Últimos temas
» Problema intermitentes: ayuda por favor!
Grup més curt Icon_minitimeMiér Mayo 22, 2019 11:07 pm por alvarodj

» cambio zapatas de freno traseras
Grup més curt Icon_minitimeMiér Mayo 22, 2019 11:04 pm por alvarodj

» Problema intermitentes
Grup més curt Icon_minitimeMiér Mayo 22, 2019 6:18 pm por alvarodj

» Así acelera un Lada 4х4 con el motor de un auto deportivo (vídeo)
Grup més curt Icon_minitimeDom Mayo 19, 2019 12:34 am por Medvedev

» Golpe en la parrilla
Grup més curt Icon_minitimeVie Mayo 10, 2019 9:45 pm por Charly214

» Problemillas ITV
Grup més curt Icon_minitimeVie Mayo 10, 2019 3:24 pm por Charly214

» Ajustando la puerta de un Lada
Grup més curt Icon_minitimeVie Mayo 03, 2019 7:25 pm por Medvedev

» Palanca calefaccion
Grup més curt Icon_minitimeMar Abr 30, 2019 12:21 pm por Jaime Egarresta

» Adaptación de un cuadro de relojes de un Niva M a un Niva 1.6 y un 1.7
Grup més curt Icon_minitimeLun Abr 22, 2019 12:05 pm por Medvedev

» VAZ-2121 o VAZ-2131: què triar?
Grup més curt Icon_minitimeMar Abr 16, 2019 4:12 pm por Medvedev

» Un Niva preparat
Grup més curt Icon_minitimeMar Abr 16, 2019 8:17 am por Medvedev

» Lada marcha de Europa
Grup més curt Icon_minitimeMar Abr 16, 2019 8:15 am por Medvedev

» Regalo algunes coses.
Grup més curt Icon_minitimeDom Abr 14, 2019 5:42 pm por Soc_Jo

» Tuneando el Niva
Grup més curt Icon_minitimeLun Abr 08, 2019 7:22 pm por Medvedev

» Sortides 2019
Grup més curt Icon_minitimeDom Abr 07, 2019 5:07 pm por Medvedev

» sortida30,03,2019
Grup més curt Icon_minitimeDom Abr 07, 2019 5:07 pm por Medvedev

» Estic buscant un lada niva gasolina (ojala un 1.6)
Grup més curt Icon_minitimeDom Abr 07, 2019 4:00 pm por Medvedev

» Fabricando un aire acondicionado
Grup més curt Icon_minitimeJue Abr 04, 2019 5:13 pm por Medvedev

» Accesorios para subir el Niva
Grup més curt Icon_minitimeJue Abr 04, 2019 1:06 pm por Medvedev

» Niva, con tan solo 12.000 Kms. y muchos extras
Grup més curt Icon_minitimeDom Mar 31, 2019 7:42 pm por Caldrin

Tienda euro4x4parts

Grup més curt 11gnlfb

Tienda Mikorama
Grup més curt Ebay10
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Grup més curt Shop2510
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Grup més curt Logo10
Tienda Lada Power
Grup més curt Lada_p11
Tienda Motor Ring
Grup més curt Logo10
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Grup més curt Logo10
Tienda 4x4 Travel
Grup més curt Big_lo10
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis
Grup més curt 16010

Grup més curt

Ir abajo

Grup més curt Empty Grup més curt

Mensaje por Medvedev el Lun Nov 20, 2017 8:50 am

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

A diferència de nosaltres, que posem rodes més altes i grans en els nostres Nivas, normalment els russos que també fan el mateix però arriben a posar-li rodes de 31 i fins i tot de 33 polzades, li posen grups més curts.

El normal és que fins rodes de 215 li posin el grup dels 1.6 que és el 4.1: 1, però a partir d'aquesta mesura ja li posen el 4.3: 1 i el que recomanen més si se li posen les rodes de 235/75 / 15 (amb un diàmetre de 73 cm aproximadament), és el 4.44: 1, podent arribar fins al 5.3: 1; això si els grups a partir de l'4.44: 1 sol s'utilitzen per a les esmentades rodes súper grans com són les de 31 i 33 polzades.

Això si el preu augmenta de manera molt significativa a mesura que volem un grup més curt; com a exemple, mentre un grup normal de 4.1 val 2.649 rubles (39 €), el 4.3 ja puja a 4.641 rubles (68 €), el 4.44 5.461 rubles (80 €) i el 5.3 pot arribar als 10.000 rubles (147 €) i més tenint en compte que els nostres Nivas porten dos doncs se'ns dispara el preu.

El motiu d'anar reduint els grups a mesura que augmentem el diàmetre i l'altura de les rodes és per una banda aconseguir com a mínim tenir la mateixa relació final a les rodes i així no perdre ni força al camp, ni velocitat a la carretera i quan els posen els grups més curts en aconseguir molta força en el camp encara que sacrifiquem la velocitat a la carretera.

Com a exemple final jo en el meu Niva porto els grups 4.1: 1, amb pneumàtics de sèrie que em donen un desenvolupament final en cinquena velocitat de 32 km per cada 1.000 revolucions, però si li posés (que és la meva intenció), els pneumàtics en mesura 195/75/15 de la marca Insa Turbo Sàhara que tenen un diàmetre de 73 cm o sigui gairebé 5 cm de diàmetre més que els de sèrie, ja que per compensar aquesta diferència m'hauria d'anar al grup 4.44: 1 on em quedaria un desenvolupament final en cinquena velocitat per cada 1.000 revolucions de 31.46 km; com podreu observar és una miqueta més curt però gairebé igual i així no tindria ni pèrdues de velocitat a la carretera, ni perdria força al camp.

Com aquí això normalment no es fa, el que passa és que al posar-li rodes bastant més gran, notem una pèrdua significativa tant de velocitat i en les pujades a l'autopista o carreteres d'asfalt se'ns ve a baix, com de força al camp, doncs al Niva que va molt just tant de potència i parell, nota moltíssim aquests canvis.
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4683
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Grup més curt Empty Re: Grup més curt

Mensaje por Medvedev el Lun Nov 20, 2017 4:35 pm

Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4683
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Grup més curt Empty Re: Grup més curt

Mensaje por Medvedev el Lun Nov 20, 2017 4:57 pm



Aquest porta la reductora curta 3.15 (real 2.95) més el grup 4.44: 1 i rodes grans, així i tot mireu que poc a poc va en primera.



Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4683
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.