de posar els preus dels hotels per anar a dormir, però la teva idea de fer-ho part del viatge en tenda de campanya tampoc és mala idea, almenys fins a Alemanya, a Polònia no sé que tal es podria fer el de la tenda de campanya, ara a Bielorússia ia Rússia crec que el millor seria fer-ho en hotels.

Llàstima de no tenir baca, ja que hi ha unes tendes de campanya per al Niva, però bé es pot mirar de fer d'aquesta manera, ara m'imagino que s'hauria d'anar a fer l'acampada nocturna a càmpings o es pot fer directament en els descansos de les autopistes, no sé com funciona això a França i Alemanya, ni a Polònia, si tu ho pots esbrinar ens faries un favor, ja que jo no sé com fer-ho.

TRAJECTE
Barcelona - la Jonquera, primera parada de 15 minuts - 158 km
La Jonquera - Nimes 10 minuts d'aturada - 238 km
Nimes - Lió 15 minuts d'aturada - 251 km
Besançon, França aquí ens quedarem a sopar i dormir - 258 km
Total el primer dia 905 km

2n dia de viatge

Besançon, França fins Heidelberg, Alemanya, 361 km, amb parada de 30 minuts i repostatge de benzina.
Heidelberg, Alemanya fins Nürnberg Hbf, Alemanya 230 km, parada de 10 minuts.
Nürnberg Hbf, Alemanya fins Leipzig, Alemanya 281 km. parada d'una nit.

Total 872 km.

3r dia de viatge

Leipzig, Alemanya fins a Berlín, Alemanya, 15 minuts d'aturada 190 km

Berlín, Alemanya fins Poznań, Polònia, 15 minuts d'aturada 275 km

Poznań, Polònia fins Varsòvia, Polònia parada per dormir i petita visita a la ciutat 310 km.

Total 775 km
4t dia de viatge

Varsòvia, Polònia fins Białystok, Polònia, 15 minuts de descans 192 km.

Białystok, Polònia fins a Minsk, Bielorússia, 1 hora de descans 347 km

Minsk, Bielorússia fins a Smolensk, Rússia per per passar la nit 330 km

Total 869
5è dia de viatge
Smolensk, Rússia fins a Moscou es decideix si s'atura aquí i es visita alguna cosa la ciutat o es per a la tornada 398 km.
Moscou fins Riazan, Província de Riazan, Rússia 15 minuts d'aturada 199 km

Total 597, si ens quedem a veure Moscou es pernocta a Riazan
6è dia

Riazan, Província de Riazan, Rússia fins Penza, Rússia 30 minuts de descans 444 km.

Penza, Rússia fins Togliatti, Província de Samara, Rússia final del viatge 347 km.

Dins d'aquests 6 dies de viatge falta incloure un descans per menjar que serà més o menys llarg depenent de com es vagi desenvolupant la ruta

Total 731 km.

Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Medvedev el Mar Jun 16, 2015 12:03 pm

Bé aquí us deixo una foto d'un Niva amb la casa a sobre com els cargols i un enllaç on es veu una altra manera de transformar el Niva en una cotxe llit, més barat impossible, que per això es van dissenyar els seients del Niva 1.6 curts, per poder transformar-lo en un llit, que a la majoria dels russos els encanta el bosc i pernoctar fins i tot en ell, que no sempre és hivern a Rússia, ia més els enginyers de disseny quan dissenyen alguna cosa ho fan per alguna raó i el tema de aquests seients del 1.6 en la seva època van ser molt criticats, però la gran majoria de persones no sabien que es van fer expressament així per poder transformar el Niva en un llit.

JordiNivaKG, aquí tens una manera barata de fer el viatge a Rússia, que el teu Niva molón verd Miura porta els seients de sèrie, ideal per transformar-lo.

Jo per la meva part crec que intentaré comprar un baca d'aquestes amb la tenda de campanya a sobre, ja que ara que estic retirat de la feina, vull aprofitar al màxim la meva Niva per fer caravaning i això és molt més barat que una caravana, encara que evidentment és bastant més còmoda la caravana.
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Invitado el Mar Jun 16, 2015 1:00 pm

Med, si necesites una baca, jo tinc una " Fapa" reforçada, que les venien especifiques per tot terrenys ( el que me la va donar, tenia un niva i la portava en ell). Te les potes més amples i les barres son mes gruixudes, nomes s'ha d epintar i cambiar tota la tornilleria, si t'interesa, te l'arreglo i te la deixo.

Jo portaria la baca, per si vols portar un cofre a sobre, per muntar una tenda...jo no ho faria. Es molt incomode puja ri baixar, necesites l'escala etc.....

Lo de Soc_Jo em sembla molt bona idea, tema tenda, i com dius tu, bielorussia, russia....hotel.

La meva tieta ha estat per varis paisos via camping( polonia tambe), si voleu, li puc preguntar l'estat general dels campings per alla etc.

