Últimos temas
» rodamientos conicos delanteros
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeLun Ago 12, 2019 8:36 am por coexis

» Manual de mecánica 1.7 mono punto
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeDom Ago 11, 2019 9:06 pm por Charly214

» regulación presión combustible niva monopunto tbi 1.7i
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeMiér Ago 07, 2019 4:29 pm por Medvedev

» Diferents relacions del canvi de marxes del Niva
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeSáb Ago 03, 2019 10:27 am por Soc_Jo

» PROBLEMA CON PARADO DEL MOTOR
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeSáb Ago 03, 2019 8:35 am por Dani Ramos

» Primera sortida per després de l'estiu
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeVie Ago 02, 2019 8:19 pm por Soc_Jo

» Cambio de faros H4 a LED
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeDom Jul 28, 2019 5:47 am por Charly214

» Alinear la transfer
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeDom Jul 28, 2019 5:44 am por Charly214

» Tenemos nuevo colaborador del Foro la revista Código 4x4
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeMar Jul 23, 2019 6:58 am por Medvedev

» El Niva tiene futuro en Alemania
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeMiér Jul 03, 2019 7:05 pm por Medvedev

» Reprogramación de centralitas
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeMar Jul 02, 2019 8:19 am por Adicto_abarth

» Sortida dia 22 de juny del 2019
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeLun Jun 24, 2019 9:46 pm por Soc_Jo

» Fallo P0122 tHROTTLE/PEDAL POSITION SENSOR/SWITCH A CIRCUIT LOW
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeJue Jun 20, 2019 7:45 am por fj.castanos@hotmail.com

» Diseñando el interior de un Niva
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeLun Jun 10, 2019 7:13 am por Medvedev

» Problemillas
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeDom Jun 09, 2019 11:03 pm por enric Farguell

» Niva, con tan solo 12.000 Kms. y muchos extras
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeMiér Jun 05, 2019 7:10 am por Ferrans

» ayuda liberadores para lada niva
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeLun Jun 03, 2019 10:45 am por jrffoj

» Reparación de un Niva
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeLun Jun 03, 2019 6:35 am por Medvedev

» cambio zapatas de freno traseras
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeLun Jun 03, 2019 6:30 am por Medvedev

» Problema intermitentes: ayuda por favor!
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeLun Mayo 27, 2019 11:17 pm por Charly214

Tienda euro4x4parts

Diferents velocitats amb reductora 11gnlfb

Tienda Mikorama
Diferents velocitats amb reductora Ebay10
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Diferents velocitats amb reductora Shop2510
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Diferents velocitats amb reductora Logo10
Tienda Lada Power
Diferents velocitats amb reductora Lada_p11
Tienda Motor Ring
Diferents velocitats amb reductora Logo10
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Diferents velocitats amb reductora Logo10
Tienda 4x4 Travel
Diferents velocitats amb reductora Big_lo10
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis
Diferents velocitats amb reductora 16010

Diferents velocitats amb reductora

Ir abajo

Diferents velocitats amb reductora Empty Diferents velocitats amb reductora

Mensaje por Medvedev el Dom Feb 04, 2018 3:11 pm

Avui he fet algunes proves a les diferents velocitats i revolucions que va la meva Niva amb la reductora, comparant-la amb la primera marxa normal.
El resultat és el següents, encara que la velocitat i les revolucions és de manera aproximada, ja que aconseguir que es vegin les revolucions exactes en les diferents velocitats només es pot fer a l'ordinador parant el vídeo, per tant les xifres que dono a continuació i les de veu no són iguals però si semblants.

1ª normal a 20 km / h va a 2.880 revolucions i en 3a reductora em surt pràcticament el mateix doncs en aturar el vídeo surten 2.840 revolucions, o sigui la rpimera normal i la 3a reductora pràcticament són iguals.

