Últimos temas
» Instalacion de un Winch
Hoy a las 12:55 pm por Medvedev

» Protectores de bajos para el Niva
Vie Jul 20, 2018 4:48 pm por Medvedev

» Motor GLP GNV de fábrica
Vie Jul 20, 2018 3:49 pm por Medvedev

» Uso de las palancas de bloqueo y reductora
Vie Jul 20, 2018 1:00 pm por Soc_Jo

» Llanta de repuesto
Vie Jul 20, 2018 12:58 pm por Soc_Jo

» Otro vídeo de nuestros amigos rusos
Jue Jul 19, 2018 12:37 pm por Medvedev

» Ventas de Ladas en Alemania
Miér Jul 18, 2018 3:11 pm por Medvedev

» Conversión de un Niva de 1989 en un Urban
Dom Jul 15, 2018 5:22 pm por Medvedev

» En memòria de Peter Prusov.
Miér Jul 11, 2018 6:50 am por Medvedev

» Ventas de Nivas en Rusia durante el mes de junio del 2018
Sáb Jul 07, 2018 5:23 pm por Medvedev

» Convertir tu Niva en un Niva Bronto
Miér Jul 04, 2018 4:32 pm por Medvedev

» Los detalles de la próxima actualización LADA 4x4
Miér Jul 04, 2018 4:19 pm por Medvedev

» NO enciende Lada Niva 1.6
Miér Jul 04, 2018 11:09 am por Ferrans

» Montando los parachoques del Bronto y aletines
Lun Jul 02, 2018 4:37 pm por Medvedev

» Poniendo las lunas delantera y trasera de un Niva
Mar Jun 26, 2018 6:10 pm por Medvedev

» Fent trial amb un Niva
Miér Jun 20, 2018 5:00 pm por Medvedev

» La industria de autos en Rusia
Lun Jun 18, 2018 7:21 pm por Medvedev

» Com muntar un Snorkel a l'Niva 1.7i multipunt
Lun Jun 18, 2018 5:26 pm por Medvedev

» tengo que vender mi niva 1600
Sáb Jun 16, 2018 6:44 pm por charlie 2121

» SONDAS LAMBA DEL NIVA 1.7 i MULTIPUNTO
Miér Jun 13, 2018 3:27 pm por Medvedev

Tienda euro4x4parts


Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Tienda Lada Power
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis

Transfer amb reductora per al Lada Niva amb 3.82 de reducció

Ir abajo

Transfer amb reductora per al Lada Niva amb 3.82 de reducció

Mensaje por Medvedev el Lun Jun 26, 2017 4:32 pm

Buscant per internet, he trobat aquest vídeo amb una transfer que porta una reducció, fins ara desconeguda, ja que no creia que per als nostres Lada Niva, existia una reductora tan curta com aquesta, que és de 3.82. Fins ara jo creia que el màxim que se li podia posar a l'Niva, a causa que la carcassa de la transfer què és bastant justa, era uns pinyons amb una reducció de 3.15, doncs no, aquesta empresa de Sant Petersburg comercialitza uns pinyons que fan que es pugui reduir la reductora fins als esmentats 3.82 ia més també canvien la reducció que tenen els Nivas en llargues, ja que passa de 1.2 a 1.15; això vol dir que en llargues tindrem les marxes una mica més llargues i en curtes moltíssim més curtes.

A Rússia s'utilitzen les reductores curtes juntament amb els grups més curts com a mínim li posen uns 4.3: 1 o 4.44: 1, per posar-los rodes molt més grans, com haureu pogut comprovar en l'últim vídeo que he penjat i així guanyar molta alçada lliure a terra ia més poden arrossegar bé aquestes rodes tan grans.

Per si ha algú li interessa, també us deixo l'enllaç de la pàgina web de l'empresa que comercialitza aquesta reductora, ja que té bastant material interessant.

El kit existeix amb la transfer sincronitzada o sense sincronitzar.

També l'empresa de Sant Petersburg, té bloquejadors de diferencial 100% que funcionen amb un compressor d'aire.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

avatar
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Mensajes : 4443
Fecha de inscripción : 20/05/2015

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.