Últimos temas
» Reforzar la tapa de la caja de dirección
Lada torna a Turquia Icon_minitimeHoy a las 9:39 am por Charly214

» Interesante vídeo
Lada torna a Turquia Icon_minitimeAyer a las 3:33 pm por Medvedev

» Joia sobre rodes
Lada torna a Turquia Icon_minitimeAyer a las 10:20 am por Medvedev

» Recopilación de fotos de mi Niva a lo largo de los años
Lada torna a Turquia Icon_minitimeDom Abr 05, 2020 8:05 pm por Charly214

» Mi niva con diferentes remolques
Lada torna a Turquia Icon_minitimeDom Abr 05, 2020 5:55 pm por Charly214

»  UAZ Patriot i UAZ Hunter
Lada torna a Turquia Icon_minitimeDom Abr 05, 2020 12:41 pm por Medvedev

» Un poco de historia del Niva en el Dakar
Lada torna a Turquia Icon_minitimeVie Abr 03, 2020 6:57 pm por Charly214

» Problema bloqueo diferencial
Lada torna a Turquia Icon_minitimeJue Abr 02, 2020 8:38 pm por Leosonero

» Niva 4x4 2020
Lada torna a Turquia Icon_minitimeJue Abr 02, 2020 5:02 am por Medvedev

» Epoca gloriosa del niva en Francia
Lada torna a Turquia Icon_minitimeMiér Abr 01, 2020 1:27 am por Medvedev

» Niva turbo con 200 CV
Lada torna a Turquia Icon_minitimeJue Mar 26, 2020 7:32 am por Medvedev

» Sortida 4 d'abril de 2020
Lada torna a Turquia Icon_minitimeMiér Mar 25, 2020 3:58 pm por Medvedev

» El mal del niva sigue ahí , es su esencia personal.
Lada torna a Turquia Icon_minitimeMar Mar 24, 2020 3:58 pm por Medvedev

» Ventas del Lada Niva en Rusia
Lada torna a Turquia Icon_minitimeMar Mar 24, 2020 12:25 pm por Medvedev

» Insonorització Lada Niva durant 1 dia
Lada torna a Turquia Icon_minitimeDom Mar 22, 2020 8:44 am por Medvedev

» Sonido del motor después de la limpieza de inyectores
Lada torna a Turquia Icon_minitimeJue Mar 19, 2020 2:44 pm por Charly214

» Consejos de cómo ajustar la transfer del Niva
Lada torna a Turquia Icon_minitimeJue Mar 19, 2020 2:17 pm por Charly214

» Diferencia entre reductora serie y corta 3:15
Lada torna a Turquia Icon_minitimeMiér Mar 18, 2020 12:26 pm por Medvedev

» Esta es mi joya de colección
Lada torna a Turquia Icon_minitimeDom Mar 15, 2020 1:05 pm por Medvedev

» Limpieza inyectores a mi Niva
Lada torna a Turquia Icon_minitimeVie Mar 13, 2020 4:09 pm por Medvedev

Tienda Mikorama
Lada torna a Turquia Ebay10
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Lada torna a Turquia Shop2510
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Lada torna a Turquia Logo10
Tienda Lada Power
Lada torna a Turquia Lada_p11
Tienda Motor Ring
Lada torna a Turquia Logo10
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Lada torna a Turquia Logo10
Tienda 4x4 Travel
Lada torna a Turquia Big_lo10
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis
Lada torna a Turquia 16010

Lada torna a Turquia

Ir abajo

Lada torna a Turquia Empty Lada torna a Turquia

Mensaje por Medvedev el Mar Ago 11, 2015 9:50 am

Bé ja es va aclarint el retorn de Lada a Europa i comença amb Turquia, en la qual es tornaran a vendre els seus vehicles, ia més tota la seva gamma.

Disposaran d'entre 40 o 50 punts de venda i començaran a operar al novembre a través del grup Mersa Otomotiv, disposaran de tota la gamma de Lada el Lada Granta en les seves tres versions, més el Granta Sport, el Lada Kalina II en les seves dues versions , més el Kalina Sport i el Kalina Cros, (un tot camí), també disposaran del Lada 4x4 (el Niva), així com el Lada 4x4 URBAN.

Tota la gamma Lada passarà la nova normativa Euro 6, tots els vehicles portaran de sèrie ABS amb EBD + BAS control d'estabilitat ESC amb control de tracció TCS, menys els Lada 4x4 (Niva) i URBAN que només portaran ABS + EBD i BAS.

El preu serà molt competitiu ja que el Lada Kalina II universal valdrà a Turquia 30.500 lires turques en la seva versió norma) o sigui el bàsic, que porta el motor 1.6 de 87 CV, com a exemple us recordo que serà 6.050 lires turques més barat que el Dacia Sandero 1.2 16 V de 75 CV bàsic que val 36.550 lliures turques.

A falta de motor dièsel tindran les versions amb GPL bi-combustible.

