Últimos temas
» Separar del motor el diferencial delantero
Ayer a las 7:42 pm por alexbona

» Niva 21214 i Chevrolet Niva
Ayer a las 7:30 pm por Medvedev

» Sortides per a l'any 2018
Ayer a las 7:23 pm por allnegre

» Modernitzant el nostre Lada Niva
Ayer a las 7:16 pm por Medvedev

» Restauració d'un Lada Niva
Ayer a las 7:01 pm por Medvedev

» La evolución de los famosos Lada rusos
Ayer a las 7:43 am por Medvedev

» La 'top model' rusa: la prensa alemana se queda boquiabierta ante el Lada Vesta
Ayer a las 7:31 am por Medvedev

» LADA 4x4 torna a ser el líder de l'exportació automàtica de Rússia
Mar Dic 12, 2017 3:20 pm por Medvedev

» AEB: El Lada Niva va millorar la seva posició en el mercat rus
Mar Dic 12, 2017 3:16 pm por Medvedev

» Lada Niva & Suzuki Vitara
Lun Dic 11, 2017 4:53 pm por Medvedev

» Lada Niva 2121 restaurado completamente original
Lun Dic 11, 2017 10:38 am por Ferrans

» ruta 2 Diciembre zona Castellolí (Anoia)
Dom Dic 10, 2017 10:29 pm por Niva Classic

» Soport del motor
Dom Dic 10, 2017 9:09 pm por Charly214

» Lada Niva & Land Rover Defender
Dom Dic 10, 2017 10:04 am por Charly214

» Otro vídeo de nuestros amigos rusos
Jue Dic 07, 2017 5:30 pm por Medvedev

» Descripción de la zapatilla tensora ZVZZZTZ y análisis de mitos
Miér Dic 06, 2017 5:05 pm por Medvedev

» Diferentes velocidades máximas de turismos Lada
Mar Dic 05, 2017 8:12 am por Medvedev

» deposito gasolina
Lun Dic 04, 2017 11:10 pm por coexis

» Elecciones Club Lada Niva España
Lun Dic 04, 2017 3:36 pm por Soc_Jo

» НИВА БРОНТО ( Niva Bronto)
Sáb Dic 02, 2017 6:34 pm por Medvedev

Tienda euro4x4parts


Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Tienda Lada Power
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis

Grup més curt

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Grup més curt

Mensaje por Medvedev el Lun Nov 20, 2017 8:50 am

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

A diferència de nosaltres, que posem rodes més altes i grans en els nostres Nivas, normalment els russos que també fan el mateix però arriben a posar-li rodes de 31 i fins i tot de 33 polzades, li posen grups més curts.

El normal és que fins rodes de 215 li posin el grup dels 1.6 que és el 4.1: 1, però a partir d'aquesta mesura ja li posen el 4.3: 1 i el que recomanen més si se li posen les rodes de 235/75 / 15 (amb un diàmetre de 73 cm aproximadament), és el 4.44: 1, podent arribar fins al 5.3: 1; això si els grups a partir de l'4.44: 1 sol s'utilitzen per a les esmentades rodes súper grans com són les de 31 i 33 polzades.

Això si el preu augmenta de manera molt significativa a mesura que volem un grup més curt; com a exemple, mentre un grup normal de 4.1 val 2.649 rubles (39 €), el 4.3 ja puja a 4.641 rubles (68 €), el 4.44 5.461 rubles (80 €) i el 5.3 pot arribar als 10.000 rubles (147 €) i més tenint en compte que els nostres Nivas porten dos doncs se'ns dispara el preu.

El motiu d'anar reduint els grups a mesura que augmentem el diàmetre i l'altura de les rodes és per una banda aconseguir com a mínim tenir la mateixa relació final a les rodes i així no perdre ni força al camp, ni velocitat a la carretera i quan els posen els grups més curts en aconseguir molta força en el camp encara que sacrifiquem la velocitat a la carretera.

Com a exemple final jo en el meu Niva porto els grups 4.1: 1, amb pneumàtics de sèrie que em donen un desenvolupament final en cinquena velocitat de 32 km per cada 1.000 revolucions, però si li posés (que és la meva intenció), els pneumàtics en mesura 195/75/15 de la marca Insa Turbo Sàhara que tenen un diàmetre de 73 cm o sigui gairebé 5 cm de diàmetre més que els de sèrie, ja que per compensar aquesta diferència m'hauria d'anar al grup 4.44: 1 on em quedaria un desenvolupament final en cinquena velocitat per cada 1.000 revolucions de 31.46 km; com podreu observar és una miqueta més curt però gairebé igual i així no tindria ni pèrdues de velocitat a la carretera, ni perdria força al camp.

Com aquí això normalment no es fa, el que passa és que al posar-li rodes bastant més gran, notem una pèrdua significativa tant de velocitat i en les pujades a l'autopista o carreteres d'asfalt se'ns ve a baix, com de força al camp, doncs al Niva que va molt just tant de potència i parell, nota moltíssim aquests canvis.
avatar
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 3901
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Re: Grup més curt

Mensaje por Medvedev el Lun Nov 20, 2017 4:35 pm

avatar
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 3901
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Re: Grup més curt

Mensaje por Medvedev el Lun Nov 20, 2017 4:57 pm



Aquest porta la reductora curta 3.15 (real 2.95) més el grup 4.44: 1 i rodes grans, així i tot mireu que poc a poc va en primera.



avatar
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 3901
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.