Últimos temas
» proyecto niva
Lun Ago 13, 2018 4:09 pm por Medvedev

» Compresor para el Niva
Lun Ago 13, 2018 4:04 pm por Medvedev

» Pasar el motor 1.7 a 1.950 o a 2.0
Sáb Ago 11, 2018 12:11 pm por Medvedev

» Desmontando el salón del Niva actual
Vie Ago 10, 2018 4:35 pm por Medvedev

» Otro vídeo de nuestros amigos rusos
Jue Ago 09, 2018 3:25 pm por Medvedev

» Poniéndo tapizado de asientos nuevo
Miér Ago 01, 2018 4:17 pm por Medvedev

» Nuevo pomo y nuevas fundas de palancas
Sáb Jul 28, 2018 9:51 pm por Charly214

» Motor GLP GNV de fábrica
Sáb Jul 28, 2018 5:31 pm por vicentin

» Visita a la fábrica de Avtovaz
Vie Jul 27, 2018 4:02 pm por Medvedev

» Cuadro de comandos del Niva
Jue Jul 26, 2018 3:33 pm por Medvedev

» Instalacion de un Winch
Jue Jul 26, 2018 2:47 pm por Charly214

» Llanta de repuesto
Jue Jul 26, 2018 2:46 pm por Charly214

» Uso de las palancas de bloqueo y reductora
Mar Jul 24, 2018 10:29 pm por adrian_peru

» Protectores de bajos para el Niva
Vie Jul 20, 2018 4:48 pm por Medvedev

» Ventas de Ladas en Alemania
Miér Jul 18, 2018 3:11 pm por Medvedev

» Conversión de un Niva de 1989 en un Urban
Dom Jul 15, 2018 5:22 pm por Medvedev

» En memòria de Peter Prusov.
Miér Jul 11, 2018 6:50 am por Medvedev

» Ventas de Nivas en Rusia durante el mes de junio del 2018
Sáb Jul 07, 2018 5:23 pm por Medvedev

» Convertir tu Niva en un Niva Bronto
Miér Jul 04, 2018 4:32 pm por Medvedev

» Los detalles de la próxima actualización LADA 4x4
Miér Jul 04, 2018 4:19 pm por Medvedev

Tienda euro4x4parts

Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Tienda Lada Power
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis

Canvi de silentblocks tirants eix del darrera i barra panhard.

Canvi de silentblocks tirants eix del darrera i barra panhard.

Mensaje por Invitado el Lun Ago 10, 2015 7:00 pm

L'amic "tot 4x4" esta fent aquests dies el canvi de les gomes d'aquests tirants. Em va demanar asesorament ja que l'any pasat les vaig canviar jo en el meu. Avui he trobat aquests videos que llàstima no haver trobat abans ja que m'haguessin anat perfecte tan a mi com a ell. Espero que serveixin d'ajuda en futures reparacions que alguns feu.

Hi ha algunes coses a comentar dels videos:

En el primer, l'home ho fa de la manera que jo ho vaig fer ( amb la tutela del meu mecanic Smile ) peró hi ha algunes variacions.   L'home treu les gomes i sumergeix la barra i la goma en una "aigua sabonosa", jo hi vaig fer diferent, ho vaig fer amb el sabó de canviar neumatics( si no en teniu, agafeu una pastilla de "Jabon lagarto" del d'abans, una miqueta d'aigua i amb un pincell ho remeneu i tindreu el mateix resultat) i despres, jo vaig fer una miqueta de rebaix en una banda del casquillo( molt poquet) per ajudar a entrar-lo. per lo demes, tot igual, paciencia, un sargent i anar "jugant" amb la barra i la goma.

https://www.youtube.com/watch?v=JByhH73P9YI

En el segon, l'home es una mica mes tecnic i per sort, en ensenya el funcionament de l'extractor de silentblocks que venen a " Lada power" ( Medvedev, en un futur n'haurem de comprar) i de fet l'eina es genial, ja que tambe ens serveig pe rmontar els nous. Ell no fa servir aigua sabonosa ni sabo per neumatics etc....fa servir un " Limpiasalpicaderos" que diu que esta fet en base de silicones i ens recorda en el video de "NO FER-HO NI AMB OLI NI AMB GRASA", ja que ens cargariem les gomes al cap de 4 dies.

https://www.youtube.com/watch?v=crUaauBqhz0

Pd: Personalment, vaig notar un gran gran canvi en la estabilitat del cotxe. Visulament, sembla que les gomes que portem la majoria, estan be, pero amb els anys cedeixen i no fixen igual l'eix ni les irregularitats del terreny s'absorbeixen igual, aigo fa que l'eix es torni mes "sensible" a tots els moviments. Quan treus les gomes velles, veus que el forat n pasa el casquillo es mes gros que quan poses les noves, i aixó es perque s'ah cedit.

Invitado
Invitado

Re: Canvi de silentblocks tirants eix del darrera i barra panhard.

Mensaje por Tot4x4 el Lun Ago 10, 2015 10:21 pm

Moltes gràcies Jordi per els vídeos i tot el suport que em dones, avui justament m'he trobat amb la sorpresa de que els casquillos no entraven en les gomes i he flipat affraid , a més a més un dels casquillos esta soldat en el cargol i l'hauré de treure, en un principi em pensava que anava d'una peça però ja he vist en els vídeos que no és així.
Continuaré informant
Tot4x4
AFICIONADO AL NIVA
AFICIONADO AL NIVA

Mensaje por Medvedev el Mar Ago 11, 2015 8:55 am

Hola després miraré els vídeos, però jo no vaig a tenir aquests problemes de canviar les gomes, com JordiNivaKG, em va explicar, amb el temps i encara que els casquets es vegin bé, el normal és que estiguin malament i el Niva es fa més inestable, li vaig preguntar al meu amic Denis, que valdrien les barres senceres amb casquets inclosos, i Denis em va donar a escollir entre les normals i unes reforçades i vaig escollir les reforçades, les quals estan a la duana de Madrid des de fa una setmana i van sortir de Rússia fa un mes i mig. La meva intenció era aprofitar l'estiu que tinc el cotxe aparcat al costat de casa, per al carrer mirar de canviar-les, però al pas que va, no les tindré fins a final d'agost i llavors ja no podré tenir el Niva aparcat al costat de casa (és zona blava ia l'agost fan vacances), però bé la canviaré al setembre.

Canviar els casquets, jo sol no podia fer-ho al carrer i per això vaig decidir comprar les barres amb els casquets, ja que portar els casquets solts a un taller m'hagués sortit més car.

[img][Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen][/img]

Salutacions
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Tot4x4 el Mar Ago 11, 2015 9:54 am

Potser que hagués sigut la millor solució, però, a la curta o a la llarga, es tornaran a fotre les gomes i surt més econòmic canviar les gomes que no pas tots els tirants un altre cop.
Tot4x4
AFICIONADO AL NIVA
AFICIONADO AL NIVA

Mensaje por Medvedev el Mar Ago 11, 2015 10:05 am

Si tens un taller o un local sí, però al carrer és impossible canviar-les, i les que jo he comprat són reforçades, tindré per 23 anys més Very Happy i jo crec que per llavors ja no conduiré el Niva, ja que si arribo ja tindré 82 anys affraid .
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Medvedev el Mar Ago 11, 2015 12:48 pm

Acabo de veure els vídeos i la veritat de la manera que ho fa el del primer vídeo el veig molt més fàcil.
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Invitado el Mar Ago 11, 2015 1:24 pm

Si, el primer video es com ho vaig fer jo i estic molt molt molt molt content del resultat( asesorat per el meu amic i mecanic Jose Very Happy ) si viatgés alla em comprararia el kit de Poliuretà i d'aqui uns 10 anyets( espero encara tenir-lo i disfrutar-lo) tornarles a canviar......peró el poliuretà es molt mes dur que les gomes, i per tant, no crec que entri amb la "facilitat" que entren les gomes.

Segurament la millor opció doncs, sera comprar les barres ja amb el poliuretá, peró aqui hi ha divisió d'opinions: hi ha russos que diuen que les reforçades per muntannya, es mes facil de que es trenquin ja que no tenen la flexibilitat de les originals, i en canvi d'altres diuen que prefereixen les reforçades.