De moment a part de Turquia, ja han signat els nous contractes d'importador dels següents països i com sempre hi ha Alemanya, Hongria, Suècia i la República Txeca, amb la qual cosa aquests països prenen la davantera pel que fa a la importació dels vehicles Lada, a més que per al 2016, tindran els nous Vesta i X-Ray. Falten per signar, (m'imagino que estaran en negociacions encara), els següents països, com sempre també Espanya, (sempre estem a la cua de tot), França, Itàlia, Grècia, Suïssa, Eslovàquia, Bulgària, Sèrbia i Bòsnia i Hercegovina .

Bé esperem que aviat Espanya estampi la seva signatura en els nous contractes ia veure si d'una vegada per totes, porten tota la gamma Lada i obren almenys tants concessionaris com va començar a tenir en el seu nou començament Turquia.

Si a Espanya hi hagués una bona xarxa de concessionaris i fent bones campanyes de Màrqueting i publicitat, més el preu del Lada Kalina II base a un preu inferior al Dacia Sandero, sí que podria competir i obrir-se un petit buit dins dels possibles compradors als que no els agrada tenir el que tots tenen, però que tenen confiança en què la marca Lada no els deixi tirats al mig del camí.

Salutacions
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4963
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Lada torna a Turquia Empty Re: Lada torna a Turquia

Mensaje por Invitado el Mar Ago 11, 2015 1:14 pm

Opino bastant com tu Medvedev. Referent al tema turquia, doncs és logic que començin per allà tan per proximitat geografica com per proximitat de relacions. Al llarg de la historia han tingut relacions/intercanvis( de fet, algunes paraules del rus, venen del turc) i també crec que desde mitjans dels 90 fins fa uns 5 o 6 anys, molts d'aquests paisos, s'han beneficiat del "Boom" dels cotxes coreans ( ben equipats, bons i durs) pero ultimament els preus han pujat i Lada es perfecte per cubrir aquest segment ( ja que te preus competitius i vehicles moderns).


Invitado
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Lada torna a Turquia Empty Re: Lada torna a Turquia

Mensaje por Medvedev el Mar Ago 11, 2015 1:34 pm

Si tens raó JordiNivakg, Turquia està enganxada a Rússia, ia més els russos van molt a Turquia de vacances, una amiga de la meva filla que conec ha anat moltes vegades de vacances a Turquia, és un país on els russos es troben molt a gust al costat amb Catalunya, a més Turquia és més barata que Espanya en general.

Però fixa't que Alemanya com no podia ser d'una altra manera ja ha signat el contracte d'importació i clar com no podia ser d'una altra manera Espanya encara no ho ha fet.

Sempre anem tard amb els russos, recordo perfectament quan es va començar a vendre el UAZ a Espanya, es va fer a través d'una empresa espanyola però que va acabar sent filial d'una italiana anomenada Vitorio Martorelli, i els italians ja portaven anys i anys comprant UAZ i lada, és més començar pel GAZ 69, o sigui ens portaven una davantera enorme.

En fi esperem que aquesta vegada Espanya ho faci bé, ja que actualment Avtovaz té una bona gamma de vehicles i traurà més i millors ia preus competitius i no només hi haurà en aquest segment el de Dacia, Dacia i poc més. Lada pot competir perfectament amb Dacia, a més de tenir més gamma que Dacia.
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4963
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Lada torna a Turquia Empty Re: Lada torna a Turquia

Mensaje por Invitado el Mar Ago 11, 2015 1:42 pm

referent a les vacances dels russos, doncs si, certament. Juntament amb bulgari i grecia, son 3 destinacions historicament força visitades per els russos ( em refereixo a la classe mitja/baixa, es a dir, al poble).

Sobre el tema de Lada a España.......jo crec que en part ara, encara esta mes dificil Medvedev...... Crying or Very sad Crying or Very sad

Jo crec que Lada fa anys que no hauria de venir a través d'un importador, és a dir, crec que renault españa, hauria de ser la importadora oficial, peró per no fer-se competencia dintre del mateix conscesionari amb Dacia ( que també te bons productes i bones idees de cotxes) crec que hauria d'agafar els ja concesionaris i tallers lada ( medina, leon, ankhar, un de valencia etc.....) i promocionar-los i facilitar l'obertura de nous concesionaris. Aixó per que no ha fa renault?? Doncs crec que malauradament, per politiques d'ells....

En resum, el millor seria que Bo Anderson o qui sigui, fes directament una red comercial, com es podria fer? doncs per exemple, si ells consideren que l'alemany es una importadora seria etc....doncs la espanyola podria ser una filial de l'alemanya.

Invitado
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Lada torna a Turquia Empty Re: Lada torna a Turquia

Mensaje por Medvedev el Mar Ago 11, 2015 7:18 pm

Si JordinivaKg, no es mala idea, o directamente el russos dede Lada España.
Medvedev
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4963
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.