Últimos temas
» Conversión de un Niva de 1989 en un Urban
Dom Jul 15, 2018 5:22 pm por Medvedev

» Otro vídeo de nuestros amigos rusos
Jue Jul 12, 2018 3:22 pm por Medvedev

» En memòria de Peter Prusov.
Miér Jul 11, 2018 6:50 am por Medvedev

» Ventas de Nivas en Rusia durante el mes de junio del 2018
Sáb Jul 07, 2018 5:23 pm por Medvedev

» Convertir tu Niva en un Niva Bronto
Miér Jul 04, 2018 4:32 pm por Medvedev

» Los detalles de la próxima actualización LADA 4x4
Miér Jul 04, 2018 4:19 pm por Medvedev

» NO enciende Lada Niva 1.6
Miér Jul 04, 2018 11:09 am por Ferrans

» Montando los parachoques del Bronto y aletines
Lun Jul 02, 2018 4:37 pm por Medvedev

» Instalacion de un Winch
Lun Jul 02, 2018 3:21 pm por Medvedev

» Poniendo las lunas delantera y trasera de un Niva
Mar Jun 26, 2018 6:10 pm por Medvedev

» Fent trial amb un Niva
Miér Jun 20, 2018 5:00 pm por Medvedev

» La industria de autos en Rusia
Lun Jun 18, 2018 7:21 pm por Medvedev

» Com muntar un Snorkel a l'Niva 1.7i multipunt
Lun Jun 18, 2018 5:26 pm por Medvedev

» tengo que vender mi niva 1600
Sáb Jun 16, 2018 6:44 pm por charlie 2121

» SONDAS LAMBA DEL NIVA 1.7 i MULTIPUNTO
Miér Jun 13, 2018 3:27 pm por Medvedev

» Uaz Patriot, Uaz Hanter, Lada Niva
Sáb Jun 09, 2018 6:51 am por Medvedev

» Compensador de frenos.
Miér Jun 06, 2018 8:00 am por Ferrans

» Busco un niva!
Miér Jun 06, 2018 7:57 am por Ferrans

» Trobada anual Nivista catalana 2018
Lun Jun 04, 2018 11:32 pm por Charly214

» Mal funcionamiento en frio
Lun Jun 04, 2018 8:59 pm por Ismaelniva

Tienda euro4x4parts


Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Tienda Lada Power
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis

Canviar reten i coixinet del diferencial davanter

Ir abajo

Canviar reten i coixinet del diferencial davanter

Mensaje por Medvedev el Vie Ene 05, 2018 6:27 pm

Aquest matí el meu mecànic Oscar, m'ha canviat el reten del diferencial davanter, és a dir on s'uneix la cardan davantera al diferencial.

És una operació senzilla, tot i que en fer-ho a terra costa una mica sobretot en intentar afluixar la rosca que prem el coixinet, ja que està molt ajustada i més després de 25 anys de no tocar-la.

El primer pas és treure tota la valvulina, després afluixar i treure les quatre femelles que subjecten la cardan al diferencial; això sí tenint la precaució de marcar la cardan perquè l'tornar-la a muntar quedi al mateix lloc on estava (no vagi a quedar desequilibrada després), un cop apartada la cardan (no cal llevar-la del tot, només la part davantera), es procedeix a afluixar la rosca esmentada, la traiem al costat d'una volandera gruixuda que porta, per a continuació treure la peça circular on es cargola la cardan, (aquesta peça com amb el temps també estarà molt dura es pot treure fàcilment amb un extractor) . Després cal treure una peça circular plana d'acer, que hi ha i llavors ja podem accedir el reten, el qual costa una mica de treure, però utilitzant les puntes d'una clau plana, no costarà molt treure-ho.

El coixinet no costa res treure-ho, ja que va en la seva corresponent pista, la qual, sí que és el més laboriós de treure, tot seguit també ens sortirà una peça cònica que porta, la qual també la substituirem, ja que al portar tants anys, és millor posar-la nova.

Es neteja tot, i es torna a muntar amb el material nou, això si per estrènyer la femella abans esmentada, si no disposem del útil que es pot veure al vídeo, necessitarem una persona que ens s'estrenyi el fre (S'ha de tenir en compte que aquest coixinet és cònic i per tant cal anar mirant que tingui el mínim de joc perquè no quedi engarrotat en rodar el cotxe i escalfar el material).

I un cop acabada tota aquesta tasca, només ens quedarà posar una altra vegada valvulina i ja tindrem el reforç, el coixinet i la peça cònica noves.
Dir-vos que tant el mecànic com jo, ens hem quedat gratament sorpresos que el coixinet i la peça cònica hagin sortit pràcticament nous, no tenint cap desgast, és més si no és per què li he insistit molt, hagués deixat el material original i això que porten 25 anys i més de 125.000 quilòmetres i la quantitat d'hores que porta rodant aquest Niva al llarg de la seva vida per ciutat.

Salutacions

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]



avatar
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4427
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.