Últimos temas
» Yo quiero uno como este
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeAyer a las 6:30 pm por LadaNivayParriba

» ¿Porque es ruidoso el Niva?
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeAyer a las 12:58 pm por Charly214

» Esta es mi joya de colección
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeJue Dic 05, 2019 7:41 pm por Charly214

» tengo que vender mi niva 1600
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeMar Dic 03, 2019 11:54 am por Medvedev

» Nuevo interior del Lada Niva
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeVie Nov 29, 2019 7:56 am por Medvedev

» Mi querida mamá
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeMar Nov 26, 2019 8:45 am por Medvedev

» Salida matinal para el 30 de noviembre
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeSáb Nov 23, 2019 7:01 am por Medvedev

» Estic buscant un lada niva gasolina (ojala un 1.6)
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeLun Nov 18, 2019 4:45 pm por Ferrans

» Cambio de faros H4 a LED
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeJue Nov 14, 2019 12:41 pm por cyps1685

» Sortida 14 de desembre
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeJue Nov 14, 2019 8:33 am por Medvedev

» Compras en LadaShop.eu
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeMar Nov 05, 2019 7:10 pm por Medvedev

» Reparación boya de aforador.
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeVie Nov 01, 2019 10:02 am por Charly214

» Carta colores Lada
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeVie Nov 01, 2019 9:48 am por Medvedev

» Cambio de refrigerante
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeDom Oct 27, 2019 6:36 pm por vicentin

» Sustitución del flector de goma del cardan
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeDom Oct 27, 2019 11:10 am por juanlata

» Primera sortida per després de l'estiu
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeVie Oct 25, 2019 3:50 pm por Medvedev

» Transpirenaica
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeVie Oct 04, 2019 3:48 pm por Medvedev

» Музей АВТОВАЗа в Тольятти. Museo LADA in Togliatti
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeDom Sep 29, 2019 4:50 pm por Medvedev

» PROBLEMA CON PARADO DEL MOTOR
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeMiér Sep 25, 2019 7:29 am por Medvedev

» Una verdader joya sobre ruedas un GAZ 67
Diferents velocitats amb reductora Icon_minitimeLun Sep 23, 2019 4:43 pm por Medvedev

Tienda Mikorama
Diferents velocitats amb reductora Ebay10
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Diferents velocitats amb reductora Shop2510
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Diferents velocitats amb reductora Logo10
Tienda Lada Power
Diferents velocitats amb reductora Lada_p11
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Diferents velocitats amb reductora Big_lo10
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis
Diferents velocitats amb reductora 16010

Diferents velocitats amb reductora

Diferents velocitats amb reductora Empty Diferents velocitats amb reductora

Mensaje por Medvedev el Dom Feb 04, 2018 3:11 pm

Avui he fet algunes proves a les diferents velocitats i revolucions que va la meva Niva amb la reductora, comparant-la amb la primera marxa normal.
El resultat és el següents, encara que la velocitat i les revolucions és de manera aproximada, ja que aconseguir que es vegin les revolucions exactes en les diferents velocitats només es pot fer a l'ordinador parant el vídeo, per tant les xifres que dono a continuació i les de veu no són iguals però si semblants.

1ª normal a 20 km / h va a 2.880 revolucions i en 3a reductora em surt pràcticament el mateix doncs en aturar el vídeo surten 2.840 revolucions, o sigui la rpimera normal i la 3a reductora pràcticament són iguals.

Això per a mi és un avantatge ja que així tenim la primera reductora i la segona reductora més curtes que la primera normal, cosa que en el Niva de sèrie, la segona reductora és gairebé igual que la primera normal, amb el que només tenim una marxa més curta que la primera normal, quan en la majoria dels 4x4 tenen les dues primeres marxes a reductora més curtes que la primera normal.

En primera normal a 1.200 revolucions va a 4 km / h o sigui és molt curta aquesta marxa, aconseguint que al ralentí vagi més a poc a poc el Niva que una persona caminant.

Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Diferents velocitats amb reductora Empty Re: Diferents velocitats amb reductora

Mensaje por Soc_Jo el Dom Feb 04, 2018 10:46 pm

Al de serie, la segona reduïda serà igual que la primera normal en velocitat, pero en força........ no te comparació.

Salut,
Soc_Jo
Soc_Jo
FAN DEL NIVA
FAN DEL NIVA

Localización : Isona i Conca Dellà (Lleida) / Barcelona / Catalunya

Mensaje por Charly214 el Dom Feb 04, 2018 11:14 pm

Si, la segunda corta tiene algo más de par que la primera por lo menos es la sensación que da.
Charly214
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Medvedev el Lun Feb 05, 2018 6:47 am

En dir que és pràcticament igual la segona reductora que la primera normal, em referia a teòricament, en realitat és una mica més curta, poc a números però si que és veritat que es nota més curta i no és una sensació és real.

El que en nombres és poca cosa en reducció es nota bastant, ja que en augmentar el parell, augmenta la força i bastant.

La primera normal d'un Niva de sèrie (pneumàtics de sèrie), és de 7.15 k / h per cada 1.000 revolucions i en segona velocitat reductora és de 6.30 k / h per cada 1.000 revolucions, com podreu observar per núumeros és poca cosa i es diria que pràcticament és la mateixa, però en força no ho és i la diferència es nota.

Ara a la reductora que jo porto si que es nota i molt la segona reductora doncs a mi em queda a 4.67 k / h, a 1.000 revolucions, com podeu veure la diferència aquí si que és notable i amb la reductora original russa encara hi hauria més diferència, ja que és una mica més curta que la que construeix Zupo.
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Charly214 el Lun Feb 05, 2018 12:24 pm

Esa relación tan corta es de gran utilidad para gente amante de la trialera. Para tu uso lo veo un cambio poco útil, con la relación de serie vas más que sobrado. Para un uso 4x4 de nivel medio sin abusar de zonas técnicas de ostaculos en subida, con la relación de serie es más que suficiente. Si por el contrario con la relación de serie ves que te falta, el problema no radica en las cortas, revisa el motor o el embrague. Y más en los 1.6 que llevan los grupos cortos. Aún a si los 1.7 también van bien.
Charly214
Charly214
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Medvedev el Lun Feb 05, 2018 4:29 pm

Tienes razón que mi reductora es muy corta y el ideal es para triales, grandes subidas y bajadas por su poder de retención y precisamente por esto es por lo que la puse; al estar acostumbrado al UAZ, y su poder de retención, pues aparte de que la reductora es más corta, también hay que tener en cuenta el poder de retención que tienen los vehículos con motor diésel, la verdad es que no me gustaba el tener que tocar el freno en bajadas fuertes y esto en el Niva de serie se tiene que hacer y yo en bajadas similares o más fuertes con el UAZ no lo tenía que hacer y por este motivo cuando me salió la oportunidad le puse esta reductora corta y la verdad que estoy muy satisfecho con ella.

Saludos
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA