Últimos temas
» Trobada anual Nivista catalana 2018
Ayer a las 3:41 pm por Medvedev

» Niva, UAZ Patriot. La primera reunión del club de Siberia 4x4
Sáb Mayo 19, 2018 5:22 pm por Medvedev

» Otro vídeo de nuestros amigos rusos
Jue Mayo 17, 2018 4:21 pm por Medvedev

» Avería en sonda
Mar Mayo 15, 2018 4:12 pm por Medvedev

» Delta de l'Ebre/Delta del Ebro
Mar Mayo 15, 2018 7:09 am por Medvedev

» Buenos frenos
Dom Mayo 13, 2018 5:12 pm por Medvedev

» Maniguets nous i condensador aire condicionat.
Sáb Mayo 12, 2018 5:07 pm por Medvedev

» Vendes a Rússia de Nivas
Jue Mayo 10, 2018 4:13 pm por Medvedev

» Esta es mi joya de colección
Jue Mayo 10, 2018 12:20 am por Charly214

» 140.000 Kms y 14 años
Lun Mayo 07, 2018 6:09 pm por Medvedev

» Separar del motor el diferencial delantero
Sáb Mayo 05, 2018 4:24 pm por Charly214

» 5 modificaciones que si funcionan
Vie Mayo 04, 2018 5:28 pm por Medvedev

» Lada Niva Urban en Tunez
Vie Mayo 04, 2018 3:58 pm por Medvedev

» Viajando en un Niva por Europa
Vie Mayo 04, 2018 6:39 am por Medvedev

» Catalitzador 1.7i multipunt
Jue Mayo 03, 2018 10:58 pm por Sergi

» Restauració completa d'un Niva
Mar Mayo 01, 2018 5:04 pm por Medvedev

» Nuevo juguete para mi niva
Mar Mayo 01, 2018 5:00 am por Charly214

» Niva diesel VW -1.9 SDI
Sáb Abr 28, 2018 4:40 pm por Medvedev

» Ricciardo and Verstappen
Sáb Abr 28, 2018 4:13 pm por Medvedev

» Nivas i UAZ
Jue Abr 26, 2018 5:10 pm por Medvedev

Tienda euro4x4parts


Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Tienda Lada Power
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis

Sortida des de Ripoll - Girona

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Ir abajo

Sortida des de Ripoll - Girona

Mensaje por Medvedev el Sáb Ene 02, 2016 7:51 pm

Recuerdo del primer mensaje :

Avui dia 2 de gener del 2016, per estrenar l'any quatre de nosaltres amb els nostres Nivas (Subi, Jassius, Mecagunlow i un servidor (Medvédev), hem fet una matinal, tranquil·la al principi amb els clàssics paisatges arbrats d'aquesta meravellosa terra i en el punt intermedi, hi havia una petita zona anomenada les Lloses, on es troba un fangar, el qual estava amb poquíssima aigua, però el fang que hi havia era súper enganxós, tant l'amic Jassius, que aquesta vegada portava pneumàtics de carretera i no ha volgut entrar, (doncs jo havia predit que el que entrés, quedaria enganxat), com així ha estat, com jo (que tampoc porto pneumàtics adequats ia més no m'agrada gens el fang), hem passat pel camí que hi havia al costat.

Mecagunlow, s'ha decidit a entrar i com havia dit s'ha quedat enganxat, era un fangar de nassos ia més s'ha quedat en encreuament de ponts i així, sense bloquejador de diferencial posterior o davanter o en els dos eixos no hi ha manera de passar . Subi que ha entrat al rescat, per aquelles casualitats de la vida, li ha patinat el cul del seu Niva i també s'ha quedat enganxat al fer també encreuament de ponts i no hi havia manera de sortir; al final Jassius que té un wich de posar i treure, primer amb Subi, l'ha enganxat i l'ha tret i després Subi en intentar treure a Mecagunlow i no poder, també gràcies al winch de Jassius, ha sortit del fangar.

Entre tant se'ns han acostat altres companys del 4x4, portaven una bona artilleria, 1 Discovery i un Mercedes G curt, molt antic, però amb un motor de 3.000 cc i només 80 CV (diésel), això si amb tres bloquejos, en veure que tant Subi, com Mecagunlow, han acabat de passar per la resta del fangar aquest, ha volgut fer el tros aquest però a la inversa i al final he pogut contemplar un Mercedes actuant en ple fang, només entrar a la zona de fang es ha quedat, però això ja estava previst, (els pneumàtics cal dir que eren normals, mistos, res de tacs), llavors ha connectat els bloquejos i companys això ja és una altra història, tot i que ha patinat en el fang ha fet tot el tros sense dificultat, excepte la rampa final que això ja són figues d'un altre paner, se'ns feia tard i ens hem marxat, sense saber si al final l'ha pujat o ho ha deixat córrer.

He de dir que sense bloquejos en el fang el Mercedes G, el curt, almenys els antics es queden igual o amb més facilitat que els Nivas, ara amb bloquejos són una veritable màquina.

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

Demà més fotos i vídeos
avatar
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4369
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo


Re: Sortida des de Ripoll - Girona

Mensaje por Charly214 el Mar Ene 05, 2016 2:39 am

Si lo impide los paragolpes, claro que no. Si tiene movilidad sorprende lo que llega hacer con el eje trasero bloqueado.
avatar
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 3071
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Re: Sortida des de Ripoll - Girona

Mensaje por Charly214 el Mar Ene 05, 2016 2:40 am

Para estos casos es mejor contar con tu Winch.
avatar
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 3071
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.