Jo amb ella, vaig estar en un a Dinamarca, incrieble, era imnens, tot verd...precios!( pero no te res a veure aixó, era un petit record que m'ha vingut ara al cap ejeje).

Invitado
Invitado

Mensaje por Invitado el Mar Jun 16, 2015 1:08 pm

El tema del link dels seients per domrir, es la Mteixa idea dels seat 1500, quedaven igual.

El que no entenc, és com pleguen enrere el respatller del seient del darrera, descollant els anclatges que l'aguanten?

Invitado
Invitado

Mensaje por Medvedev el Mar Jun 16, 2015 1:23 pm

Jordinivakg, el tema baca m'interessa ja me la ensenyaràs. El tema comoditat en pujar i baixar de la tenda de campanya no m'importa.

I si, si us plau pregunta-pels càmping fins a Polònia a la teva tieta.
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Charly214 el Mar Jun 16, 2015 5:29 pm

Medvedev te dejo un enlace para que te animes más.

Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Charly214 el Mar Jun 16, 2015 8:45 pm

Otra opción puede ser esta Medvedev

Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Medvedev el Mar Jun 16, 2015 9:50 pm

Muy guapo este Niva con la barca. Me ha dejado estupefacto estos belgas al hacer o querer hacer Belgica-Mongolia, pasando por gran parte de Rusia y despues de llegar a Mongolia, volver a Belgica pasando por Turquia. Para que despues digais que los Nivas no son duros.

Y ademas es un Niva del año 2002, yo de Avtovaz les compraba el Niva una vez acabada su aventura y lo ponia en un Museo.

Que habra entre ida y vuelta 20.000 km., no esta mal
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Charly214 el Mar Jun 16, 2015 10:00 pm

No se que clase de trabajo tienen, seguramente estarán en paro o tienen su propio comercio o empresa. Tiene la suerte que la mujer le acompaña en sus aventuras. Cosa difícil de encontrar. Yo he hecho muchos viajes largos con él y se lo que es. Ah! y también tienen buena cartera.
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Charly214 el Mar Jun 16, 2015 10:01 pm

Eso si lleva GPL, mayor autonomía y más económico en Europa. En el resto de sitios no lo se.
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Medvedev el Mar Jun 16, 2015 10:02 pm

Lo de la cartera seguro o algun sponsor

En Rusia tambien
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Charly214 el Miér Jun 17, 2015 4:37 am

No creo que lleve sponsor, no es fácil conseguir que te patrocinen. El coche ni ellos llevan adhesivos.
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Medvedev el Miér Jun 17, 2015 9:38 am

No, seguramente este Niva haga la ruta por su cuenta sin patrocinadores, eso si, es una pasada la aventura, que suerte tienen de poder hacerla.
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Medvedev el Miér Jun 17, 2015 5:58 pm

Bueno aquí un par de enlaces de tiendas de campaña clásicas, las de techo para 4x4 quedan descartadas son carísimas.

Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Medvedev el Miér Jun 17, 2015 6:18 pm

Bé estava calculant, quina despesa en combustible podríem tenir en aquest apassionant viatge de tornada a la mare dels Nivas (Avtovaz).

Com ja he dit en diverses ocasions, la idea és anar tranquil·lament a 100 km / hora amb la qual cosa calculo una despesa de 10 litres als 100, encara que a aquesta velocitat la meva Niva en l'actualitat està gastant 9 litres o menys, però calculem 10 litres als 100.

Com des de Barcelona a Togliatti hi ha 4647 km, es gastarien uns 465 litres de benzina anada i altres tants a la tornada, per tant estem parlant de 930 litres. A quant val la gasolina ara, val a uns 1,25 € litre, a França no sé què val i a Alemanya tampoc, encara que són més cares que aquí, a Polònia i Bielorússia segur que és més barata que aquí però tampoc sé que valen i en Rússia, aproximadament la meitat que aquí. Bé doncs ho vaig a calcular a 1.50 € el litre amb la qual cosa si multipliquem 465 litres per 1.50 € litre ens surten 697,50 € en l'anada i un altre tant en la volta si és que es torna amb Niva, que és el que jo faria, o sigui calculem altres 697.50 litres i estem parlant de 1395 €, arrodonim a 1.400 €. Ja només falta l'autopista, el menjar i el lloc on dormim.
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Charly214 el Miér Jun 17, 2015 6:28 pm

Hombre, pon una media de 11litros, que tienes que subir subidas largas, no va a ser todo llano y bajadas.
A velocidad tortuga se necesitan 6 días conduciendo 8 horas al volante + el tiempo de repostar, de comer y hacer necesidades varias. Creo que un promedio de 9 horas y media o 10 por día en la carretera. No me imagino lo pesado que va ha ser el viaje.
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Página 2 de 4. Precedente  1, 2, 3, 4  Siguiente

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba