Últimos temas
» Diferencias de sonido Lada M Vs Vaz 214
Ayer a las 10:29 pm por Medvedev

» niva con GLP
Ayer a las 8:53 pm por vicentin

» Otro vídeo de nuestros amigos rusos
Ayer a las 5:41 pm por Medvedev

» Graella nova amb fars de llarg abast i anagrama actual de Avtovaz
Miér Abr 18, 2018 5:23 pm por Medvedev

» Bloquear la calefacción con llaves de paso
Miér Abr 18, 2018 7:07 am por Medvedev

» Comprar faro izquierdo delantero
Miér Abr 18, 2018 5:49 am por Medvedev

» Lada Urban 5 portes
Mar Abr 17, 2018 6:37 pm por Medvedev

» Motor 1.6, motor 1.7i multipunt
Mar Abr 17, 2018 4:34 pm por Medvedev

» Trobada anual Nivista catalana 2018
Mar Abr 17, 2018 12:18 pm por Medvedev

» Es divulga el nom del nou president d'AVTOVAZ
Lun Abr 16, 2018 5:38 pm por Medvedev

» LADA 4x4 va encapçalar la qualificació dels millors models russos off-road
Lun Abr 16, 2018 5:19 pm por Medvedev

» Tapa cubre motor
Dom Abr 15, 2018 10:29 pm por Charly214

» Maniguets nous i condensador aire condicionat.
Dom Abr 15, 2018 7:00 pm por Medvedev

» Marruecos con un Niva Turbo diésel de 75 CV
Jue Abr 12, 2018 11:34 am por Medvedev

» Pintando un Niva
Miér Abr 11, 2018 7:13 pm por Medvedev

» Cómo cambiar el muelle delantero del Niva
Dom Abr 08, 2018 8:01 am por Medvedev

» Com canviar el reenviament de la direcció
Dom Abr 08, 2018 7:47 am por Medvedev

» 140.000 Kms y 14 años
Sáb Abr 07, 2018 3:50 pm por Charly214

» Cambiando árbol de levas
Sáb Abr 07, 2018 7:18 am por Medvedev

» Com canviar les creuetes en el Niva
Sáb Abr 07, 2018 7:07 am por Medvedev

Tienda euro4x4parts


Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Tienda Lada Power
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis

Canviar reten i coixinet del diferencial davanter

Ir abajo

Canviar reten i coixinet del diferencial davanter

Mensaje por Medvedev el Vie Ene 05, 2018 6:27 pm

Aquest matí el meu mecànic Oscar, m'ha canviat el reten del diferencial davanter, és a dir on s'uneix la cardan davantera al diferencial.

És una operació senzilla, tot i que en fer-ho a terra costa una mica sobretot en intentar afluixar la rosca que prem el coixinet, ja que està molt ajustada i més després de 25 anys de no tocar-la.

El primer pas és treure tota la valvulina, després afluixar i treure les quatre femelles que subjecten la cardan al diferencial; això sí tenint la precaució de marcar la cardan perquè l'tornar-la a muntar quedi al mateix lloc on estava (no vagi a quedar desequilibrada després), un cop apartada la cardan (no cal llevar-la del tot, només la part davantera), es procedeix a afluixar la rosca esmentada, la traiem al costat d'una volandera gruixuda que porta, per a continuació treure la peça circular on es cargola la cardan, (aquesta peça com amb el temps també estarà molt dura es pot treure fàcilment amb un extractor) . Després cal treure una peça circular plana d'acer, que hi ha i llavors ja podem accedir el reten, el qual costa una mica de treure, però utilitzant les puntes d'una clau plana, no costarà molt treure-ho.

El coixinet no costa res treure-ho, ja que va en la seva corresponent pista, la qual, sí que és el més laboriós de treure, tot seguit també ens sortirà una peça cònica que porta, la qual també la substituirem, ja que al portar tants anys, és millor posar-la nova.

Es neteja tot, i es torna a muntar amb el material nou, això si per estrènyer la femella abans esmentada, si no disposem del útil que es pot veure al vídeo, necessitarem una persona que ens s'estrenyi el fre (S'ha de tenir en compte que aquest coixinet és cònic i per tant cal anar mirant que tingui el mínim de joc perquè no quedi engarrotat en rodar el cotxe i escalfar el material).

I un cop acabada tota aquesta tasca, només ens quedarà posar una altra vegada valvulina i ja tindrem el reforç, el coixinet i la peça cònica noves.
Dir-vos que tant el mecànic com jo, ens hem quedat gratament sorpresos que el coixinet i la peça cònica hagin sortit pràcticament nous, no tenint cap desgast, és més si no és per què li he insistit molt, hagués deixat el material original i això que porten 25 anys i més de 125.000 quilòmetres i la quantitat d'hores que porta rodant aquest Niva al llarg de la seva vida per ciutat.

Salutacions

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]



avatar
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4297
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.