Últimos temas
» Sortides per a l'any 2018
Hoy a las 11:24 am por charlie 2121

» Lada Niva & Suzuki Vitara
Ayer a las 4:53 pm por Medvedev

» Separar del motor el diferencial delantero
Ayer a las 4:46 pm por Medvedev

» Lada Niva 2121 restaurado completamente original
Ayer a las 10:38 am por Ferrans

» ruta 2 Diciembre zona Castellolí (Anoia)
Dom Dic 10, 2017 10:29 pm por Niva Classic

» Soport del motor
Dom Dic 10, 2017 9:09 pm por Charly214

» Lada Niva & Land Rover Defender
Dom Dic 10, 2017 10:04 am por Charly214

» Otro vídeo de nuestros amigos rusos
Jue Dic 07, 2017 5:30 pm por Medvedev

» Descripción de la zapatilla tensora ZVZZZTZ y análisis de mitos
Miér Dic 06, 2017 5:05 pm por Medvedev

» Diferentes velocidades máximas de turismos Lada
Mar Dic 05, 2017 8:12 am por Medvedev

» deposito gasolina
Lun Dic 04, 2017 11:10 pm por coexis

» Elecciones Club Lada Niva España
Lun Dic 04, 2017 3:36 pm por Soc_Jo

» НИВА БРОНТО ( Niva Bronto)
Sáb Dic 02, 2017 6:34 pm por Medvedev

» Kit elevación del Niva
Jue Nov 30, 2017 6:02 pm por coexis

» Buscando arbol de leva 21214
Miér Nov 29, 2017 6:10 pm por Medvedev

» Diferència en un Urban entre la reductora de sèrie i la súper reductora
Miér Nov 29, 2017 3:59 pm por Medvedev

» Los 10 mejores 4x4 de la historia
Miér Nov 29, 2017 7:55 am por Medvedev

» Rele interferencias
Mar Nov 28, 2017 9:57 pm por Jaime Egarresta

» Fotos de nuestros lada 4x4
Mar Nov 28, 2017 9:31 pm por Charly214

» Reportaje del Niva
Mar Nov 28, 2017 5:01 pm por coexis

Tienda euro4x4parts

Tienda Mikorama
Tienda Cars und Parts
Tienda Russian4x4
Tienda lada-shop.eu
Tienda Automanta.SK
Tienda BHV Ltd
Tienda Lada Power
Tienda Motor Ring
OFFROADRUNNER.RU
NIVA-LADA 4X4
Tienda 4x4 Travel
Tienda Niva33.ru
Compras a Denis

Compres Fallides

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Compres Fallides

Mensaje por Invitado el Vie Jul 24, 2015 11:35 pm

Bones companys! Obro aquest post per intentar fe run recull de recanvis fallits, és a dir, peces que han durat molt menys que les que portava el cotxe amb anterioritat o be que no compleixen amb la seva funció disenyada.

Doncs be, començo amb aquest tap de radiador. Va ser comprat a " cars und parts" fa un parell d'anys ja que en aquell moment el meu ( que era l'original de metall Very Happy ) començava a tenir molt fotuda la goma que apreta a la part de dalt de la boca del radiador i vaig anar a varis recambistes ( sense dir el nom de "Lada Twisted Evil " només demanva un " tap de radiador de Seat de coll alt) ( per el que no ho sapigueu, els seats 124,1430, 1500,131 portaven els taps de radiador com el niva i s'els coneix com a "coll llarg" i els ritmo, ronda,128, 1200 sport 127....portaven els taps de radiador de coll curt).

A tots els recambistes que vaig anar, no vaig trobar el tap ( en aquell moment no coneixia uns que conec ara qi eu segur que l'haguessin tingut) i l'unic que vaig trobar, m'en demanaven 80 euros perque " era de un seat classic, ja no es fabriquen i bla bla bla....." ( es mentira, es continuen fabricant).

Total, com que havia de fe run comanda important de material a "Cars und parts" vaig decidir comprarli, el preu era tan bo....que vaig decidir comprar-ne 3.

Vaig aprofitar per portarli al mecanic, ja que s'havia de fer el canvi de anticongelant i que de pas, montés el tap nou.

[img][/img]

[img][/img]

Al cap de un mes i mig ( just abans de marxar de vacances amb el cotxe) vaig decidir treure el tap i mirar-lo, i la meva sorpresa va ser aquesta ( repeteixo, 1 mes i mig despres,500kms fets amb antincongelant nou i bo).

[img][/img]

[img][/img]

Com podeu veure, el tap tot rovellat! Un autentic drama.

NO li vaig fer un mail al Cristopher de "cars und parts" ( que sempre s'ha portat be amb mi) perque no m'en vaig enrecordar, peró segurament m'hagués donat una solucio).

Finalment, vaig anar a una casa de recanvis de Terrassa( que no hi vaig casi mai) i em van sorpendre al tenir el tap i a preu molt correct. De moment, fa 2 anys que esta montat i 0 problemes.

Invitado
Invitado

Re: Compres Fallides

Mensaje por Medvedev el Dom Jul 26, 2015 4:26 pm

Molt bona aportació Jordinivakg, el millor és comprar-los en botigues de recanvis d'aquí si ho trobes o directament a Rússia, ja que Denis te l'enviarà de qualitat.

Per Rússia es fabriquen tant material de qualitat, sigui en recanvi oficial o no oficial com de mala qualitat, i amb un preu baratíssim a Alemanya però encara moltíssim més barat a Rússia.

Jo recordo en el meu primer viatge a Rússia en Tomsk, l'any 2004, vaig anar a comprar en un mercat de l'automòbil una bomba d'aigua per a la meva Niva (quan era 1.6) i el venedor com la que va fer el tracte era la meva dona i al ser russa i de Tomsk, ja li va dir, aquesta bomba no, aquesta és la que ha de comprar el teu marit, això si la diguem de pitjor qualitat era a meitat de preu que la de bona qualitat i aquesta era a meitat de preu de el que ven Card ud Parts.
Medvedev
TRABAJADOR DE LADA
TRABAJADOR DE LADA

Re: Compres Fallides

Mensaje por Invitado el Lun Jul 27, 2015 10:28 pm

Jo estic molt content en general en el recanvi ( fins ara) comprat a mikomara, cars und parts i la ultima compra a rus auto. No em queixo gens, la majoria de coses son de qualitat igual o superior a l'original ( per tema de fuelles de silicona en comptes de goma, o amortiguadors de gas en comptes d'oli, vull dir, en principi, hi ha d'haver més durabilitat) i algunes coses son peces originals de Lada. Pero vaig creure convenient ( i crec que estaria molt be que tots ho fessim, independentment de si ho hem comprat via recambista, via mecanic, via internet, conscesionari oficial, Denis etc....

També crec que estaria molt bé poder elaborar el llistat amb noms de marques, en aquest cas, no pot ser perque els taps no tenen cap marca ni embalatge.

Invitado
Invitado

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba