Últimos temas
» proyecto niva
Lun Ago 13, 2018 4:09 pm por Medvedev

» Compresor para el Niva
Lun Ago 13, 2018 4:04 pm por Medvedev

» Pasar el motor 1.7 a 1.950 o a 2.0
Sáb Ago 11, 2018 12:11 pm por Medvedev

» Desmontando el salón del Niva actual
Vie Ago 10, 2018 4:35 pm por Medvedev

» Otro vídeo de nuestros amigos rusos
Jue Ago 09, 2018 3:25 pm por Medvedev

» Poniéndo tapizado de asientos nuevo
Miér Ago 01, 2018 4:17 pm por Medvedev

» Nuevo pomo y nuevas fundas de palancas
Sáb Jul 28, 2018 9:51 pm por Charly214

» Motor GLP GNV de fábrica
Sáb Jul 28, 2018 5:31 pm por vicentin

» Visita a la fábrica de Avtovaz
Vie Jul 27, 2018 4:02 pm por Medvedev

» Cuadro de comandos del Niva
Jue Jul 26, 2018 3:33 pm por Medvedev

» Instalacion de un Winch
Jue Jul 26, 2018 2:47 pm por Charly214

» Llanta de repuesto
Jue Jul 26, 2018 2:46 pm por Charly214

» Uso de las palancas de bloqueo y reductora
Mar Jul 24, 2018 10:29 pm por adrian_peru

» Protectores de bajos para el Niva
Vie Jul 20, 2018 4:48 pm por Medvedev

» Ventas de Ladas en Alemania
Miér Jul 18, 2018 3:11 pm por Medvedev

» Conversión de un Niva de 1989 en un Urban
Dom Jul 15, 2018 5:22 pm por Medvedev

» En memòria de Peter Prusov.
Miér Jul 11, 2018 6:50 am por Medvedev

» Ventas de Nivas en Rusia durante el mes de junio del 2018
Sáb Jul 07, 2018 5:23 pm por Medvedev

» Convertir tu Niva en un Niva Bronto
Miér Jul 04, 2018 4:32 pm por Medvedev

» Los detalles de la próxima actualización LADA 4x4
Miér Jul 04, 2018 4:19 pm por Medvedev

Tienda euro4x4parts


Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Tienda Lada Power
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis

Una de 1977: Prova d'edició limitada LADA 4x4 Aniversari

Ir abajo

Una de 1977: Prova d'edició limitada LADA 4x4 Aniversari

Mensaje por Medvedev el Miér Ene 24, 2018 5:25 pm

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Hem realitzat el test drive d'aquest cotxe amb especial cura. Ja sigui un acudit, després de tot és una còpia exclusiva de la festa limitada en honor del 40 aniversari des del moment de l'alliberament de "Niva". Ens familiaritzem amb el cotxe número 16 dels 1.977 fabricats del model 40 aniversari.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Posseir aquest particular cotxe és una experiència única. Tan aviat com t'adones que hi ha molt poques coses al món i està disponible per a un nombre limitat de persones, el valor d'això augmenta diverses vegades. Anem a admetre a nosaltres mateixos ia tots els altres, no podrem celebrar el centenari de la cinta transportadora d'AVTOVAZ a la vella "Niva". És per això que el llegendari SUV amb el nom modern LADA 4x4 aquest any, va organitzar un magnífic espectacle. No, aquest conquistador OFF Road mai no s'ha pogut treure de la producció. Però el fet que l'automòbil està molt darrere del nivell d'equipament i el nivell de comoditat de les còpies modernes, fins i tot ho reconeixem. Per descomptat, aquest cotxe no té igual en la seva classe sobre la relació preu i qualitat. I com pots competir amb el fundador de tots els creuaments existents, perquè va ser ell qui va obrir la porta al món de la comoditat per als aficionats al traçat tot allunyant-se d'abandonar l'estructura del marc.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

I ara es mostra la sortida i se l'acusa de poc aïllament i que la caixa de canvis udolen. Però encara us encantem LADA 4x4 i comprenem que separar-vos amb vostès serà un delicte per a tota la humanitat. I no riure, perquè gràcies a la "Niva" sobre la indústria automobilística russa, persones de tot el món saben. Només aquest cotxe va aconseguir trobar la clau d'un milió de cors d'automobilistes de totes les nacionalitats. Va ser sobre la base d'aquest SUV que es va crear un nombre rècord de modificacions. És poc probable que repeteixi això com qualsevol altre cotxe. Durant gairebé 40 anys, el rus "Niva" ha estat confirmant el seu dret a la vida any rere any, i una i altra vegada es va anar a la línia de muntatge, ja que estava esperant als fidels aficionats al traçat tot terreny. El 2017, el fundador d'aquest cotxe, Peter Prusov, va morir. No va viure per veure el jubileu de la seva descendència en poques setmanes. Però el seu negoci continua la seva vida i tot el país celebra l'aniversari del cotxe. I ara ens estem assegut al volant d'un dels cotxes LADA 4x4 especials de 1977, en què AVTOVAZ va ​​intentar afegir una mica de brillantor, de manera que no era familiar per als propietaris d'aquest SUV. El nostre número és de 16, el que significa que en algun lloc del planeta Terra hi ha menys de 2000 mil fanàtics dedicats que han comprat una versió limitada del 40 aniversari.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Si una vegada creieu que aquest cotxe ha de tenir un representant glamurós, llavors hauria de ser així. En aquest cotxe hi ha tot el que prefereixin els fanàtics d'una ciutat espectacular: diversos accessoris que posen l'accent en la individualitat. El primer que es presta atenció són els discos amb una descàrrega petita i un disseny futurista. A continuació, la mirada passa suaument al pintada en el color del parachoques d'alumini d'automòbil i les plaques d'identificació de les ales davanteres i la cinquena porta de SUV.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Malgrat tota la cura de la versió limitada del SUV nacional, no podríem resistir la temptació i vam anar a conquerir les muntanyes de Zhiguli. No, per descomptat, conduir el cotxe a un fang real d'un desig especial no ho era, però organitzar un passeig en interessants elevacions és bastant real. I com més, perquè algú ha de mostrar aquesta còpia per què els seus germans han estat alliberats i venuts amb èxit durant 40 anys. Va dir: fet! Fins que les fulles han caigut sobre els arbres, anem al bosc i la maniobra entre els arbres tallats. Una tasca senzilla per a aquest cotxe i fins i tot sense tocar els dos "mànecs" màgics supera l'obstacle.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Després anem al punt d'observació, situat en un dels llocs més alts de la ciutat. Aquí, ja estem esperant una pujada de més de 45 graus i sense arriscar-nos a una versió especial, primer bloquegem l'eix davanter i encamíem el canvi cap avall. Fàcil jogging de 15 minuts a la graella i ara ja estem admirant la boira a la ciutat. Finalitzem un breu recorregut per les muntanyes de Zhiguli i tornem a la terra natal de Togliatti. Després d'arribar a Stavropol en el Volga, en sec secretem el camí cap al terraplè de la ciutat i busquem un lloc més alt per a un tir amb èxit. Sí, segurament no és l'última foto i l'únic que podem fer és organitzar un passeig marítim a la part superior del terraplè i trobar un parell de llocs interessants on hi ha una rutina. Aquí està diligentment tractant de penjar el cotxe i entendre que aquí no funcionarà. A la recerca de nous obstacles, ens captivem pensant que es tracta d'una sèrie limitada i que no val la pena comprovar-la. I què demostrar, si a Rússia tothom ja sap el que aquesta LADA és capaç de fer. Així que millor anem als barris de la ciutat i admirem en silenci, un número exclusiu el 16 dels 1.977 fabricats. La figura simbòlica de l'any de la producció massiva d'aquest mític SUV.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Salutacions
avatar
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4459
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.