Últimos temas
» Aquest és el meu Нивушка
Ayer a las 5:00 pm por Medvedev

» KDD Nacional Club Amigos Lada Niva
Jue Feb 14, 2019 7:31 am por Medvedev

» Esta es mi joya de colección
Dom Feb 10, 2019 11:19 pm por Charly214

» Tracción animal para sacar a un Niva
Sáb Feb 09, 2019 8:37 am por Medvedev

» Curso de dunas, navegación y orientación. Marruecos. Semana Santa 2019
Miér Feb 06, 2019 1:54 pm por josep

» Ruta 4x4 Destino Pedraforca
Miér Feb 06, 2019 1:40 pm por josep

» El todoterreno ruso UAZ Hunter desembarca en las dunas mexicanas (vídeo)
Mar Feb 05, 2019 4:35 pm por Medvedev

» Compra catalizador en Rusia
Sáb Feb 02, 2019 4:13 pm por Medvedev

» Taller H.A.D (Barcelona)
Vie Feb 01, 2019 9:14 am por Charly214

» Tinte negro para nuestros Niva
Miér Ene 30, 2019 6:58 am por Medvedev

» Soport del motor
Lun Ene 28, 2019 9:28 pm por Charly214

» 0 a 100 de un Lada Bronto
Vie Ene 25, 2019 3:49 pm por Medvedev

» Salidas de rusos con Nivas
Jue Ene 24, 2019 3:48 pm por Medvedev

» Tuning Niva total
Miér Ene 23, 2019 7:21 pm por Medvedev

» Vendes any 2018 Nivas i Chevrolet Nivas
Lun Ene 21, 2019 7:04 am por Medvedev

» Reforçant el Niva (Reforzando el Niva)
Vie Ene 18, 2019 12:00 pm por coexis

» Reglaje del árbol de levas
Lun Ene 14, 2019 4:07 pm por Medvedev

» Sortides 2019
Lun Ene 14, 2019 4:04 pm por Medvedev

» El Niva 5 puertas
Jue Ene 10, 2019 4:34 pm por Medvedev

» Paseando por la nieve y comiendo un buen filete
Lun Ene 07, 2019 6:37 pm por Medvedev

Tienda euro4x4parts


Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Tienda Lada Power
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis

Sortida des de Ripoll - Girona

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Ir abajo

Sortida des de Ripoll - Girona

Mensaje por Medvedev el Sáb Ene 02, 2016 7:51 pm

Recuerdo del primer mensaje :

Avui dia 2 de gener del 2016, per estrenar l'any quatre de nosaltres amb els nostres Nivas (Subi, Jassius, Mecagunlow i un servidor (Medvédev), hem fet una matinal, tranquil·la al principi amb els clàssics paisatges arbrats d'aquesta meravellosa terra i en el punt intermedi, hi havia una petita zona anomenada les Lloses, on es troba un fangar, el qual estava amb poquíssima aigua, però el fang que hi havia era súper enganxós, tant l'amic Jassius, que aquesta vegada portava pneumàtics de carretera i no ha volgut entrar, (doncs jo havia predit que el que entrés, quedaria enganxat), com així ha estat, com jo (que tampoc porto pneumàtics adequats ia més no m'agrada gens el fang), hem passat pel camí que hi havia al costat.

Mecagunlow, s'ha decidit a entrar i com havia dit s'ha quedat enganxat, era un fangar de nassos ia més s'ha quedat en encreuament de ponts i així, sense bloquejador de diferencial posterior o davanter o en els dos eixos no hi ha manera de passar . Subi que ha entrat al rescat, per aquelles casualitats de la vida, li ha patinat el cul del seu Niva i també s'ha quedat enganxat al fer també encreuament de ponts i no hi havia manera de sortir; al final Jassius que té un wich de posar i treure, primer amb Subi, l'ha enganxat i l'ha tret i després Subi en intentar treure a Mecagunlow i no poder, també gràcies al winch de Jassius, ha sortit del fangar.

Entre tant se'ns han acostat altres companys del 4x4, portaven una bona artilleria, 1 Discovery i un Mercedes G curt, molt antic, però amb un motor de 3.000 cc i només 80 CV (diésel), això si amb tres bloquejos, en veure que tant Subi, com Mecagunlow, han acabat de passar per la resta del fangar aquest, ha volgut fer el tros aquest però a la inversa i al final he pogut contemplar un Mercedes actuant en ple fang, només entrar a la zona de fang es ha quedat, però això ja estava previst, (els pneumàtics cal dir que eren normals, mistos, res de tacs), llavors ha connectat els bloquejos i companys això ja és una altra història, tot i que ha patinat en el fang ha fet tot el tros sense dificultat, excepte la rampa final que això ja són figues d'un altre paner, se'ns feia tard i ens hem marxat, sense saber si al final l'ha pujat o ho ha deixat córrer.

He de dir que sense bloquejos en el fang el Mercedes G, el curt, almenys els antics es queden igual o amb més facilitat que els Nivas, ara amb bloquejos són una veritable màquina.

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

Demà més fotos i vídeos
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4614
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo


Re: Sortida des de Ripoll - Girona

Mensaje por Charly214 el Mar Ene 05, 2016 2:39 am

Si lo impide los paragolpes, claro que no. Si tiene movilidad sorprende lo que llega hacer con el eje trasero bloqueado.
Charly214
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 3176
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Re: Sortida des de Ripoll - Girona

Mensaje por Charly214 el Mar Ene 05, 2016 2:40 am

Para estos casos es mejor contar con tu Winch.
Charly214
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 3176
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.