Últimos temas
» Separar del motor el diferencial delantero
Ayer a las 7:42 pm por alexbona

» Niva 21214 i Chevrolet Niva
Ayer a las 7:30 pm por Medvedev

» Sortides per a l'any 2018
Ayer a las 7:23 pm por allnegre

» Modernitzant el nostre Lada Niva
Ayer a las 7:16 pm por Medvedev

» Restauració d'un Lada Niva
Ayer a las 7:01 pm por Medvedev

» La evolución de los famosos Lada rusos
Ayer a las 7:43 am por Medvedev

» La 'top model' rusa: la prensa alemana se queda boquiabierta ante el Lada Vesta
Ayer a las 7:31 am por Medvedev

» LADA 4x4 torna a ser el líder de l'exportació automàtica de Rússia
Mar Dic 12, 2017 3:20 pm por Medvedev

» AEB: El Lada Niva va millorar la seva posició en el mercat rus
Mar Dic 12, 2017 3:16 pm por Medvedev

» Lada Niva & Suzuki Vitara
Lun Dic 11, 2017 4:53 pm por Medvedev

» Lada Niva 2121 restaurado completamente original
Lun Dic 11, 2017 10:38 am por Ferrans

» ruta 2 Diciembre zona Castellolí (Anoia)
Dom Dic 10, 2017 10:29 pm por Niva Classic

» Soport del motor
Dom Dic 10, 2017 9:09 pm por Charly214

» Lada Niva & Land Rover Defender
Dom Dic 10, 2017 10:04 am por Charly214

» Otro vídeo de nuestros amigos rusos
Jue Dic 07, 2017 5:30 pm por Medvedev

» Descripción de la zapatilla tensora ZVZZZTZ y análisis de mitos
Miér Dic 06, 2017 5:05 pm por Medvedev

» Diferentes velocidades máximas de turismos Lada
Mar Dic 05, 2017 8:12 am por Medvedev

» deposito gasolina
Lun Dic 04, 2017 11:10 pm por coexis

» Elecciones Club Lada Niva España
Lun Dic 04, 2017 3:36 pm por Soc_Jo

» НИВА БРОНТО ( Niva Bronto)
Sáb Dic 02, 2017 6:34 pm por Medvedev

Tienda euro4x4parts


Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Tienda Lada Power
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis

Sortida des de Ripoll - Girona

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Sortida des de Ripoll - Girona

Mensaje por Medvedev el Sáb Ene 02, 2016 7:51 pm

Recuerdo del primer mensaje :

Avui dia 2 de gener del 2016, per estrenar l'any quatre de nosaltres amb els nostres Nivas (Subi, Jassius, Mecagunlow i un servidor (Medvédev), hem fet una matinal, tranquil·la al principi amb els clàssics paisatges arbrats d'aquesta meravellosa terra i en el punt intermedi, hi havia una petita zona anomenada les Lloses, on es troba un fangar, el qual estava amb poquíssima aigua, però el fang que hi havia era súper enganxós, tant l'amic Jassius, que aquesta vegada portava pneumàtics de carretera i no ha volgut entrar, (doncs jo havia predit que el que entrés, quedaria enganxat), com així ha estat, com jo (que tampoc porto pneumàtics adequats ia més no m'agrada gens el fang), hem passat pel camí que hi havia al costat.

Mecagunlow, s'ha decidit a entrar i com havia dit s'ha quedat enganxat, era un fangar de nassos ia més s'ha quedat en encreuament de ponts i així, sense bloquejador de diferencial posterior o davanter o en els dos eixos no hi ha manera de passar . Subi que ha entrat al rescat, per aquelles casualitats de la vida, li ha patinat el cul del seu Niva i també s'ha quedat enganxat al fer també encreuament de ponts i no hi havia manera de sortir; al final Jassius que té un wich de posar i treure, primer amb Subi, l'ha enganxat i l'ha tret i després Subi en intentar treure a Mecagunlow i no poder, també gràcies al winch de Jassius, ha sortit del fangar.

Entre tant se'ns han acostat altres companys del 4x4, portaven una bona artilleria, 1 Discovery i un Mercedes G curt, molt antic, però amb un motor de 3.000 cc i només 80 CV (diésel), això si amb tres bloquejos, en veure que tant Subi, com Mecagunlow, han acabat de passar per la resta del fangar aquest, ha volgut fer el tros aquest però a la inversa i al final he pogut contemplar un Mercedes actuant en ple fang, només entrar a la zona de fang es ha quedat, però això ja estava previst, (els pneumàtics cal dir que eren normals, mistos, res de tacs), llavors ha connectat els bloquejos i companys això ja és una altra història, tot i que ha patinat en el fang ha fet tot el tros sense dificultat, excepte la rampa final que això ja són figues d'un altre paner, se'ns feia tard i ens hem marxat, sense saber si al final l'ha pujat o ho ha deixat córrer.

He de dir que sense bloquejos en el fang el Mercedes G, el curt, almenys els antics es queden igual o amb més facilitat que els Nivas, ara amb bloquejos són una veritable màquina.

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

Demà més fotos i vídeos
avatar
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 3901
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo


Re: Sortida des de Ripoll - Girona

Mensaje por Charly214 el Mar Ene 05, 2016 2:39 am

Si lo impide los paragolpes, claro que no. Si tiene movilidad sorprende lo que llega hacer con el eje trasero bloqueado.
avatar
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 2848
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Re: Sortida des de Ripoll - Girona

Mensaje por Charly214 el Mar Ene 05, 2016 2:40 am

Para estos casos es mejor contar con tu Winch.
avatar
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 2848
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.