Això per a mi és un avantatge ja que així tenim la primera reductora i la segona reductora més curtes que la primera normal, cosa que en el Niva de sèrie, la segona reductora és gairebé igual que la primera normal, amb el que només tenim una marxa més curta que la primera normal, quan en la majoria dels 4x4 tenen les dues primeres marxes a reductora més curtes que la primera normal.

En primera normal a 1.200 revolucions va a 4 km / h o sigui és molt curta aquesta marxa, aconseguint que al ralentí vagi més a poc a poc el Niva que una persona caminant.





Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4727
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Diferents velocitats amb reductora Empty Re: Diferents velocitats amb reductora

Mensaje por Soc_Jo el Dom Feb 04, 2018 10:46 pm

Al de serie, la segona reduïda serà igual que la primera normal en velocitat, pero en força........ no te comparació.

Salut,
Soc_Jo
Soc_Jo
FAN DEL NIVA
FAN DEL NIVA

Mensajes : 693
Fecha de inscripción : 21/05/2015
Edad : 60
Localización : Isona i Conca Dellà (Lleida) / Barcelona / Catalunya

Volver arriba Ir abajo

Diferents velocitats amb reductora Empty Re: Diferents velocitats amb reductora

Mensaje por Charly214 el Dom Feb 04, 2018 11:14 pm

Si, la segunda corta tiene algo más de par que la primera por lo menos es la sensación que da.
Charly214
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 3249
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Diferents velocitats amb reductora Empty Re: Diferents velocitats amb reductora

Mensaje por Medvedev el Lun Feb 05, 2018 6:47 am

En dir que és pràcticament igual la segona reductora que la primera normal, em referia a teòricament, en realitat és una mica més curta, poc a números però si que és veritat que es nota més curta i no és una sensació és real.

El que en nombres és poca cosa en reducció es nota bastant, ja que en augmentar el parell, augmenta la força i bastant.

La primera normal d'un Niva de sèrie (pneumàtics de sèrie), és de 7.15 k / h per cada 1.000 revolucions i en segona velocitat reductora és de 6.30 k / h per cada 1.000 revolucions, com podreu observar per núumeros és poca cosa i es diria que pràcticament és la mateixa, però en força no ho és i la diferència es nota.

Ara a la reductora que jo porto si que es nota i molt la segona reductora doncs a mi em queda a 4.67 k / h, a 1.000 revolucions, com podeu veure la diferència aquí si que és notable i amb la reductora original russa encara hi hauria més diferència, ja que és una mica més curta que la que construeix Zupo.
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4727
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Diferents velocitats amb reductora Empty Re: Diferents velocitats amb reductora

Mensaje por Charly214 el Lun Feb 05, 2018 12:24 pm

Esa relación tan corta es de gran utilidad para gente amante de la trialera. Para tu uso lo veo un cambio poco útil, con la relación de serie vas más que sobrado. Para un uso 4x4 de nivel medio sin abusar de zonas técnicas de ostaculos en subida, con la relación de serie es más que suficiente. Si por el contrario con la relación de serie ves que te falta, el problema no radica en las cortas, revisa el motor o el embrague. Y más en los 1.6 que llevan los grupos cortos. Aún a si los 1.7 también van bien.
Charly214
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 3249
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Diferents velocitats amb reductora Empty Re: Diferents velocitats amb reductora

Mensaje por Medvedev el Lun Feb 05, 2018 4:29 pm

Tienes razón que mi reductora es muy corta y el ideal es para triales, grandes subidas y bajadas por su poder de retención y precisamente por esto es por lo que la puse; al estar acostumbrado al UAZ, y su poder de retención, pues aparte de que la reductora es más corta, también hay que tener en cuenta el poder de retención que tienen los vehículos con motor diésel, la verdad es que no me gustaba el tener que tocar el freno en bajadas fuertes y esto en el Niva de serie se tiene que hacer y yo en bajadas similares o más fuertes con el UAZ no lo tenía que hacer y por este motivo cuando me salió la oportunidad le puse esta reductora corta y la verdad que estoy muy satisfecho con ella.

Saludos
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4727
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.