Últimos temas
» Soroll a la transfer
Hoy a las 1:42 am por Charly214

» Sortida matinal 1 novembre
Ayer a las 6:07 pm por Medvedev

» Cuadro de instrumentos
Ayer a las 4:31 pm por Medvedev

» Тюнинг салона Нивы
Ayer a las 8:27 am por Medvedev

» Pinyó de la distribució
Ayer a las 8:22 am por Medvedev

» Kit maniguets
Ayer a las 8:19 am por Medvedev

» Tapes laterals de més luxe
Ayer a las 8:16 am por Medvedev

» Material insonoritzant del capó
Ayer a las 8:12 am por Medvedev

» Lada 2329 Pick Up
Ayer a las 8:04 am por Medvedev

» Comiat de l'any commemoratiu del 40 aniversari del Lada Niva
Dom Oct 15, 2017 9:33 am por Medvedev

» Consum del Niva
Sáb Oct 14, 2017 12:14 pm por Medvedev

» Así se ensamblan los LADA Vesta
Sáb Oct 14, 2017 7:36 am por Medvedev

» Diferencias entre el nuevo y el antiguo Niva
Jue Oct 12, 2017 11:06 pm por Charly214

» Vendes de Nivas a Rússia durant set 2017
Mar Oct 10, 2017 3:52 pm por Medvedev

» Tren posterior desplaçat (cap a la dreta)
Dom Oct 08, 2017 10:02 pm por Soc_Jo

» Rezvani TANK
Dom Oct 08, 2017 9:57 pm por Soc_Jo

» Kit elevación del Niva
Jue Oct 05, 2017 9:33 pm por Medvedev

» Caja de cambios reforzada para el Lada Niva
Jue Oct 05, 2017 6:30 pm por Medvedev

» Lada 4x4 Vs Abarht
Jue Oct 05, 2017 5:57 pm por Medvedev

» Otro vídeo de nuestros amigos rusos
Jue Oct 05, 2017 5:12 pm por Medvedev

Tienda euro4x4parts


Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Tienda Lada Power
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis

Sortida des de Ripoll - Girona

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Sortida des de Ripoll - Girona

Mensaje por Medvedev el Sáb Ene 02, 2016 7:51 pm

Recuerdo del primer mensaje :

Avui dia 2 de gener del 2016, per estrenar l'any quatre de nosaltres amb els nostres Nivas (Subi, Jassius, Mecagunlow i un servidor (Medvédev), hem fet una matinal, tranquil·la al principi amb els clàssics paisatges arbrats d'aquesta meravellosa terra i en el punt intermedi, hi havia una petita zona anomenada les Lloses, on es troba un fangar, el qual estava amb poquíssima aigua, però el fang que hi havia era súper enganxós, tant l'amic Jassius, que aquesta vegada portava pneumàtics de carretera i no ha volgut entrar, (doncs jo havia predit que el que entrés, quedaria enganxat), com així ha estat, com jo (que tampoc porto pneumàtics adequats ia més no m'agrada gens el fang), hem passat pel camí que hi havia al costat.

Mecagunlow, s'ha decidit a entrar i com havia dit s'ha quedat enganxat, era un fangar de nassos ia més s'ha quedat en encreuament de ponts i així, sense bloquejador de diferencial posterior o davanter o en els dos eixos no hi ha manera de passar . Subi que ha entrat al rescat, per aquelles casualitats de la vida, li ha patinat el cul del seu Niva i també s'ha quedat enganxat al fer també encreuament de ponts i no hi havia manera de sortir; al final Jassius que té un wich de posar i treure, primer amb Subi, l'ha enganxat i l'ha tret i després Subi en intentar treure a Mecagunlow i no poder, també gràcies al winch de Jassius, ha sortit del fangar.

Entre tant se'ns han acostat altres companys del 4x4, portaven una bona artilleria, 1 Discovery i un Mercedes G curt, molt antic, però amb un motor de 3.000 cc i només 80 CV (diésel), això si amb tres bloquejos, en veure que tant Subi, com Mecagunlow, han acabat de passar per la resta del fangar aquest, ha volgut fer el tros aquest però a la inversa i al final he pogut contemplar un Mercedes actuant en ple fang, només entrar a la zona de fang es ha quedat, però això ja estava previst, (els pneumàtics cal dir que eren normals, mistos, res de tacs), llavors ha connectat els bloquejos i companys això ja és una altra història, tot i que ha patinat en el fang ha fet tot el tros sense dificultat, excepte la rampa final que això ja són figues d'un altre paner, se'ns feia tard i ens hem marxat, sense saber si al final l'ha pujat o ho ha deixat córrer.

He de dir que sense bloquejos en el fang el Mercedes G, el curt, almenys els antics es queden igual o amb més facilitat que els Nivas, ara amb bloquejos són una veritable màquina.

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

Demà més fotos i vídeos
avatar
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 3705
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo


Re: Sortida des de Ripoll - Girona

Mensaje por Charly214 el Mar Ene 05, 2016 2:39 am

Si lo impide los paragolpes, claro que no. Si tiene movilidad sorprende lo que llega hacer con el eje trasero bloqueado.
avatar
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 2792
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Re: Sortida des de Ripoll - Girona

Mensaje por Charly214 el Mar Ene 05, 2016 2:40 am

Para estos casos es mejor contar con tu Winch.
avatar
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 2792
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.