Sobre el tema poliuretà, la gent que conec que en porta muntat( basicament gent de classics, algunes gomes costen de trobar i ja que ho fas.....ho fas de poliuretà i t'en oblides) hi ha varies dureses que van per colors, diuen que el cotxe es torna més " sec" de suspensió, podrem fer la prova completa ja que medvedev ha comprat aquestes barres i jo he comprat els casquillos de suspensio de davant + suports estabilitzadora de poliuretà.

I a tu tot4x4, ja saps! Si et puc ajudar, estem aqui per aixó, lo dels videos ha sigut collonut! aviam si algú troba com canviar els casquillos de davant per tenir una guia quan jo ho faci Wink

Invitado
Invitado

Mensaje por Medvedev el Mar Ago 11, 2015 1:37 pm

Bé el dia que m'arribin i les pugui muntar, ja us diré si noto diferència, ara com jo muntanya dura no faré, tampoc patiran com per trencar-se.

Al meu Niva, se li ha acabat la muntanya dura, vull tenir-lo fins que deixi de conduir i per això necessita muntanya suau.
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Invitado el Mar Ago 11, 2015 1:44 pm

mes que muntanya suau, tu vols la muntanya per la cual es va disenyar el niva, pistes trencades, rapides, lentes, amb fang o sense( pero sense banyeres profundes) etc....

Invitado
Invitado

Mensaje por Medvedev el Mar Ago 11, 2015 7:19 pm

Exacte JordinivaKG, lo que es va quedar al seu día.
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Tot4x4 el Mar Ago 11, 2015 10:16 pm

Senyors..... ja he muntat els tirants curts cheers els vídeos m'han anat de PM, ara estic desitjant que arribin la resta de les gomes per pogué canviar les llargues, demà donaré una petita volta per saber si tot va bé i per comprovar els frens.
Tot4x4
AFICIONADO AL NIVA
AFICIONADO AL NIVA

Mensaje por Medvedev el Mar Ago 11, 2015 10:46 pm

Moltes felicitats
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Tot4x4 el Miér Ago 12, 2015 8:55 am

Gràcies, el dia que l'hagis de canviar si vols un cop de mà avisa'm Wink
Tot4x4
AFICIONADO AL NIVA
AFICIONADO AL NIVA

Mensaje por Medvedev el Miér Ago 12, 2015 9:01 am

Moltes gràcias Tot 4x4
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Invitado el Vie Ago 14, 2015 2:44 pm

M'en alegro Tot 4x4 que les millores s'et vagin posant be i es vagin notant! Són cotxes que si fas "detalls" que molts no fan, es noten les millores. Crec que les meves gomes van costar unos 10 euros el kit( potser menys, no ho recordo), en resum, amb paciencia, temps lliure, una mica de sabó, un cargol i poca cosa mes, tens una millora important en el comportament del cotxe ( almenys, a mi em va pasar aixo).

Invitado
Invitado

Mensaje por Invitado el Vie Ago 14, 2015 5:43 pm

Pues aqui un cambio de casquillos en un Moskvitch, esta vez, de poliuretano. He visto varios videos y en los de poliuretano todos utilizan grasa. O sea que el procedimiento es:

casquillos goma: jabon neumaticos, agua jabonosa, spray silicona....
casquillos poliuretano: grasa.

https://www.youtube.com/watch?v=7iZsUFq9CwQ

Invitado
Invitado

Mensaje por Medvedev el Vie Ago 14, 2015 6:35 pm

Molt bon vídeo Jordinivakg
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensaje por Tot4x4 el Sáb Ago 15, 2015 8:43 am

Bon vídeo Jordi!!
Doncs si, només canviant els tirants curts he notat una millora substancial, tant en el funcionament del vehicle com a estabilitat. Les gomes estaven podrides i tenien molt de joc, això feia que dones la sensació, que de ben segur ho feia, que la part posterior quedes despenjada de la resta del vehicle, donant estrebades al hora de estar parat i haver d'arrancar.
Abans d'ahir vaig desmuntar un dels tirants llargs i vaig veure que la goma estava força bé, amb petites esquerdes però estava dura, la vaig tornar a muntar tal qual, però al mínim sintoma que detecti que no esta bé les canvio, de veritat que val la pena. Wink
Tot4x4
AFICIONADO AL NIVA
AFICIONADO AL NIVA