Últimos temas
» Motor 1.6 ocasio
Relació de compressió Icon_minitimeMiér Sep 18, 2019 8:36 am por penti

» Vídeo de los inicios de Lada en España
Relació de compressió Icon_minitimeDom Sep 15, 2019 4:12 pm por Medvedev

» Mi querida mamá
Relació de compressió Icon_minitimeSáb Sep 14, 2019 5:51 pm por Medvedev

» Debate sobre neumáticos
Relació de compressió Icon_minitimeVie Sep 13, 2019 12:48 pm por Charly214

» Primera sortida per després de l'estiu
Relació de compressió Icon_minitimeVie Sep 06, 2019 4:10 am por Medvedev

» Cuadro de instrumentos
Relació de compressió Icon_minitimeJue Sep 05, 2019 5:05 pm por Medvedev

» Súper reductora
Relació de compressió Icon_minitimeJue Ago 22, 2019 5:10 pm por Medvedev

» Mi 1.7mpi desde La Rioja
Relació de compressió Icon_minitimeJue Ago 22, 2019 5:02 pm por Medvedev

» Vendo ruedas (llantas y neumaticos)
Relació de compressió Icon_minitimeJue Ago 22, 2019 1:23 pm por enric Farguell

» rodamientos conicos delanteros
Relació de compressió Icon_minitimeLun Ago 12, 2019 8:36 am por coexis

» Manual de mecánica 1.7 mono punto
Relació de compressió Icon_minitimeDom Ago 11, 2019 9:06 pm por Charly214

» regulación presión combustible niva monopunto tbi 1.7i
Relació de compressió Icon_minitimeMiér Ago 07, 2019 4:29 pm por Medvedev

» Diferents relacions del canvi de marxes del Niva
Relació de compressió Icon_minitimeSáb Ago 03, 2019 10:27 am por Soc_Jo

» PROBLEMA CON PARADO DEL MOTOR
Relació de compressió Icon_minitimeSáb Ago 03, 2019 8:35 am por Dani Ramos

» Cambio de faros H4 a LED
Relació de compressió Icon_minitimeDom Jul 28, 2019 5:47 am por Charly214

» Alinear la transfer
Relació de compressió Icon_minitimeDom Jul 28, 2019 5:44 am por Charly214

» Tenemos nuevo colaborador del Foro la revista Código 4x4
Relació de compressió Icon_minitimeMar Jul 23, 2019 6:58 am por Medvedev

» El Niva tiene futuro en Alemania
Relació de compressió Icon_minitimeMiér Jul 03, 2019 7:05 pm por Medvedev

» Reprogramación de centralitas
Relació de compressió Icon_minitimeMar Jul 02, 2019 8:19 am por Adicto_abarth

» Sortida dia 22 de juny del 2019
Relació de compressió Icon_minitimeLun Jun 24, 2019 9:46 pm por Soc_Jo

Tienda Mikorama
Relació de compressió Ebay10
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Relació de compressió Shop2510
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Relació de compressió Logo10
Tienda Lada Power
Relació de compressió Lada_p11
Tienda Motor Ring
Relació de compressió Logo10
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Relació de compressió Logo10
Tienda 4x4 Travel
Relació de compressió Big_lo10
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis
Relació de compressió 16010

Relació de compressió

Ir abajo

Relació de compressió Empty Relació de compressió

Mensaje por Medvedev el Lun Dic 14, 2015 6:02 pm

Es diu relació de compressió (Rc) al quocient de dividir: el volum total ocupat per la barreja, quan el pistó està en PMI, pel volum ocupat per la cambra de compressió, quan el pistó es troba al PMS.
La fórmula és la següent:

Vu + Vc
Rc= ----------
Vc

Anem a veure un parell d'exemples en els nostres Nivas, la relació de compressió del Niva 1.6 i la del 1.7 multipunt:

392.13 cc + 52.28 cc
Rc= ------------------------=8.5
52.28 cc

422.48 cc + 50.90 cc
Rc= --------------------------=9.3
50.90 cc

Ara si li augmentem la cilindrada al nostre motor de 1.7i multipunt a 1.9, quina seria la relació de compressió que ens quedaria, tenint la mateixa cambra de compressió, o sigui la mateixa culata.

465.50 cc + 50.90
Rc= ------------------------=10.14
50.90 cc

En realitat és un motor que no arriba als 1.9, però com sobrepassa els 1.850 cc, en mecànica ja es considera un 1.9, en realitat fa 84 mm de diàmetre dels cilindres per 84 mm de carrera o sigui que fa 1.862 cc
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4739
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.